UKRU

Бізнес-публікації

3 грудня 2013

Як просунути бренд в Instagram

В інтернеті існує маса сервісів, які можуть  допомогти в просуванні вашого бізнесу. Головне - вміти правильно їх використовувати.

Один з найпопулярніших соціальних сервісів - Instagram. Кількість зареєстрованих користувачів в Instagram - близько 130 мільйонів, і прогнозується, що ця цифра буде тільки рости! Якщо знати і правильно  використовувати всі нюанси просування продукту за допомогою цього сервісу, то ви з упевненістю можете розраховувати на маркетинговий успіх. Пропонуємо вам 23 поради про те, як використовувати Instagram в маркетингових цілях.

Створення та заповнення аккаунта
1. Спочатку потрібно зареєструвати бізнес-аккаунт в Instagram, зробити це зовсім нескладно за допомогою мобільного пристрою.

2. Реєструйте ім'я аккаунта таким же, як і назва вашої фірми (ім'я бренду).

3. Профіль аккаунта не повинен залишатися порожнім: вкажіть коротку інформацію про бренд (дуже багато писати не потрібно, тільки ключові моменти), вкажіть адресу вашого сайту (якщо він є), а також завантажте зображення з логотипом вашої компанії.

4. Зв'яжіть створений аккаунт в Instagram з уже наявними акаунтами в соціальних мережах.

5. Використовуйте кросспостінг - автоматичне копіювання кожного поста (в даному випадку фотографії) з одного сервісу в іншій. Завантаживши фотографію в Instagram, вона тут же буде з'являтися в тих соціальних мережах, з якими ви справили інтеграцію.

Використання хештег
6. Для просування бренду найперше використовуйте хештег . Хештеги об'єднують пости (повідомлення і фотографії) в групи. Так користувач зможе відшукати саме ту фотографію, яка відноситься до вашого бренду. Обмежень щодо кількості знаків в Instagram немає, проте захоплюватися їх кількістю не варто - краще коротко, точно, але по справі.

7. Хештег повинен в першу чергу містити ім'я вашого бренду. Причому не варто використовувати скрізь один і той же хештег, придумуйте для кожної рекламної кампанії різні.

8. До кожної фотографії додавайте не тільки ті хештеги, які відносяться безпосередньо до вашого бренду, але і загальні. Наприклад, для просування кав'ярні додавайте до фотографій хештег # coffee, для автомобільної фірми - # auto.
 
9. Слідкуйте за зміною тенденцій в Instagram. До своїх фотографій додавайте такі хештеги, які мають відношення до популярних і модних течій. Так ваш пост буде знаходитися в числі найпопулярніших, отже, буде набирати велику кількість переглядів.

10. Постійно займайтеся моніторингом, відстежуйте тих, хто ставить хештег назва вашої компанії. Роблячи це, користувачі хочуть повідомити вам щось або поділитися чимось важливим. Ваші клієнти будуть цінувати ваш швидкий відгук і відповідь на їх пост, що стосується вашої компанії.

Орієнтація на клієнта
11. Показуйте своїм підписникам, що ви їх дуже цінуєте: час від часу публікуйте їх фотографії . Але обов'язково перед публікацією питайте дозволу. Одна з найуспішніших в Instagram компаній, StarBucks, часто використовує цей метод. Пару раз на місяць вони публікують фотографії своїх підписників, що зображенні  з будь-яким предметом, що має відношення до StarBucks.

12. Залишайте коментарі до фотографій, які публікують ваші передплатники. А коли коментують ваші пости, обов'язково на це відповідайте, навіть якщо ці коментарі негативні.

13. Якщо ви будете звертатися до підписників особисто, це викличе в них симпатію. Тому використовуйте символ @ для згадки, наприклад, якщо ваш підписник виграв фотоконкурс, організований вами.

14. Який би пост ви не публікували, завжди думайте про те, як його сприймуть ваші підписники, чи зрозуміють вони його і яку користь він їм принесе. Вивчіть стиль життя ваших клієнтів, і орієнтуйтеся саме на нього.

Покажіть себе
15. Не публікуйте нудні «стандартні» фотографії - додавайте в них креатив. Використовуйте незвичайні ракурси, фотоефекти, всілякі фільтри та інше. Створюйте колажі.

16. Крім фотографій, Instagram дає можливість завантажувати відеоролики. Використовуйте по максимуму і цю функцію. Знімайте короткі ролики, які можуть розповісти щось цікаве про вашу компанію.

 17. Завантажуйте фотографії нових товарів, які з'являються в вашому асортименті і пишіть до них короткі описи.

18. Робіть відео про те, як ваші товари використовуються у житті.

19. Крім самих товарів, показуйте також, що відбувається всередині компанії. Завантажуйте фотографії співробітників і самого робочого процесу. Користувачі зможуть побачити, як створюється ваш товар, і хто його створює. Це, безсумнівно, позитивно вплине на імідж вашої компанії.

20. Дайте можливість своїм «фоловерам» відчути себе особливими - завантажуйте ту інформацію і ті фотографії, які вони не зустрінуть на інших ресурсах.

21. Кожну знакову подію в історії вашої компанії публікуйте в  Instagram. Наприклад, вийшла нова версія продукту - публікуйте його фотографії і коротку інформацію, пройшов великий конкурс серед клієнтів - завантажте фотографію переможця з привітаннями.

22. Створюйте інтригу. Коли готується до випуску новий товар - опублікуйте його короткий тизер. Натякніть, що це може бути, проте всіх карт не розкривайте.

23. Організовуйте фотоконкурси в Instagram. Виберіть приз, який буде мотивувати користувачів на участь у конкурсі , зробіть конкурс тематичним та дайте можливість учасникам голосувати один за одного. У гонитві за голосами вони поширюватимуть контент, що вам тільки на руку. Це дасть вам можливість звернути увагу на свій бренд  та отримати велику кількість нових підписників.

За матеріалами businessidei.com