UKRU

Бізнес-публікації

25 березня

YouTube для бізнесу: як «розкрутити» свій канал


YouTube є другою за величиною пошуковою системою в світі після Google, щомісяця через неї проходить понад 3 мільярди пошукових запитів. Якщо ви ще не використовуєте YouTube у своєму маркетингу, прийшов час зробити це та залучити мільярд його користувачів.

Лінкуйте. Створіть обліковий запис Google, якщо у вас його ще немає. Потім підпишіться на YouTube і налаштуйте сторінку компанії. Використовуйте кольори, логотипи чи гасла ваших брендів, щоб уніфікувати вигляд з іншими вашими соціальними медіаканалами, щоб клієнти, відкриваючи ваш канал, розуміли — це точно ви. Не забувайте про перехресне лінкування: записали відео — додайте лінк на сайт чи блог у опис відео, а також намагайтеся публікувати свої відео на сайті та в інших соцмережах. Майте на увазі — Facebook не надто любить цю мережу, тому не засмучуйтесь через малу кількість лайків, а от Twitter навпаки. Коментарі на YouTube пов'язані з Google+, а це означає, що створення та публікація вмісту на YouTube збільшує вашу видимість та надійність у пошуковій системі Google.

Що більше згадок про ваш канал у акаунті на Twitter, то більше пошукові системи вважають, що ви — популярні, та показуватимуть вас частіше у видачі.



Робіть це регулярно. Найпопулярніші канали YouTube постійно оновлюють контент, який вони пропонують. Ви повинні спланувати розміщення публікацій так, щоби вони виходили раз чи два на тиждень, за потреби частіше, щоб максимізувати потенціал YouTube. Публікуйте відео в один і той самий день та час. За даними Tubefilter, п'ятниці та суботи є найкращими днями для публікації, а українські користувачі найкраще переглядають саме ті ролики, які були розміщені близько 16:00. Не турбуйтеся про те, що у вас закінчаться ідеї — просто користуйтесь різними форматами, дробіть контент. Наприклад, вебінари та веб-трансляції можна розбити на частини.

Правильно позначайте відео. Щоб переконатися, що ваші відео знайдуть, виберіть сильні ключові слова. У YouTube є планувальник ключових слів, який допоможе вам досліджувати слова, щоб краще описати ваше відео. Також є кілька сторонніх сервісів, які дозволяють побачити, що і в якій формі найчастіше шукають у тій чи іншій темі. Важливо: використовуйте природну мову, таку, якою зазвичай говорить ваша ЦА. Назва відео має найбільшу вагу для результатів пошуку, але не варто нехтувати описом відео та тегами. Призначте близько 10 тегів, включно з категорією, контентом, розташуванням та іменами людей, що розміщені в відео. Релевантні теги допомагають потенційним глядачам вирішити, чи їм потрібна така історія. Також обов’язково додавайте всередину відео посилання на канал та попередні ролики — інструменти системи дозволяють це налаштувати якнайзручніше.

Налаштуйте відео. Створіть спеціальне меню для тих, хто бере участь у зйомці відео, для зв'язку із глядачами. Ролики телевізійної реклами можуть здаватися гарною ідеєю, однак користувацький сервіс дає більше, ніж подвоєння кількості щоденних переглядів та підписок. Крім того, слід пам'ятати про потреби користувачів. Є мільйони людей із проблемами слуху або мовними бар'єрами, яким потрібні субтитри, але ті, хто не любить субтитри, не повинні їх бачити.

Будьте корисними. Цікавий контент та персональна участь у зйомках нового ролика підвищує потенціал відео. Короткі навчальні посібники для вашої продукції, демонстрація своїх співробітників та процесів є хорошими ідеями для зйомок. Розповідайте, як користуватися продуктом, історію його створення. Ваш канал повинен бути не лише джерелом інформації про вашу продукцію, але й місцем, де можна дізнатись щось корисне і нове.

Звузьте аудиторію. Не орієнтуйтеся на надто широку аудиторію — інакше не отримаєте ніякої. Ваш план має виглядати так: нас дивитиметься 25-річний програміст Василь, який цікавиться здоровим способом життя та бігає зранку, саме тому ми можемо запропонувати йому огляд наших нових кросівок. Ви можете отримувати приплив користувачів природним шляхом, відкриваючи інтереси вашої цільової аудиторії, яка можуть перетинатися з темами навколо вашого продукту чи послуги, а також створювати контент навколо цих тем.

Взаємодійте. Пошукові машини Google та YouTube зважують кількість переглядів, які привертають ваші відео, а також тривалість перегляду глядачів, кількість позитивних оцінок відеозаписів та кількість коментарів, підписок і улюблених відео. Чим більше взаємодії, тим вище ваш контент відображається в рейтингах. Відстежуйте свої коментарі та відгуки на відгуки глядачів. Обов’язково спілкуйтеся на каналі, та після заливання відео першим залишайте коментар, який би спонукав людей до діалогу з вами. Це дозволить збільшити вашу видимість, підвищити вплив на пошук і лояльність вашої аудиторії.

Аналізуйте. Використовуючи YouTube Analytics або з сторонні сервіси, так, як TubeBuddy, ви можете порівняти різні ролики, щоб з'ясувати, яка аудиторія найбільше цікавиться вашим контентом, а також хто та як ним ділиться в соцмережах. Ви також можете дізнатися, хто ваша аудиторія, звідки вони приходять та куди переходять. Обов’язково аналізуйте моменти, коли на графіку перегляду різко падає кількість глядачів — ви щось зробили не так, спробуйте зрозуміти, чому. Увага до цих даних може допомогти вам створити відео, яке збільшить трафік до вашого каналу.

Початок каналу YouTube спочатку здасться складним, але створення захоплюючого відеоконтенту може суттєво підвищити вплив на пошукові системи, рівень поінформованості про бренд, лояльність аудиторії та збільшити взаємодію з клієнтами.