UKRU

Бізнес-публікації

11 лютого

Linkedin – дієвий бізнес-інструмент


Для просування своїх товарів чи послуг власники малого та середнього бізнесу зазвичай використовують Facebook та Instagram. А от Linkedin розглядається переважно як HR-ресурс. І дарма. Статистика свідчить, що ця мережа генерує більше трафіку для В2В-блогів та сайтів, ніж інші соціальні мережі (Linkedin – 64%, Facebook – 17%, Twitter – 14%).

«Linkedin – це глобальний маркет-плейс для бізнесу. Це професійна мережа №1 в світі, яка постійно розвивається і поповнюється новими учасниками, компаніями і сервісами. Вона має неймовірні можливості для розвитку бізнесу, незалежно від напрямку і географічного розташування, – пояснює Ігор Ніколенко, Linkedin Expert, Business Development Manager в компанії KMZ Industries. – Розуміючи правила гри та алгоритми роботи, а також маючи правильно вибудувану стратегію роботи в цій мережі (професійний профайл, наявність бізнес-сторінки, правильний контент-план), можна вийти на інший рівень бізнес-результатів і комунікації».

Ще один аргумент на користь Linkedin – це суто ділова мережа, на відміну від інших соціальних медіа. Вона стане дієвою площадкою для промоції для тих, хто працює в сфері консалтингового бізнесу та послуг. Окрім того, це ідеальна мережа для виходу на західні ринки, зокрема на американський ринок, особливо в В2В-сегменті.

Linkedin у фактах:


• 550 млн користувачів по цілому світу

• 19 млн бізнес-сторінок (компанії, що зробили свою корпоративну сторінку в Linkedin)

• щосекунди в світі реєструється 2 нових профілі

• 45% тих, хто читає записи в Linkedin, – керівники, віце-президенти та генеральні директори

• 41% мільйонерів знаходяться в цій мережі

• 80% В2В-лідів генерується за допомогою Linkedin

• 2.74% конверсійний рейтинг в Linkedin (втричі більший, ніж у Facebook та Twitter)

• 94% В2В-маркетологів використовують мережу для просування контенту

• 50% користувачів швидше здійснюють покупку в компанії, з якою вони взаємодіють в Linkedin.

Переваги просування у Linkedin


Ігор Ніколенко порівнює Linkedin зі снайперською гвинтівкою на полюванні. «Ви самі обираєте, на кого полюватимете, прицілюєтесь і робите влучний постріл, який влучає точно в ціль», – пояснює експерт та перелічує переваги мережі.

Linkedin:


• має максимально ефективну SEO та Google friendly платформу;

• має легкий пошук і доступ до ЛПР (людей, які приймають рішення) в корпоративному бізнесі з різних сфер і галузей;

• є надзвичайно ефективною Networking платформою;

• є безкоштовним PR-рупором для персонального і корпоративного бренда (бізнесу);

• є безкоштовним і результативним Landing page for business;

• є професійною площадкою, що дає можливість в одному місці отримати відгуки від клієнтів, партнерів, інвесторів, колег тощо.

Як стверджує Ігор Ніколенко, радує те, що все більше представників малого та середнього бізнесу в Україні починають дивитись в бік Linkedin. Він прогнозує, що ця мережа стане повноцінною бізнес-площадкою, яку активно використовують вітчизняні підприємці, вже на початку 2019 року.

Коротко про просування


Ігор Ніколенко, Linkedin Expert
«Будь-яку активність в Linkedin слід починати з побудови й оптимізації професійного профілю, кастомізованого під вашу цільову аудиторію. Тому що профіль у цій мережі створюється не для себе. Перш за все він має бути інструментом для продажу, демонстрації переваг і вигод, що дає ваш продукт, сервіс чи бізнес. Перед заповненням профілю слід чітко розуміти, хто саме є вашими потенційними клієнтами, які в них проблеми, «болі», і в який спосіб ваш бізнес може допомогти з їх вирішенням. Сьогодні в Linkedin зареєстровано 2,2 млн профілів з України, 14,5 тис. бізнес-сторінок компаній, – пояснює Business Development Manager компанії KMZ Industries. – Зараз відбувається значна активізація середнього і великого бізнесу в Linkedin. Особливий фокус роблять на експортні напрямки».

Наступний крок – просування. В Linkedin – це комплексна річ. Ви маєте чітко розуміти алгоритми і правила цієї мережі, постійно розширювати кількість правильних контактів, генерувати цінний контент тощо.

Linkedin має унікальну можливість таргетингу реклами за 16 різними параметрами: регіон, сфера діяльності бізнесу, розмір компанії, назва позиції\посади, посадовий рівень, освіта та інші. Запускаючи рекламне повідомлення, слід пам`ятати, що аудиторія, на яку розраховане оголошення, має бути не менше 1 тис. користувачів. В іншому разі система просто не дозволить запустити рекламний контент. Мінімальний бюджет на просування одного оголошення – 10 доларів.

Де відображається реклама?


Сторінка профілю: коли користувачі переглядають профілі інших користувачів Linkedin

Головна сторінка: ця сторінка відкривається при вході користувачів у Linkedin

Пошта: тут користувачі переглядають повідомлення та запрошення встановити контакт

Сторінка з результатами пошуку: сторінка, яка з`являється при пошуку користувачів за іменем

Групи: коли учасники переглядають сторінки своїх груп

Інші варіанти

Пам`ятайте, що Linkedin – це якісний бізнес-контент, де можна вдало інтегрувати ваші ключові меседжі й знайти нових клієнтів. Правильно вибудована робота з просування допоможе напрацювати лояльну аудиторію та успішно просувати ваш бізнес.