UKRU

Бізнес-публікації

10 січня

Аналітика Nielsen: які товари українці купують онлайн.


За даними звіту Nielsen What’s next in e-commerce, продукти харчування поки що не входять до звичного віртуального купівельного кошика практично в жодній країні світу. Найчастіше українці купують в інтернеті косметику, товари для догляду за будинком і дитячі товари.
Придбання в інтернеті свіжих продуктів – явище настільки рідкісне, що, як показують дані опитування споживачів, всього 11% із них у світі сказали, що купують онлайн свіжі продукти харчування.

«Ми знаємо, що продуктовий кошик - це священний Грааль для ритейлерів. Це означає, що якщо споживач визначився з ритейлером, у якого купує, він продовжить купувати саме у нього. А той ритейлер, у якого продуктові категорії з’являться в онлайн-магазині, тільки матиме користь для себе із споживчої лояльності, довіри і персонального вибору. Трансформації на користь онлайн-покупок поки що ми спостерігаємо лише в деяких непродуктових категоріях як у світі, так і в Україні», – коментує директор по роботі з роздрібними мережами Nielsen в Україні Юрій Ліщук.

Так, наприклад, 35% світових споживачів заявляють, що купують товари для догляду за собою, 18% – товари для догляду за будинком. На третьому місці в списку категорій знаходяться упаковані продукти харчування – 17% споживачів у світі сказали, що купували ці товари онлайн.

В Україні ситуація з придбанням товарів в інтернеті виглядає абсолютно по-іншому. Так, 42% українських споживачів заявили, що купують онлайн косметику і товари для догляду за собою, 21% – товари для догляду за будинком і товари для дітей. В український віртуальний кошик продукти харчування не потрапляють зовсім: 6% сказали, що в інтернеті купують упаковані продукти харчування і 4% – свіжі продукти.

Для порівняння: лише у Великобританії і Південній Кореї частка споживачів, які купують свіжі продукти онлайн, найвища в списку 64 країн, де проводилося дослідження – 37%, що свідчить про великий потенціал для ритейлу в інших країнах.

Джерело: https://rau.ua/