UKRU

Бізнес-публікації

21 листопада 2013

Академія Бізнесу від Райффайзен Банку Аваль навчить, як заробляти гроші


Днями вперше в Харкові пройшов семінар Академії Бізнесу від Райффайзен Банку Аваль , де початківці-підприємці і вже давно працюючі бізнесмени отримали унікальні знання в освоєнні нових ринків і навчилися використовувати сучасні технології для просування своєї компанії.


Подібні семінари банк проводить вже протягом півроку. Розпочатий зі Львова проект поступово поширюється на всі регіони України , і надалі такі зустрічі та тренінги будуть носити постійний характер.
Академія Бізнесу Райффайзен Банку Аваль - це проект , який спрямований на надання інформаційної підтримки представникам малого та середнього бізнесу, які є клієнтами банку та учасниками Інтернет -клубу «Мій бізнес», а також проект націлений на розширення можливостей їх доступу до сучасних підходів ведення бізнесу та обміну досвідом. Причому, всі семінари Академії Бізнесу носять не тільки інформаційний , а й навчальний характер . Тобто, тренери на семінарах розповідають не тільки як зробити бізнес успішним, але і яких помилок потрібно остерігатися .
Так у Харкові освоювати нові методи ведення бізнесу прийшли більше 100 клієнтів Райффайзен Банку Аваль - представники малого та середнього бізнесу Харківського регіону.
Володимир Шиян , перший заступник регіонального директора Харківської обласної дирекції Райффайзен Банку Аваль, після відкриття роботи Академії Бізнесу розповів, що цей проект на перший погляд може здатися абсолютно не банківським, але це тільки на перший погляд.
- Наш банк, крокуючи в ногу з позитивними процесами, які відбуваються в суспільстві і світі, постійно шукає нові шляхи роботи з клієнтами, шляхи, які дали б більш високий результат нашої спільної діяльності, - прояснив Володимир Васильович. - Така частина наших клієнтів , як представники малого бізнесу , завжди була дуже цінна для нас. Я знаю безліч людей, котрі починали з нами працювати в малому бізнесі, а тепер вже стали власниками і співвласниками найбільших корпорацій і компаній, які працюють не тільки в Україні, а й за кордоном.
Так з бізнесменами поділився своїм досвідом та історією свого успіху клієнт банку Віктор Буєвський, голова ради засновників компанії «СТВ», довгий час була дистриб'ютором  P & G і Kraft Foods на території України .
- Успіх бізнесу - це правильний вибір партнера. Стратегічне партнерство є основоположним принципом компанії «СТВ ». Ми не прагнемо до миттєвої вигоди, ми інвестуємо в розвиток, - говорить Віктор Михайлович. - Ми починали працювати з різними банками. У Райффайзен Банку Аваль ми знайшли друга і партнера . Цей банк повірив нам і підтримав нас. І зараз ми майже весь наш бізнес-портфель консолідуємо в ньому.
Фінансовий директор Групи Агротрейд Олена Ворона розповіла власну історію побудови успішного бізнесу, етапи розвитку компанії від продажу першої тисячі тонн зерна до виходу на міжнародні ринки з обсягами торгівлі більше мільйона тонн сільгосппродукції.
Але не варто забувати керівникам і про внутрішній контроль в своїх компаніях. Оскільки важливо не тільки зовнішнє, але і внутрішнє партнерство.
На цьому побудував свою доповідь менеджер департаменту аудиту компанії Baker Tilly Віталій Гавриш. Віталій, як сертіфікованний аудитор, розповів про організацію внутрішнього контролю на підприємствах, зупиняючись докладніше на його розробці та впровадженні.
Секретами регіонального маркетингу поділилася Юлія Савостіна, директор агентства Pillar PR. Матеріал актуальний і цікавий для підприємців: яку назву краще вибрати для бренду, тонкощі успішного позиціонування товару на ринку і помилки, які заважають цьому, а також як з мінімальним бюджетом просувати свій товар/послуги на ринку.
Про те, як сайт може замінити відділ продажів, розповіла консультант з Інтернет маркетингу і Google AdWords Юлія Курилова . На жаль, сьогодні досить часто трапляється, що українські виробники, роблячи дуже якісний продукт, зовсім не вміють його продавати. І все тому, що в компанії не приділяють належної уваги, просуванню товарів в Інтернеті. Можливо, вважаючи сайти забавою для дітей, а може і сприймаючи їх усього лише, як красиву картинку для представлення бізнесу.
А ось директор департаменту малого та мікробізнесу Райффазен Банку Аваль Славолюб Джорджевич присвятив свою доповідь перспективі розвитку бізнес-середовища та економіки країни в цілому. Він зазначив, що незважаючи на те, що малий бізнес в Україні протягом останніх років розвивається повільно, банк вважає цей сегмент клієнтів стратегічно важливим для себе.
- Ми хочемо бути партнерами малого та середнього бізнесу, оскільки від того, наскільки розвинений цей бізнес, залежить успіх всієї країни , - запевняє Славолюб Джорджевич. - У Німеччині 60 % ВВП приходить від малих і середніх фірм. В Україні - всього 10 %. Чим більше частка цього бізнесу у ВВП, тим економіка країни більш стійка в стресових ситуаціях.
Цього року Райффазен Банк Аваль надав підприємцям великі можливості для кредитування: за перше півріччя 2013 року, за словами Славолюба Джорджевича , видано більше 100 млн. євро нових кредитів. Цей напрямок діяльності для Банку продовжує залишатися одним з пріоритетних.
І в підсумку семінар - зустріч отримала позитивні відгуки від представників бізнесу, що підтверджує необхідність розвитку проекту «Академія бізнесу » від Райффайзен Банку Аваль.