UKRU

Бізнес-публікації

24 листопада 2016

«Академія Бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль провела 100-й семінар.


У рамках проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль відбувся 100-й бізнес-семінар для клієнтів сегменту малого бізнесу.
Ювілейний семінар на тему «Оцінка інвестиційних рішень: типові управлінські рішення та типові помилки при їх ухваленні» провели у м. Миколаєві. У цьому ж обласному центрі 14 лютого 2014 року «Академія бізнесу» провела перше бізнес-навчання на тему «Управління дебіторською та кредиторською заборгованістю та товарно-матеріальними запасами». Теми усіх бізнес-семінарів розроблено спільно з партнером банку – Міжнародною фінансовою корпорацією IFC (одна з п’яти інституцій Групи Світового банку).Тренерську команда проекту складають 15 бізнес-тренерів, 6 із яких отримали сертифікати міжнародного зразка на право здійснення тренерської діяльності за методикою Business Edge (активно застосовується у більш ніж 30 країнах світу) як в банку, так і за його межами.

Як і три роки тому проект «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль не має аналогів на ринку банківських послуг України.

Усього з 2014 року Райффайзен Банк Аваль провів бізнес-семінари для представників малого бізнесу у 22 містах України. Їх відвідали близько 1 тис. учасників із 850 компаній.

Конструктивні дискусії, обмін досвідом, думками, знаннями, практичне застосування теорії, налагодження партнерських відносин та багато іншого – неодмінна складова усіх заходів «Академії бізнесу».

Подружжя Назаренків — Віталій Володимирович (директор та власник) і Ганна Володимирівна (головний бухгалтер) ПП «Теплотехкомплект» (клієнт банку з 2000 року) — поділилися своїми враженнями: «Сьогодні третій раз присутні на бізнес – семінарі. Вкотре приємно здивовані. Попередні теми були й цікаві, й корисні, але тема сьогоднішнього семінару «оцінка інвестиційних рішень» затьмарила інші як із точки зору складності, так і з точки зору практичного використання. Йшлося про те, як обрати бізнес, як оцінити його, як обґрунтовано ухвалити рішення починати бізнес та інші питання.

Цікаво було від початку й до кінця, хоча тривалість у цього семінару й довша порівняно з іншими. Без сумнівів можна стверджувати, що отримана інформація стане в нагоді! Це практичні та дієві інструменти, які потрібно використовувати: оцінка ризиків, прогнозування, деталізація прорахунків та багато інших не менш важливих речей. Ми весь час у пошуку інноваційного, прогресивного та дієвого – це не просто, але необхідно.

Велика подяка банку за такі бізнес–зустрічі, досвід та рівень підготовки банківських співробітників — тепер ще по сумісництву й бізнес–тренерів — роблять ці зустрічі доцільними, вигідними абсолютно з усіх точок зору та мають добрий вплив на побудову стосунків між банком та клієнтом! Наші вітання банку з успіхом, «100» — це безперечний успіх!».

Важливо відзначити, що учасниками бізнес–семінарів є підприємці та бізнесмени не лише клієнти Райффайзен Банку Аваль.

Участь в ювілейному бізнес–семінарі взяла Ганна Тищенко, головний бухгалтер ПП Компанія «Ніка Палант» (директор — Ірина Молдованова; компанія є клієнтом банку з 2012 року). Під час першого їхнього візиту на семінар, у березні 2015 року, клієнт був представником малого бізнесу. Сьогодні компанія розширила свою діяльність та з кінця 2015 року це вже корпоративній клієнт банку: «Кожного разу наше підприємство із вдячністю та задоволенням бере участь у цих заходах. Мені, як бухгалтеру, більшість тем і знайома, і зрозуміла, але кожного разу щось нове та важливе я для себе підкреслюю й потім використовую. Деякі підходи та інструменти аналізу, розкриті в темі «Оцінка інвестиційних рішень» дійсно нам допоможуть. Звісно, ми все детально прораховуємо та зважуємо, але не так глобально. Деякі фактори ми не враховуємо, і, як я пересвідчилась сьогодні, – даремно. Добре, що всі теоретичні моменти семінару підкріплені реальними прикладами та базуються виключно на розрахунках. Іноді власного досвіду не достатньо, а на цих бізнес–зустрічах ми маємо можливість ознайомитися з успішним та не дуже досвідом інших компаній, почути різні думки. Побажання: розвивати цей напрямок для клієнтів і надалі. Впевнена, в цього проекту велике майбутнє!».

Стати учасником бізнес-семінару клієнтам дуже просто. Для цього необхідно зареєструватися:
- зателефонувавши до Інформаційного центру для клієнтів малого та мікробізнесу Райффайзен Банку Аваль по телефону 0 800-50-50-45;
- звернувшись до менеджера малого/мікробізнесу, начальника відділення, працівників сегменту малого/мікробізнесу дирекції;
- на Інтернет-порталі «Мій бізнес» (тут розміщено графік проведення бізнес-семінарів на квартал, зазначено дати, теми та місця проведення);

Участь — безкоштовна для всіх.

Запрошуємо до участі!

Бізнес починається з ідеї! Успіх наших клієнтів – наш успіх!