UKRU

Бізнес-публікації

27 квітня

Як збільшити продажі в інтернет-магазинах на основі аналізу цін конкурентів.


Конкуренція – це війна, перемогти в якій неможливо без ретельного вивчення суперників, аналізу їхніх сильних і слабких сторін. Щоб збільшити власні продажі, необхідно зрозуміти, хто саме є вашим прямим чи непрямим конкурентом, які канали реклами вони використовують і в яких масштабах, на яку споживчу аудиторію орієнтовані, які ціни у них на товари, аналогічні вашим. Із такою інформацією ви зможете запустити власну якісну, ефективну кампанію.
Працюючи над проектом на етапі аналізу ринку збуту і конкурентів, ви зможете сформувати комплект інструкцій, що дозволять оптимізувати і просувати свій проект в інтернеті. Коректно реалізувати це завдання і проконтролювати всі його етапи допоможуть висококваліфіковані фахівці агентства.

Що взагалі ми можемо аналізувати у роботі конкурентів?


По-перше, самі сайти конкурентів – яким чином їм вдається залучати цільову аудиторію. Як вони позиціонують себе і яке повідомлення намагаються транслювати своїй цільовій аудиторії. Які «фішки» вони використовують у своїх магазинах, у чому привабливість їхньої стратегії для клієнта, на яких перевагах товарів вони намагаються акцентувати увагу споживачів. Робимо висновки – на чию користь виявилося порівняння?

По-друге, методи просування у пошукових системах – де вони розміщують посилання, які саме, за якими запитами просуваються та інші важливі подробиці.

По-третє, можна аналізувати контекстну рекламу конкурентів – запити, які показуються, і призначені ставки. Відстежувати ці моменти допоможуть спеціальні сервіси, нічого складного у цьому процесі ви не зустрінете.

По-четверте, корисно буде здійснити «розвідку у тилу ворога» – підписатися на розсилки, що проводять ваші конкуренти, спробувати залишити у них заявку, оформити замовлення. Усе це дасть вам можливість познайомитися з їхнім еmail-маркетингом, зробити аналіз листів і контенту, який отримують клієнти сайту, провести порівняння із власними діями.

По-п’яте, необхідно зрозуміти, на яких ресурсах конкуренти розміщують рекламні матеріали і що це за матеріали. Подібні публікації елементарно відслідковуються за контактними даними сайту, назвою або адресою компанії.

Не послаблюючи «хватки», регулярно аналізуйте сайти і рекламні канали конкурентів для порівняння зі своєю політикою. Залишайтеся в курсі розстановки реальних сил на ринку, і у вас накопичиться відмінна статистика розвитку цього ринку, ви зможете приймати безпомилкові рішення (визначите, які зміни необхідні у стратеги) і отримаєте чітку схему застосування інтернет-маркетингу у цікавій для вас ніші.

Ціновий моніторинг конкурентів


Цей вид аналізу заслуговує окремої розмови, як один із принципово значущих. Реальність онлайн-продажів в Україні така, що під час здійснення покупок в інтернет-магазинах конкурентна ціна є основним і вирішальним фактором. Динаміка цін на товари цікавить усіх і кожного. Навіть коли вам вдалося зайняти лідируючі позиції за запитами у пошукових системах, ви не можете думати, ніби покупець буде настільки наївний, що навіть не поцікавиться цінами на той самий товар в інших інтернет-магазинах. Для нових магазинів, які тільки стартують на ринку і не мають напрацьованої клієнтської бази, недооцінювати значення ціни – просто злочин. Відсутність витрат, пов’язаних із утриманням торгових площ, дозволяє знижувати націнку до тієї межі, коли магазин все ще отримує прибуток, і у цей момент ціновий аналіз конкурентів вступає у повну силу. Потрібен хороший сервіс для порівняння цін. Саме це дозволить вам контролювати конкурентну здатність ваших цін і тримати руку на пульсі.

Ви можете виявити, що коли вартість певного товару на вашому сайті становить 25 700 грн, наприклад, конкуренти пропонують його ж за цінами 22300 грн і 19300 грн. Або навпаки, що у вас занадто низька ціна – 7350 грн, коли у конкурентів відповідно 8800 і 9500 грн, а значить, є можливість збільшити маржинальність (рентабельність продажів). Щоб вчасно вжити необхідні дії з регулювання вартості товарів, активно використовуйте сервіс Plerdy. Як проводиться моніторинг цін конкурентів за допомогою Plerdy? Які переваги він може забезпечити для вас? Перш за все ви повинні знати, що точність даних цього сервісу становить 98%, а можливий приріст прибутку коливається у межах від 20% до 100%. Моніторинг цін конкурентів і дилерів становить величезну цінність для успішного ведення вашого власного бізнесу.

