UKRU

Бізнес-публікації

28 листопада 2016

10 незаперечних інструментів пошукового просування сайту.


Перш ніж ми почнемо, у мене до вас запитання: що ви знаєте про SEO? Особисто я дотримуюся такої думки: немає людей, які б досконало знали SEO. Будь-яка інформація, знайдена вами в інтернеті, яка «змінить ваше уявлення про просування в мережі, — це не більш ніж припущення, які ґрунтуються на одиничних дослідженнях методом «тику».
Цей висновок зроблено на основі одного простого ланцюжка:

1. Суть пошукового просування полягає в оптимізації сайту під методи пошукових систем, завдяки яким ресурс може займати топові позиції у видачі.

2. Ці методи знають тільки розробники. Вони не розголошуються. В іншому випадку особи, які про них дізнаються, будуть виводити в топ сайти, які цього не заслуговують.

3. Однак якщо ж виявляється витік у мережу одного або декількох алгоритмів, то вони змінюються і припиняють цей SEO-трюк.

4. У підсумку цей трюк перестає працювати, і ЅЕОшник починає втрачати трафік, навіть незважаючи на те, що ще зовсім недавно у нього був великий потік людей.

Я, як мережевий маркетолог, раджу вам не шукати ніяких витоків методів у мережі, а просто робити пошукову оптимізацію так, як цього вимагають пошукові системи.

Пропоную вам 10 інструментів SEO, які однозначно будуть працювати. Я розподілив їх у такому порядку, що чим далі ви читатимете, тим більше той чи інший інструмент віддалятиметься від алгоритмів пошукових систем і тим ближче наближатиметься до орієнтації на користувачів. Що ж, почнемо!

Семантичне ядро

Що ж це таке? Це набір слів або фраз — ключів, за якими ви піднімаєте свій сайт якомога вище у видачі. З цього набору роботи пошукових систем (ПС) визначають, у якій темі ви просуваєтеся, на яких користувачів ви розраховуєте тощо. В методах пошукових систем є один з багатьох принципів: якщо ви «точите» сторінки на ключі, що відносяться до різних тематик, то ПС-и визначають ваш сайт як «про все і ні про що». І вони віддають перевагу сайтам, у яких вузький профіль.

Структура сайту

Якщо у вашого сайту понад десяток сторінок, вам потрібно подумати про структуру сайту (якщо такої ще немає), яка буде являти собою ієрархію. Чи то буде інтернет-магазин або блог, чи якийсь інший інтернет-ресурс, у його url обов'язково повинні бути розділи, категорії або ще щось залежно від сайту: http://ваш-сайт.com/категорія/підкатегорія/.../сторінка.html

Слід пам'ятати, що занадто багато ступенів теж не зовсім добре. 3-4 рівнів цілком достатньо навіть для великого інтернет-магазину. До того ж категорії мають індексуватися. Переконайтеся, що у файлі robots.txt категорії можна індексувати, а у файлі sitemap вони зазначені окремими сторінками. Title, description, заголовки, основний контент

Ви маєте розуміти, що людина повинна ввести у пошук, щоб потрапити до вас на сайт. Коли ви будете знати, що вона буде вводити, ви повинні зробити входження цього запиту на свої сторінки сайту. І ці входження мають бути взяті з семантичного ядра.

Куди ж писати ці ключі?

- В тег <tittle>. Він знаходиться в тегу <head>, який, у свою чергу, знаходиться в html-коді сторінки.
- В тег <meta name=«description» content=«короткий опис»> у тому ж тегу <head>.
- Заголовки, а саме в теги <h1>, <h2>, ... <h6>. Слід пам'ятати, що һ1 є обов'язковим тегом html-сторінки. І в ці теги теж повинні входити ключі.
- Контент. Коли роботи пошукових систем будуть аналізувати вашу сторінку, у них викличе підозру, якщо ключі не будуть входити і до тексту на ній. Однак якщо цих ключів буде занадто багато, то це не тільки викличе ще більшу підозру — це також помітять люди, які будуть читати і зустрічати занадто часто одне і те ж слово або фразу.

