UKRU

Бізнес-публікації

6 грудня 2016

У 7 містах підприємці взяли участь у бізнес-семінарах «Академії бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль.


Райффайзен Банк Аваль провів у Кропивницькому, Дніпрі, Полтаві, Луцьку, Харкові, Києві та Івано-Франківську нові бізнес-семінари для клієнтів сегменту малого та мікробізнесу в рамках проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль.
У 2013 році Райффайзен Банк Аваль розпочав інноваційний на ринку банківських послуг напрямок — бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу. Як і три роки тому, Райффайзен Банк Аваль залишається єдиним українським банком, який надає подібний сервіс клієнтам на регулярній та безкоштовній основі. Ці заходи сприяють побудові довготривалої та плідної співпраці банку з клієнтами, а також надають їм інформаційну підтримку та допомагають впроваджувати прогресивні методи та практики у поточній бізнес-діяльності.

До участі у заходах запрошуються, у тому числі, й підприємці та бізнесмени, які не є клієнтами Райффайзен Банку Аваль. Правило залишається незмінним: під час бізнес-семінарів банк не пропонує банківські продукти та послуги. Діяльність Райффайзен Банку Аваль та банківської системи в цілому обговорюється виключно в межах тематики семінару.

У партнерстві з фахівцями Міжнародної фінансової корпорації (IFC, одна з п’яти інституцій Групи Світового банку) було розроблено тематики семінарів, які на сьогодні налічують 6 напрямків. Проводять бізнес-семінари співробітники Райффайзен Банку Аваль, які пройшли відповідну підготовку у IFC.

Цього разу семінари провели:
- у Кропивницькому – Олексій Середа та Валентина Онищенко; тема бізнес-зустрічі — «Управління бізнес-циклами та ліквідністю»;
- у Києві — Ганна Подзерей та Олександр Шинкарюк; тема бізнес-зустрічі — «Управління дебіторською та кредиторською заборгованістю та товарно-матеріальними запасами»;
- у Полтаві — Катерина Приходько та Наталя Кузовкова; тема бізнес-зустрічі — «Управління дебіторською та кредиторською заборгованістю та товарно-матеріальними запасами»;
- у Дніпрі — Олексій Середа та Ольга Дрешпак; тема бізнес-зустрічі — «Оцінка інвестиційних рішень»;
- у Луцьку — Марина Судейко та Віктор Хомицький; тема бізнес-зустрічі —«Прийняття фінансових рішень»;
- у Харкові — Олена Іванова та Наталя Кузовкова; тема бізнес-зустрічі — «Прийняття фінансових рішень»;
- в Івано- Франківську — Альона Пузанкова та Костянтин Шкільняк; тема бізнес-зустрічі — «Оцінка інвестиційних рішень».

Учасниця бізнес-семінару в Харкові Тетяна Бойчук, головний бухгалтер ПП «Ріна» (оптова торгівля зерном, клієнт Райффайзен Банку Аваль із 2009 року) поділилася своїми враженнями: «Достатньо цікавої інформації, яку можна застосувати в повсякденній роботі. Алгоритм ухвалення рішень із точки зору розподілу на важливе та неважливе допоможе на ранньому етапі відкинути інформацію, яка вводить в оману та підвищує ризик хибного рішення. Звичайно, складно виходити з зони комфорту, але інвестувати час та сили в себе потрібно. Дуже добре, що на семінарі були представники різних сфер діяльності — це значно розширює коло сприйняття, дозволяє поглянути на давно відомі речі під іншим кутом. Це був другий семінар, який я відвідала на запрошення банку. Якщо першого разу я ще сумнівалася, то втретє вже точно відвідаю цей захід, бо впевнена в його корисності».

