UKRU

Бізнес-публікації

3 жовтня 2016

Райффайзен Банк Аваль провів бізнес-семінари для клієнтів малого та мікробізнесу у 8 містах.


У вересні Райффайзен Банк Аваль провів у Києві, Харкові, Житомирі, Дніпрі, Черкасах, Тернополі, Запоріжжі та Херсоні семінари для клієнтів сегменту малого та мікробізнесу в рамках проекту «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль: фінанси підприємства».
Підтримка малого та мікробізнесу, побудова партнерських довготривалих відносин із клієнтами – основа мета створення «Академії бізнесу». З моменту старту проекту у жовтні 2013 року проведено 97 семінарів, тематику яких розроблено спільно з партнером банку – Міжнародною фінансовою корпорацією IFC (одна з п’яти інституцій Групи Світового банку).

«Планування довгострокових інвестицій: як прийняти рішення щодо нового інвестиційного проекту» – саме цій темі було присвячено зустрічі у вересні 2016 року. Це найскладніший і найдовший, але дуже корисний, за відгуками учасників, семінар, під час якого банк пропонує дієві інструменти, що дозволяють отримувати вичерпні відповіді, ухвалювати зважені та обґрунтовані рішення, планувати та розвивати власну справу. Під час цього семінару обговорюються: послідовність оцінки інвестиційних проектів, що таке грошові потоки інвестиційних проектів, алгоритм їх розрахунку, що таке показники оцінки привабливості інвестиційних проектів.

Обмін досвідом, пошук нових партнерів, знайомство з колегами та конкурентами – не менш важлива складова цих заходів. Саме тому учасниками семінарів традиційно стали не лише клієнти Райффайзен Банку Аваль.

Провели бізнес-семінари співробітники Райффайзен Банку Аваль, які пройшли відповідну підготовку у Міжнародній фінансовій корпорації (IFC), мають багаторічний банківський досвід та тривалий час співпрацюють з клієнтами малого та мікробізнесу, розуміють їхні потреби, знають про труднощі, переваги та перемоги.

Ділиться враженнями учасник київського бізнес-семінару Савелій Бондаренко (директор та власник ПП «Крона», що займається ландшафтними послугами та дизайном, клієнт Райффайзен Банку Аваль із 2011року): «Це третій семінар у Райффайзен Банку Аваль, який я відвідав. Враження від останнього дещо відрізняються від попередніх. Відзначу і «плюси», і «мінуси» саме цієї зустрічі. Стосовно переваг, то дуже добре, що з’являються нові теми. Багато з почутого на цій зустрічі (так само на двох попередніх) мене зацікавило, викликало бажання поставити собі ряд запитань та завдань. У корисності самого семінару, та і проекту в цілому, не виникає жодних сумнівів. Але поряд із цим є декілька моментів, які, на мій погляд, більше заважають, аніж допомагають при розгляданні цієї теми. Я маю на увазі використання занадто сучасних термінів та назв, зміст яких далеко не кожному зрозумілий, бо широким загалом не використовується. Після пояснень тренерів стає зрозуміло, що мова йде про речі, що всім добре знайомі, але які носять інші назви та абревіатури, проте підчас обговорення неспівпадіння термінів із загально прийнятими дещо ускладнюють процес, потребує додаткового обговорення та дискусій, а це відволікає від головного. Вражений професіоналізмом та рівнем знань банківських співробітників, а використання простих та всім знайомих термінів зробили б цю тему дійсно унікальною».

Учасниця бізнес-семінару в Харкові Яна Чеботарьова, головний бухгалтер ТОВ «Деметра» (торгівля засобами захисту рослин та насінням): «Співпраця з Райффайзен Банком Аваль у нашого підприємства триває понад десять років, і мені приємно знати, що вона цінна для банку не менше, ніж для нас, клієнтів. Бізнес-семінари в Райффайзен Банку Аваль відвідуємо вчетверте й робимо це із великим задоволенням та вдячністю. Щодо теми «Інвестиції», то для мене, як для бухгалтера, більшість інформації знайома та зрозуміла, але я здивована тим «кутом», під яким ми розглянули цю тему сьогодні. Акцентували увагу на речах, які здаються не настільки важливими, а насправді ми іноді недооцінюємо їхнє значення та вплив на загальний результат. Підвищувати власний професійний рівень важливо, цікаво та необхідно. Поза сумнівами, банк, який проводить такі заходи власними силами, має пишатися своїми працівниками, рівень підготовки яких викликає повагу та довіру».

