UKRU

Бізнес-публікації

3 листопада 2016

Що споживачі шукають в мережі?


Які товари українці купують в інтернет?
Електронна комерція демонструє фантастичні темпи зростання. У першому півріччі українці витратили на покупки в мережі на маркетплейсі Prom.ua 3,98 млрд.грн., тоді як за аналогічний період 2015-ого - 1,9 млрд.грн. Темпи зростання, що перевищили 100% - найкращий доказ успіхів он-лайн торгівлі.

Серед головних причин такої динаміки Олексій Філановський, керівник відділу маркетингу EVO.company, називає широкий асортимент товарів, якими торгують підприємці, які ведуть бізнес на наших майданчиках. «Prom.ua, за рахунок найбільшого в Україні асортименту, став своєрідним барометром, який відображає тенденції розвитку всього e-commerce», - зазначає експерт.

Таким чином, збільшення товарообігу відбулося не стільки через підвищення вартості товарів, скільки зростання кількості покупок. Як фіксують в EVO.company, число замовлень в 2016-му підскочило на 70%.

Більш того, електронна комерція демонструвала збільшення продажів навіть в провальні для ринку періоди, коли традиційно відбувається спад споживчої активності. Найнижчі обсяги продажу щороку фіксується в перші місяці після новорічних свят.



Ще однією особливістю 2016 ого, стала зміна споживчих переваг в мережі. Якщо раніше найбільшим попитом користувалася побутова техніка, то зараз за кількістю замовлень на неї припадає лише 4-у позицію.

Перше місце за популярністю у показників займають одяг і аксесуари. На їх частку припадає понад 1,3 млн. Замовлень. На другій позиції - товари для будинку й саду (понад 700 тис. Замовлень). Трійку лідерів замикають товари для краси і здоров'я (понад 530 тис. Замовлень).

Поступово зростає попит на продукти харчування, які вперше увійшли в десятку найбільш популярних товарів, придбаних через онлайн-магазини. Як і раніше високою популярністю користуються товари для дітей, авто і мототовари і предмети гардероба, а також мобільні телефони та аксесуари до них.