UKRU

Бізнес-публікації

20 листопада 2013

Секрети Ikea

Ikea - це цілий меблевий світ, господарі якого довгі роки створювали свої власні принципи і закони для того, щоб догодити клієнтам. Основне завдання меблевої корпорації - створити покупцям такі умови, щоб вони хотіли приходити в магазини Ikea якомога частіше, і залишати там якомога більше грошей.


1 . Дешевизна
Економія на всьому - один з основних принципів засновника корпорації Інгвара Кампрада і всіх його підлеглих. Усі працівники Ikea, навіть ті, що займають високі посади, повинні завжди їздити на недорогих авто, зупинятися скромних готелях і літати тільки економ -класом. Тотальна економія і жорсткий контроль за витратою фінансів культивується в Ikea практично з моменту її створення.

Одна з основних рис, що характеризують компанію Ikea - це низькі ціни . Про це постійно говориться в рекламі і, зайшовши в магазин , ви почуєте про це ще, як мінімум, разів п'ять від консультантів. Дешевизною товарів Ikea буквально зомбує своїх клієнтів. Хоча тут компанія трохи лукавить : далеко не всі речі коштують дешево. Наприклад , дизайнерські меблі з колекцій коштує досить дорого для середньостатистичної людини . Низькі ціни тільки у стандартних речей , які не володіють витонченим дизайном і мають найпростішу обробку матеріалу.

2 . Зручність
У відношенні зручності і комфорту знаходження всередині магазинів Ikea , компанія постаралася на славу. Абсолютно в кожному фірмовому магазині існує ігрова дитяча кімната, де батьки можуть залишити дитину, поки самі будуть бродити по широких меблевим просторах. Однак, вхід туди можливий тільки для дітей з ростом 90-120 сантиметрів. Якщо вище або нижче , то дитину доведеться забрати з собою.

Вибирати меблі люди часто приходять цілими сім'ями, тому якщо ваш дитина захотіла їсти, погодувати її можна на території магазину - в спеціальній кімнаті для матері і дитини. Там же можна і поміняти малюкові памперс при необхідності. У західних країнах така послуга вже не є чимось незвичайним , а от в СНД це зустрічається поки досить рідко.

Секрети Ikea

Ще один хід Ikea - це розміщення всюди олівців і листків паперу для заміток. Обираючи товари, покупці можуть записувати номери всіх товарів, які їм сподобалися , щоб потім швидко замовити їх зі складу. У Ikea розуміють, що багато людей мають таку рису, як забудькуватість, а подібна послуга дозволяє не зосереджуватися на утриманні в пам'яті все, що їм сподобалося з товарів. До того ж , подібний хід зробив послугу не тільки покупцям , але і самій компанії . Після того, як у магазинах з'явилися олівці і листки паперу , обсяг продажів збільшився на 7 % по всій мережі магазинів.

Ikea - магазин, де можна придбати абсолютно все , що необхідно для облаштування вашого житла. Однак, і тут не обійшлося без маленьких секретів. Вся справа в тому, що купивши якусь річ, всі додаткові до неї товари доведеться купувати тільки в Ikea, і ніде більше. Інші вам просто не підійдуть. Подушки Ikea влазять тільки в наливочки  Ikea. Хочете поставити в шафу додаткові ящики? Купити їх теж доведеться в Ikea, адже ніякі інші туди не підійдуть. І так практично з усіма товарами. Таким способом, Ikea змушує клієнтів купувати відразу все і багато, приходити в магазин знову й знову і перетворюватися на справжніх « ikea - манів ».

3 . Довге перебування всередині
Кожен магазин облаштований так, що потрапивши туди, покупець так чи інакше пройде весь шлях від початку до кінця. Однак, методи скоротити свою прогулянку по магазину все ж є. Але вони настільки приховані, що про них знають або постійні покупці , які вже вивчили магазин вздовж і впоперек, або найбільш допитливі клієнти, що досконально вивчають карту території магазину . Всім іншим доведеться пройти через весь магазин від А до Я.

Щоб подорожувати по магазину було зручно і не нудно , інтер'єр включає в себе різні цікаві рішення дизайну, де можна посидіти, походити, і подивитися , як би це виглядало у тебе вдома. Така політика Ikea виправдана тим, що люди в своїй більшості ледачі. Та й не кожному даний талант гарно оформити дизайн. Прийшовши в Ikea , можна знайти вже готовий інтер'єр за своїм смаком і купити комплект меблів , які відмінно поєднується один з одним. Знову ж , це і маркетинговий хід: якщо покупець прийшов тільки за новим диваном , а побачив до нього ще й підходящу тумбочку , крісла і столик - не втримається і купить весь комплект . Підсумок: значне підвищення % продажів.

Секрети Ikea
Всі, напевно , знають , що в Ikea дозволяється посидіти і полежати на диванах і матрацах . А якщо клієнт випадково засне, його ніхто не стане будити і проганяти . Раптом чоловік вирішив випробувати диван на повну? Або просто втомився після робочого дня?

З метою збільшити кількість спонтанних покупок, Ikea залишає на столиках і полицях різні цікаві «штучки» для будинку. Наприклад , чашка - сито для просіювання борошна , яка видає приємний шурхіт при використанні , знаходиться в магазині в декількох місцях по шляху проходження до кас. Якщо побачивши її перший раз , покупець скаже «Яка цікава штучка » , То на другий і третій раз він знову візьме її в руки і подумає « Мабуть , така річ мені не завадить. Я ж печу млинці раз на рік ». А зустрівши цю чашку вп'яте , він вирішить , що це доленосний знак , і все-таки придбає її. Навіть якщо млинці печуться дійсно раз на рік , а то й ще рідше.

За матеріалами businessidei.com