Ви отримаєте можливість «познайомитися» з усіма прямими конкурентами – хто і за якими цінами продає такі ж товари, як у вас. Щоденне оновлення інформації щодо цін у конкурентів на товарні позиції, які збігаються з вашими. Після кожного сканування цін ви будете отримувати дані зрізів у своєму кабінеті і на свій мейл. Своєчасний і правильний аналіз цін дозволить виявляти будь-які цінові аномалії за кожним конкретним товаром, виявляти занадто дешеві або занадто дорогі позиції. Детальний аналіз цін у конкурентів і дилерів, інформація про бренди і категорії дозволить оперативно реагувати і формувати для своїх клієнтів найвигідніші пропозиції.

Ціновий моніторинг (парсер цін), як показує досвід, – це далеко не найбільш захоплюючий і приємний метод аналізу (порівняння) конкурентів. Набагато легше і простіше розглядати готові графіки аналітики, саме тому ми рекомендуємо порівняльний аналіз цін конкурентів за допомогою сервісу Plerdy.

Аналіз конкурентів – інструменти і методи


Інтернет-простір – область із жорсткою конкуренцією, не обмеженою ніякими природними бар’єрами, перешкодами і відстанями. Усі відстані в Україні та за її межами зводяться до кількох кліків мишкою. Мета кожного онлайн-проекту – увага потенційного клієнта і підвищення прибутку, у боротьбі за ці цілі неприпустима недбалість. Які інструменти може використовувати аналіз кон’юнктури ринку і безпосередньо конкурентів, які методи застосовувати? Аналіз ринку та вивчення конкурента має йти по всіх фронтах – ціни, трафік, пошукова оптимізація, реклама, будь-яка діяльність.

SWOT-аналіз. Даний метод передбачає визначення зовнішніх і внутрішніх чинників, що безпосередньо впливають на продукт. Ці фактори працюють за кількома напрямками, що дозволяє виявити переваги та недоліки продукту, спрогнозувати можливості зростання і розвитку, оцінити існуючі загрози і ризики з боку ринку. Такий порівняльний аналіз застосовується до галузі у цілому, до конкретної ніші, до продуктів, конкурентів і багатьох інших структурних компонентів. Він дозволяє вирішувати завдання стратегічного і тактичного планування, вносити необхідні зміни до плану.

SPACE-аналіз. Дозволяє розглянути фінансові можливості проекту і переваги його товарів. На основі ряду ознак він визначає конкурентну позицію, яка може бути різною – агресивною, оборонною або ж консервативною. Виявляється така позиція за умови нестабільного ринку.

PEST-аналіз. Для аналізу макросередовища компанії цей метод є найпродуктивнішим і найефективнішим, він дозволяє визначити ринкові тенденції у галузі. Результати PEST-аналізу будуть використовуватись для виявлення можливостей і ризиків. Складається подібний аналіз зазвичай на п’ять років (для довгострокового стратегічного планування), але щороку його дані обов’язково оновлюються.

Метод Майкла Портера. Даний метод дозволяє охопити конкуренцію галузі у цілому. Відповідно до теорії конкуренції Портера прибутковість ринку визначають п’ять головних сил – купівельна спроможність, потенціал постачальників, загроза появи на ринку нових учасників і конкуренція між діючими гравцями. Використовуючи метод Портера, можна з’ясувати реальну розстановку конкурентних сил для пошуку оптимальної безпечної позиції для компанії, звідки вона зможе впливати на ринок.

Веб-аналітика. Сторонні сервіси, що збирають дані про конкурентів (такі як semrush.com або serpstat.com), дають можливість отримувати інформацію щодо ефективності рекламних кампаній, які запущені конкурентами, і позицій конкурентних ресурсів, оцінювати їхню активність у соціальних мережах тощо.

Ручний аналіз. Фахівці агентства можуть здійснювати ручну перевірку ключових параметрів конкуруючих сайтів і їхньої реклами. Зібрана інформація дозволить виділити конкретні рекомендації, здатні допомогти вирішити головні завдання вашого проекту. Грамотне маркетингове дослідження ринку збуту необхідно у будь-якому випадку.

Дослідження дій конкурентів і вивчення сторін, що зачіпають ваш бізнес (прямо чи опосередковано), забезпечує вам багато переваг і визначає стратегічну поведінку. Ви зможете уникнути серйозних помилок, ефективно підтримати конкурентоспроможність свого працюючого ресурсу, швидко відреагувати на зміни ринку, коригуючи власні пропозиції відповідно до цих змін.

Джерело: http://lemarbet.com/ua/