Участь у бізнес-семінарі на Полтавщині взяв Денис Яблоновський (ФОП Денис Сергійович Яблоновський, торгівля медичними препаратами, реактивами, обладнанням для лабораторних досліджень. Є клієнтом Райффайзен Банку Аваль із травня 2016 року). Зі слів пана Дениса: «Навчання — це моє хобі, маю не одну вищу освіту та досвід навчання за кордоном. Я в нього вкладаю багато часу та коштів. Й отримати такий досвід від банку — неочікувано та важливо. Сучасний матеріал, професіонали-тренери. І те, що це співробітники банку, робить ці зустрічі конструктивними та цінними. Слухати людей, які знають про малий бізнес не з підручників, а з багаторічної практики, — це цікаво та корисно. Це третій семінар, який я відвідав на запрошення банку, і з кожним наступним разом я переконуюся — це гарна задумка, а головне — гарна реалізація: живі дискусії, професіоналізм, якість та практичність».

Фізична особа — підприємець Юрій Зубаль, учасник бізнес-семінару в Луцьку, офіційний представник ТОВ «Українські гумати», яке займається реалізацією органічних добрив (компанія обслуговується в Райффайзен Банку Аваль із липня 2014 року): «Відвідую банківський семінар утретє, остання тема особливо сподобалася. Прийняття фінансових рішень важливе для будь-якого бізнесу. При спілкуванні один із одним в аудиторії, де присутні представники різних напрямків бізнесу, які обіймають різні посади (директори, власники, бухгалтери) — народжується істина. Іноді брак знань заважає зростати та йти далі, тому самоосвіті потрібно приділяти час. В умовах конкуренції та падіння платоспроможності у населення потрібно думати як бути попереду своїх конкурентів на кілька кроків. Стандарти та лекала сьогодні спрацьовують все рідше. Тому співпраця банків із клієнтом тепер має виходити за рамки тільки продажів послуг, і бізнес-семінари — тому підтвердження. Користуючись нагодою, хотілося б привітати Райффайзен Банк Аваль з успішною діяльністю: найвищий чистий прибуток серед всіх банківських установ. Будемо рости разом!».

Семінар в Івано-Франківську вдруге відвідала Маргарита Бойко, директор ТОВ «Фірма Надія» (діяльність готелів, ресторанний бізнес, клієнт банку з 2010 року): «Після відвідування бізнес-семінару ми наважилися на відкриття двох магазинів в Києві. Давно це планували, але вагалися. Ідеї, які ми почули в аудиторії, наштовхнули нас на власні інновації. Найбільше запам’яталося та сподобалося обговорення в групах, пошук найвдаліших шляхів вирішення тих чи інших бізнес-завдань. Враження залишилися надзвичайно позитивні, чекаємо наступної зустрічі з банком в такому незвичному, але дуже дієвому форматі».

На семінарі в Кропивницькому була присутня Лада Кузнєцова, головний бухгалтер ТОВ «Моноліт РРА» (виробництво бетонних розчинників готових до використання, клієнт банку з 2008 року): «Вдруге на бізнес-семінарі, попередні заходи, на жаль, не змогла відвідати — напружений графік іноді заважає знаходити час на самоосвіту. Після першого семінару зрозуміла, що хотіла б побувати і на інших. Сподобався формат: обговорення, діалоги, обмін думками та знаннями, навіть забуваєш, що це зустріч у банку. Жодної реклами, пропозицій щодо придбання банківських продуктів чи послуг, а дійсно дискусії та пошук відповідей на питання, які цікавлять більшість. Здивування та подяка банку та його співробітникам!».

Потрапити на бізнес-семінари представникам малого та мікробізнесу дуже просто. Зареєструватися можна:
- зателефонувавши до Інформаційного центру для клієнтів малого та мікробізнесу 0-800-50-50-45;
- звернувшись до менеджера малого/мікробізнесу, начальника відділення, працівників сегменту малого/мікробізнесу дирекції;
- на Інтернет-порталі «Мій бізнес» (тут розміщено графік проведення бізнес-семінарів на поточний квартал, зазначено дати, теми та місця проведення).

Будь-що можна зробити краще, аніж це робилося до сих пір!

Успіх наших клієнтів – наш успіх!

Запрошуємо до участі!