Дублі сторінок і сміттєві сторінки

Це те, що називають хворобою сайтів, які використовують движки. Дублі — це абсолютно однакові html-сторінки на рівні коду, але мають різний url. Сміттєві сторінки — це ті сторінки, які користувач не може перейти через навігацію сайту, але може потрапити на них через пошук.

Щоб перевірити, чи є у вашого сайту ці небажані файли, просто введіть у пошук «site:example.com», де example.com — ваш сайт.

У видачі ви отримаєте усі сторінки свого сайту, серед яких будуть дублі і сміттєві сторінки, якщо такі є. Однак якщо сайт великий, то вручну перевірити не вдасться. У такому випадку вам допоможуть платні сервіси з аналізу сайту. Ваш сайт не повинен мати цих сторінок зі сміттям. Видаліть їх.

Профіль

Чи можна купувати переходи з різних джерел на ваш сайт? Банять за це? Якщо можна, то тільки з ресурсів з хорошою репутацією чи зі всіх підряд? На ці та багато інших запитань відповідають по-різному, але абсолютно точної відповіді ніхто не знає.

Але є інформація про те, що самі пошукові системи не рекомендують купувати переходи. Тут можу тільки порадити залишати посилання з якісним текстом, через яке у вас будуть переходи з зовнішніх джерел. Ризик бана в цьому випадку мінімальний. Де їх залишати? Та де завгодно: dofollow-блоги, форуми, рейтинги, сервіси соціальних закладок та інші соцмайданчики.

IP-адреса сайту

Під час аналізу та обліку роботи сайту звертають увагу і на IP-сервер, де розміщений сайт. Вкрай небажано, щоб сайти-сусіди, з якими перебуває і ваш сайт на сервері, мали негативну репутацію. В іншому разі і ваш сайт потрапляє під підозру. Дуже добре, якщо ваш сайт лежить на виділеному сервері — VPS. Ясна річ, що оплата буде вищою, але порожній сервер з унікальною IP-адресою того вартий.

Перелінковка

Перелінковка — це зв'язування сторінок між собою за допомогою гіперпосилань. Суть її в тому, що користувач, побувавши на одній із сторінок вашого сайту, клікає на гіперпосилання і потрапляє на іншу, яка заточена на схожі ключі за тематикою. Для користувачів це зручна навігація по сайту, а для ПС — передача посилальної ваги і її розподіл по всьому сайту. Як і куди саме на сторінці вставляти посилання, залежить від сайту (блог, інтернет-магазин).

Дизайн та usability

Чи знаєте ви, що близько третини всіх інтернет-користувачів відвідують сайти через мобільні пристрої? Якщо ви бачите, що з дизайном все погано — краще найміть професійного веб-дизайнера. Він вам зробить і адаптивний шаблон, і мобільну версію. Не втрачайте цю величезну аудиторію!

Медійність і соціальні мережі

ПС оцінюють медійність вашого сайту лише за одним критерієм — за кількістю переходів із соцмереж. І це ще більше підкреслює важливість цього показника. Обов'язково заведіть авторські сторінки в різних соціальних мережах, таких як Instagram, Facebook, Twitter та інших. Чим більше — тим краще! Набирайте користувачів у свої групи і регулярно робіть там пости, щоб їх побачило якомога більше людей, тим самим збільшуючи кількість переходів за посиланнями на ваш сайт.

Лояльність і повернення на сторінку

Вам потрібно домогтися того, щоб якомога більше користувачів повернулося до вас через деякий час. Через закладки, через пошук за посиланнями — неважливо як, але змусьте їх повернутися. Влаштовуйте розпродажі, проводьте конкурси, пишіть інтригуючі статті. Якщо користувач до вас повертається — ви «в шоколаді».

Ось такі реалії в SEO натепер. Багато з цих принципів орієнтовані на користувача, а якщо задоволений користувач, то раді і пошукові системи.

Джерело: delovoymir.biz