UKRU

Бізнес-публікації

26 лютого

Продаємо через блог: чи потрібно це бізнесу


Багато підприємств навіть не замислювалися над тим, що їм потрібен власний блог. Багато хто вважає, що він займе надто багато часу і не вартий часових витрат, однак дослідження доводять протилежне – сайти, що мають власний блог, продають на 40% ефективніше. Тому це – корисний інструмент комунікації та шлях продажів.
Це один з найбільш економічно ефективних способів просування бізнесу, який неминуче приведе до збільшення продажів та дасть можливість розширити свій ринок і привабити нових клієнтів. Якщо пам’ятати про кілька основних правилах, успіх забезпечений.

Пишіть для клієнта


Написання блогу для бізнесу абсолютно відрізняється від особистого блогу. Іншими словами, це не про вас. Завжди пам'ятайте, що люди, які збираються читати ваш блог, є вашими діючими та потенційними клієнтами, тому пишіть для них і про них. Потрібно відповідати на ті питання, які вони ставлять найчастіше, ділитися новою інформацією щодо вашої галузі.

Пишіть різне


Багато підприємців відразу кажуть: «Я не знаю, про що писати». Ви – власник крамнички парфумів? Не біда. Розкажіть своїм читачам, як правильно обирати парфуми, коли якими ароматами краще користуватися та про їх доцільність, розкажіть, як перевірити оригінальність продукту, про нові тенденції у парфумерії, нові продукти, врешті решт, розкажіть про улюблені парфуми зірок. Насправді тем безліч.

Теми поділяються на три базових типи. Перший – так званий «хаб». Це те, що буде об’єднувати клієнтів навколо вас – експертні поради, новини індустрії. Другий тип – «хайп». Це про вірусні тексти та відео, колаборації з зірками (здебільшого це ролики, адже люди схильні ділитись частіше відеоформатами). Третє – базовий контент. Це те, як ви просуватимете свій товар – новинки на сайті, тести товару, тематичні підбірки.

«Так!» різноманітності


Що різноманітніший контент, то читачеві цікавіше відвідувати блог. Урізноманітнити мікровидання можна не лише через теми, але й формати. Перестаньте витрачати хороші ідеї тільки на текст. Існують досить потужні мультимедійні джерела, які можна використовувати як презентацію своєї продукції, підведення підсумків за певний час, розповідати історію успіху компанії. Натепер відео є домінуючим в Інтернеті.

78% людей кажуть, що вони дивляться онлайн-відео щотижня, і
55% роблять це щодня

Дослідження Animoto показало, що відеоконтент допомагає переконати 73% споживачів купити продукт або послугу. Cisco прогнозує, що в 2018 році онлайн-відео буде приводити 65% веб-трафіка. Тож користуйтеся цим різновидом.

Якщо ж ви хочете показати цифри, скористайтеся презентацією або інфографікою. Доведено, що 90% інформації краще сприймається у візуальному викладі. Але не потрібно надто захоплюватися – створіть точку фокусу, краще виділіть щось одне. Не потрібно пробувати все і відразу – для різних брендів підходять різні типи контенту. Цілком припустимо, що вам може сподобатися лише один із них. Це не список обов'язкових до застосування інструментів, а просто можливі варіанти.

Створіть план публікацій у блозі


Для того щоб утримувати клієнта, публікувати матеріали потрібно регулярно. Щоб через два тижні у вас не скінчились ідеї, створіть контент-план – тобто, сплануйте графік виходу матеріалів у блозі. Це дозволить вирішувати проблеми браку часу та ідей. На початку кожного місяця перевіряйте, чи у вас достатньо ідей, щоб підтримувати блог протягом декількох тижнів.

Крім того, краще пишіть менше, але регулярно – хоча б раз на тиждень. Ваші клієнти швидко звикнуть до того, що, наприклад, щовівторка та щочетверга у вас можна прочитати чи побачити якусь цікавинку, і, відвідавши блог, вони зможуть придбати товар. Не розчаровуйте їх.

Не нехтуйте заголовком


Зверніть увагу на силу заголовка блогу. Це впливає на те, як пост знаходиться в пошуковій системі. Перше, що приваблює потенційного читача - це назва. Хорошими способами залучення читачів є використання дієслівних зворотів та питань. Враховуйте також ключові слова для пошуку у вашому сегменті – краще, щоби вони були присутні в заголовку. Наприклад, ця стаття могла би називатися «Чи потрібно додати блог на ваш бізнес-сайт» (відповідь «так», до речі).

Пишіть із азартом


Цінний вміст є ключем до успішного бізнес-блогу. Ви – експерт своєї галузі і ви найкраще знаєтесь на її специфіці. Наприклад, скажімо, ваш бізнес продає бетонні стільниці. Звичайно, це може бути «нецікавий» предмет, але це ваш конкретний бізнес, і ви є фахівцем з цього питання. Напишіть текст про те, як коливання погодних умов можуть вплинути на бетон, які конкретні стільниці найкраще пасуватимуть в тому чи іншому випадку. Ви навіть можете трохи відійти і написати щось про те, як бетон використовується в художніх проектах. Зробіть так, щоб ваші клієнти бачили, що ви є конкретним вирішенням їхньої конкретної проблеми.

Вивчіть свого клієнта


Вивчення того, що клієнти шукають, використовуючи пошукову систему, – це ключ до успіху. Подивіться на пошукові пропозиції та пов'язані пошуки. Знайдіть ключові слова. Ви можете використовувати такий інструмент, як Інструмент добору ключових слів Google AdWords, щоб знайти ключові слова, які можна використовувати в текстах блогу, що призведе до збільшення трафіка, відповідно - і продажів.

Відповідайте на коментарі


Попросіть своїх клієнтів залишати коментар щоразу, коли ви публікуєте пост. Це спосіб отримання безкоштовних досліджень ринку та розуміння споживачів, думок, відгуків та скарг. Завжди відповідайте на коментарі ввічливо, особливо у випадку зі скаргами. Сприймайте їх як конструктивну критику, навіть якщо вони досить грубі. Якщо ви залишитесь класним для своїх читачів, ваш бізнес теж таким буде.

Аналізуйте свій блог


Використовуйте інструмент веб-статистики, такий як Google Analytics, щоб оцінити ефективність свого сайту. Це безкоштовно і швидко. Ви можете використовувати його для контролю ефективності вашого блогу та отримати уявлення про те, як люди знаходять ваш блог і які повідомлення є найпопулярнішими. З усієї цієї інформації можна зробити висновок про те, що було успішним і як ви можете покращити свої публікації в блозі.