UKRU

Бізнес-публікації

6 лютого

4 Пріорітети при створенні нового продукту в стислі терміни


Сьогодні виробники товарів повсякденного попиту (FMCG) стикаються з серйозним викликом: вони повинні вміти виводити нові продукти на ринок в стислі терміни. Який вихід існує в ситуації, коли виробники, з одного боку, повинні випускати новинки швидше, а з іншого - підтримувати їх високу якість і домагатися з ними стійких ринкових результатів? Пріоритезуйте чотири напрямки роботи.

Джерело: http://www.nielsen.com
Незалежно від мети запуску новинки – нехай це буде досягнення зростання продажів, адаптація до нового споживчого тренду або захист частки ринку - 84% професіоналів у галузі FMCG стверджують, що сьогодні вивести продукт на ринок набагато складніше, ніж 5 або 10 років тому (згідно з дослідженням Nielsen State of Innovation, 2017). Щоб скоротити тривалість інноваційного процесу, виробники «зрізають кути» - наприклад, витрачають менше часу на вивчення зворотного зв'язку від споживачів або ігнорують можливості вдосконалення концепції, що, своєю чергою, призводить до більш низьких результатів на ринку.

Не шкодуйте часу на вивчення трендів


У традиційні терміни запуску новинок часто не закладається час на пошук потенційних «точок зростання» і нових можливостей на ринку. Це погані новини для виробників, які хочуть запускати продукти швидко, тому що період пошуку ідеї може бути довгим, і його важко розрахувати наперед. Процес, зазвичай, - це пошук та агрегація різних даних і висновків досліджень з багатьох джерел. До того ж дані часто структуровані і закодовані не найбільш оптимальним для аналізу чином.

З огляду на необхідність діяти швидше - а значить, з меншою кількістю існуючої інформації, 77% професіоналів в FMCG визнають, що вони витрачають менше часу, ніж потрібно, на принаймні три етапи інноваційного процесу, тому що пріоритетом є швидкість. На жаль, досвід показує, що запуск продуктів без опрацювання інсайтів не веде до стійкого успіху на ринку.

Важливо мати чітке розуміння того, яку «проблему» споживача вирішує продукт, і зібрати якісний зворотний зв'язок на ключових етапах інноваційного процесу, а не керуватися припущеннями, бажаючи прискорити запуск.

Тестування ідей - важливий етап


Правильна інформація про категорії та доступні на полицях продукти до початку інноваційного процесу дозволяє коректніше ранжувати ідеї продуктів, що зберігає час у довгій перспективі. Дисципліна на ранніх стадіях інноваційного процесу, коли первинна ідея знаходиться в розробці і, ймовірно, має потенціал для успіху на ринку, критична. Можливість почути зворотний зв'язок від споживачів про саму ідею продукту дозволить мати впевненість у тому, що майбутня новинка бажана і потрібна споживачам і компанія інвестує в правильну інновацію. Без цього є ризик витратити місяці і роки на опрацювання ідеї, яка з самого початку не має шансів стати успішним продуктом.

Зосередьтеся на інсайтах


Високий рівень первинних покупок продукту - результат сильної пропозиції, яка спрямована на вирішення потреб споживачів; а повторні покупки - це наслідок, який відбувся з позитивного досвіду з продуктом. Ритейлери і виробники, які задовольняють потреби і перевищують очікування, можуть розраховувати на стійкі продажі.

Виробники мають можливість відреагувати на зворотний зв'язок від споживачів протягом фази розробки нового продукту. Споживчий фідбек може вказати на скептицизм або сумніви покупців стосовно «обіцянки» бренду. Бренди та ритейлери своєю чергою мають можливість розвіяти цей скептицизм, наприклад, в точці продажу або за допомоги комунікацій, забезпечивши новий продукт підтримкою відгуків від професіоналів або інструкціями про те, як продукт працює. Думка споживачів може також допомогти поліпшити сприйняття бренда та ефективність «дії» продукту. Пам'ятайте, що кращі експерти щодо продуктів - це споживачі, які хочуть, щоб їхні потреби були задоволені якнайкраще.

Оптимізуйте запуск швидко


Намагатися запустити новинку якомога швидше - це не ідеальний сценарій; проте є випадки, коли вибирати час запуску не доводиться, і тут важливо мати в запасі правильні інструменти та інформацію. Наприклад, якщо схожий продукт конкурента виходить на ринок першим, важливо внести коригування в терміни власного запуску, щоб бути впевненими, що новинка з'явиться на полицях до того, як споживачі сформують лояльність до першого бренда. Крім того, можливість адаптувати маркетингову підтримку новинці стане в пригоді у разі, якщо її продажі не зростають очікуваними темпами - звичайно, такий план повинен бути продуманий ще до запуску.

Ті, хто не використовує гнучкі стратегії, запізнюється зі зміною термінів запусків або їх оптимізацією, в поточній динамічній ринковій ситуації можуть зіткнутися з ризиками. Ті ж, хто зможе розгледіти правильні ідеї продуктів на ранніх стадіях створення концепцій і забезпечити правильну маркетингову підтримку і бюджет майбутнього продукту, будуть на крок попереду.

Для переважної більшості підприємців наявність рахунку в банку - одна з основ діяльності. Нові продукти, що запускаються вашою компанією, можуть привести до нових вимог щодо вашого розрахункового рахунку. Скориставшись пакетом послуг «Максимальні рішення» і «Електронний», в залежності від сфери діяльності, ви зможете їх реалізувати. Для нових клієнтів діє акція «Спробуйте з нами!», докладніше про яку читайте тут