UKRU

Бізнес-публікації

12 липня 2016

Чергові семінари Райффайзен Банку Аваль для клієнтів малого та мікробізнесу пройшли в 5 містах у червні.


У червні Райффайзен Банк Аваль провів у рамках проекту «Академія бізнесу» семінари з питань бізнес-діяльності у Миколаєві, Дніпропетровську, Хмельницькому, Полтаві та Вінниці для клієнтів сегменту малого та мікробізнесу.
Теми семінарів для підприємців розроблено разом із фахівцями Міжнародної фінансової корпорації (IFC, одна з п’яти інституцій Групи Світового банку). Мета заходів – надати консультативну допомогу представникам малого та мікробізнесу, сприяти їхньому розвитку. До участі в семінарах запрошуються не лише клієнти Райффайзен Банку Аваль.

«Оптимізація оборотного капіталу: управління дебіторською та кредиторською заборгованістю та товаро-матеріальними запасами» – такою була тема бізнес-зустрічей в Дніпропетровську, Вінниці та Миколаєві. Тему «Оптимізація власного бізнесу – розвиток бізнесу в умовах нестабільності: досвід та інструменти» було розглянуто на бізнес- семінарі в Хмельницькому. У Полтаві відбувся семінар на тему «Оптимізація оборотного капіталу: управління бізнес-циклами та ліквідністю».

Керівники, власники та бухгалтери підприємств обговорювали труднощі та перспективи бізнесу, ділилися досвідом, дискутували та налагоджували бізнес-зв’язки.

Провели бізнес-семінари співробітники Райффайзен Банку Аваль, які пройшли відповідну підготовку у IFC та мають багаторічний досвід співпраці з клієнтами малого та мікробізнесу: у Дніпропетровську – Ольга Дрешпак та Олексій Середа, в Хмельницькому – Марина Судейко та Костянтин Шкільняк, у Вінниці – Олександр Шинкарюк, Володимир Феленюк та Гліб Оханов, у Миколаєві – Ліана Арзуманян та Дмитро Ульянов, у Полтаві – Олена Іванова та Наталя Кузовкова.

У м. Хмельницькому «Академія бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль проходила в третє. Андрій Баштанюк, директор ТОВ «Поділляпостачбуд» (вантажні перевезення, логістика та експедиторські послуги), клієнт банку з 2009 року, взяв участь у семінарах вдруге. «Розвиток бізнесу в умовах нестабільності – тема яка, на мій погляд, є значущою, особливо в контексті сьогодення, — вважає він. — Вражає також науковий підхід щодо підбору матеріалу семінару – цікаво, професійно, зрозуміло та пізнавально. Найцікавішим, особисто для мене, стало спілкування з представниками бізнесу із різних галузей (торгівля, виробництво, послуги), розуміння того, наскільки думки та погляди різняться, адже різні напрями бізнесу – різне сприйняття. Подібні заходи дійсно не типові як для банку, але, без сумніву, своєчасні та відповідають моменту».

На Полтавщині бізнес-семінар проходив уп’яте. «Тема семінару управління бізнес- циклами та ліквідністю, зрозуміла та нескладна для досвідченого бухгалтера, — зауважила учасниця семінару Тамара Віляєва, головний бухгалтер ПП «Променерго 2010» (оптова торгівля металопрокатом, трубами). — Була здивована запрошенню, беручи до уваги, що на сьогоднішній день наше підприємство не співпрацює з Райффайзен Банком Аваль. На перший погляд тема здалася простою, але я знайшла для себе нове та цікаве. Не знаю як до цього поставляться наші партнери, але спробу застосувати це на практиці я зроблю. Якщо мене, бухгалтера з 35-річним досвідом зацікавило почуте – час проведено не марно! Велика подяка Райффайзен Банку Аваль за цю зустріч, на якій я отримала інформацію, яку можна та необхідно використовувати в подальшому».

Уже п’ять бізнес-семінарів було проведено і в Миколаєві. Говорить гість семінару – Сергій Коваленко, власник компанії «Простір» (транспортна логістика, вантажні перевезення, клієнт банку з 1997 року): «У бізнес-семінарі «Академії бізнесу» беру участь вдруге. Це захід для клієнтів, які готові змінюватися, робити щось по-іншому, експериментувати. Я зміг кардинально важливі для мене речи побачити з іншого боку, під іншим кутом. У черговий раз також переконався, що спочатку – «олівець та калькулятор» і тільки потім – «емоції та рішення», тільки така послідовність потрібна бізнесу, а не навпаки. Семінари спонукають замислитися над, здається, простими речами, які в кінцевому підсумку є вирішальними. Зараз часи непрості для всіх, особливо для бізнесу, тому такі зустрічі, без сумнівів потрібні, приємні та корисні. Ми обслуговуємся в декількох банках і подібного сервісу жодний із них не пропонував. Успіхів Райффайзен Банку Аваль в розвитку цього напрямку! Чекаю на запрошення на майбутні семінари».

Місто Дніпропетровськ – лідер за кількістю проведених бізнес-семінарів в рамках «Академії бізнесу» від Райффайзен Банку Аваль: упродовж двох із половиною років тут відбулися 8 бізнес-навчань, які відвідали близько 150 клієнтів малого та мікробізнесу. Учасник семінару Олександр Брага, власник ТОВ «Біллона» (продаж, оренда та обслуговування дизельних електростанцій та генераторів, клієнт банку з 2010 року) розповів: «Відвідавши семінар вперше, був здивований такою формою співпраці з банком, але мені сподобалося спілкування в такому форматі, тому вдруге взяв участь із великим задоволенням. Неофіційна та невимушена атмосфера заходу, різні бізнесмени (за видом діяльності та за поглядами) діляться досвідом та думками – мені це цікаво. Мене також мотивує брати участь у подібних зустрічах бажання пересвідчитися, чи все я роблю правильно, отримати нову інформацію, яку доцільно було б застосувати в бізнесі. Я впевнений, що мою думку поділяються більшість учасників бізнес-семінару, тому обраний банком формат спілкування з клієнтом хоча і не типовий, але дієвий та потрібний».

До Вінниці «Академія бізнесу» завітала вдруге. В’ячеслав Борисов, директор ТОВ «МАКСІЕКОБУД» (виробництво металевих конструкцій та допоміжна діяльність у рослинництві), клієнт Райффайзен Банку Аваль з 2007 року, ділиться враженнями: «Був присутній на бізнес-семінарі наприкінці 2014 року, після якого залишилися дуже позитивні спогади та враження. Приємно, що і цього разу враження залишаться теж позитивними та яскравими. Дискусії з колегами та банкірами, пошук відповідей на питання, що турбують більшість підприємців, погляд на уже давно відоме з іншого боку – все це варте того, щоб приділити 5 годин дорогоцінного часу, якого, на жаль, завжди не вистачає. Приємно, що взаємодія клієнта з банком не обмежується тільки банківськими послугами. Побудова тісніших відносин з клієнтом – гарна та своєчасна ініціатива з боку Райффайзен Банку Аваль».

Потрапити на бізнес-семінари клієнтам ММБ дуже просто. Зареєструватися можна:
- зателефонувавши до Інформаційного центру для клієнтів малого та мікробізнесу;
- звернувшись до менеджера малого/мікробізнесу, начальника відділення, працівників сегменту малого/мікробізнесу дирекції;
- шляхом реєстрації на Інтернет-порталі «Мій бізнес» (тут розміщено графік проведення бізнес-семінарів на квартал, зазначено дати, теми та місця проведення).

Графік проведення заходів на поточний квартал можна переглянути на сайті банку.

Запрошуємо до участі!