UKRU

Бізнес-публікації

10 грудня 2013

Як перемогти дратівливість


Багато хто з нас часто піддаються сильним стресам на шляху до кар'єри своєї мрії. Бажання стати лідером , у всьому домогтися досконалості і бути успішним бізнесменом - все це може супроводжуватися зайвою внутрішньою напруженістю.

Будь-які наші невдачі, промахи, несподівана поведінка колег і партнерів ведуть до стану дратівливості.

Поради, як подолати дратівливість і як боротися з негативними емоціями.

1. Не прагніть стати ідеалом у всьому і завжди. Встигнути скрізь і зробити всю роботу самому неможливо. Те, що ви знаєте, ви виконаєте відмінно. Якщо щось не вийшло через недостатній досвід і навички, помилки неминучі. Свої помилки і промахи сприймайте як частину вашого шляху до успіху.

2. Не варто вимагати від оточуючих людей неможливого. Усвідомте, що інші люди не ідеальні , у всіх є свої недоліки, особливості характеру, звички. Але і сприймати інших тільки з позиції їх недоліків теж не варто. У своїх колегах , підлеглих , партнерах шукайте позитивні риси , пам'ятайте про їхню кваліфікацію, досвід, знання - так вам буде легше налагодити з ними контакт. Перевиховати оточуючих ви не зможете.

3. Навчіться відокремлювати важливе від незначного. Часто люди дратуються по дрібницям. Поспостерігайте за собою - можливо, і ви вганяє себе в стан стресу без всяких причин ? Шукайте причини своєї дратівливості всередині себе - сімейні проблеми , погане самопочуття , особисті переживання . Як тільки ви знайдете справжню причину своєї напруженості , вам буде набагато легше її подолати .

4. Позбавтеся від думки  що тільки ви праві. Можливо , ви любите наполягати на своїй точці зору, але чи завжди ви праві? Дайте можливість підлеглим і колегам висловити свою думку , і не дратуйтеся через те, що чужа думка може відрізнятися від вашої. Шлях до взаєморозуміння - це спокійне обговорення проблеми і спільний вибір найбільш оптимального варіанту .

5. Перш , ніж виплеснути свої емоції , візьміть тайм- аут. Якщо відчуваєте, що починаєте «закипати» , відійдіть від особи, що вас дратує. Постарайтеся спокійно розібратися в ситуації. Зопалу ви можете наговорити багато зайвого, а усвідомивши це пізніше, налагодити відносини вже буде дуже складно. Звичайно, ніякої конструктивної розмови в цьому випадку не вийде.

6. Не накопичуйте погані емоції в собі. Роблячи це , весь негатив рано чи пізно виплеснеться назовні. Будь-яку проблему потрібно озвучувати , обговорювати з друзями та близькими , які , навіть якщо і не зможуть дати слушну пораду , то обов'язково вас вислухають . А ви зможете знайти рішення або хоча б поглянути на ситуацію по-іншому.

7. Не забувайте відпочивати. Зайве перенапруження на роботі веде до стресів і дратівливості. Пам'ятайте, що все неможливо зробити за один день. Розставляйте пріоритети - сьогодні робіть тільки те, що потрібно на сьогодні , а нетермінові справи відкладіть на певний термін.

І остання, універсальна порада - час від часу ( наприклад , в кінці кожного тижня ) записуйте або відзначайте свої успіхи і вдалі справи . Це підвищить вашу самооцінку і додасть вам сил рухатися далі і досягати нових висот.

За матеріалами businessidei.com