На семінарі в Черкасах була присутня директор та власник ПП «Черкасипромстиль» (пошиття спецодягу) Олена Голосинська, підприємство є клієнтом Райффайзен Банку Аваль із 2015 року: «На семінарі я була присутня вперше. Вдячна за запрошення та за такий формат співпраці, тому що це – гарна можливість спілкування та обговорення багатьох питань. Мене давно цікавила співпраця з однією міжнародною компанією, але як це зробити я, на жаль, до кінця не розуміла. Під час семінару з’ясувалося, що один із учасників має подібний досвід і надасть мені потрібну інформацію. Щодо почутого, то мій висновок такий: все потрібно прораховувати для предметного обговорення та розуміння подальших кроків. Сьогодні правило «хто перший, той і виграв» – працює, як ніколи. Маю значний досвід роботи бухгалтером і точно знаю, що погляд бухгалтера та погляд власника відрізняються. Я би хотіла спробувати застосувати почуте сьогодні у власному бізнесі та відчути фінансовий ефект від детальних і кропітких розрахунків».

На Житомирщині семінар утретє відвідав Сергій Майборода, власник ТОВ «Корпорація МайС» (виготовлення панчішно-шкарпеткових виробів, клієнт Райффайзен Банку Аваль із 2010 року): «Сьогоднішня тема дуже актуальна для нашого підприємства. Упродовж двох останніх років ми активно рухаємося в цьому напрямку. Розглядаємо інвестиційні проекти та ухвалюємо рішення. Звісно, всі наші рішення базуються на підрахунках, але так детально ми не прораховували. Із цікавістю використаю запропонований інструмент. Впевнений, це дозволить нам мати точніші розрахунки. Після попереднього бізнес-семінару, який я відвідував, ми з бухгалтером теж прораховували деякі речі – це виявилося для нас дуже інформативним та дієвим».

Уперше на бізнес-семінарі у Запоріжжі був присутній власник ТОВ «Блексі Фрут компані» (вирощування фруктів) Василь Мікулін: «Формат банківського заходу неочікуваний, але особисто для мене корисний. Усе змінюється довкола нас досить швидко, тому потрібно приділяти більше уваги речам, які ще вчора були другорядними. На сьогодні немає нічого другорядного, все важливе та потребує постійних удосконалень, змін тощо. Звісно, більшість із почутого сьогодні є знайомим та зрозумілим, але деякі моменти викликали здивування та запитання, відповіді на які я маю для себе знайти. У Запоріжжі це п’ятий бізнес-семінар, шкодую, що приєднався до цього заходу тільки зараз».

Райффайзен Банк Аваль і надалі впроваджуватиме програму бізнес-семінарів для клієнтів малого та мікробізнесу.

Стати учасником бізнес-семінару клієнтам малого та мікробізнесу дуже просто. Для цього необхідно зареєструватися:
— зателефонувавши до Інформаційного центру для клієнтів малого та мікробізнесу Райффайзен Банку Аваль;
— звернувшись до менеджера малого/мікробізнесу, начальника відділення, працівників сегменту малого/мікробізнесу дирекції;
— на Інтернет-порталі «Мій бізнес» (тут розміщено графік проведення бізнес-семінарів на квартал, зазначено дати, теми та місця проведення).

Запрошуємо до участі!

Те що ми робили сьогодні – це наші результати завтра.

Все можливо зробити краще, ніж це робилося до сих пір.

Бізнес починається з ідеї!

Успіх наших клієнтів – наш успіх!