UKRU

Бізнес-публікації

15 листопада 2013

Типи людей,які потрібні вашій фірмі


Часто підприємці прагнуть наймати тільки тих людей , які є їх однодумцями. Звичайно, в цьому є раціональне зерно. Однак , наймаючи тільки тих людей , які мислять так само, як і ви, можливо, ви втрачаєте ті важливі елементи, які стануть визначником вашого успіху.



Зазвичай ті, хто наймають своїх однодумців на керуючі посади, ризикують створити компанію, що складається з людей з однотипними культурними ознаками. Однак , успішному бізнесу необхідні різні люди, з різними поглядами на проблеми .

При прийомі на роботу , безумовно, важливо звертати увагу на досвід роботи та вміння, але також важливо зрозуміти, чи є у вашій команді люди наступних типів:

1. « Провісник »
Серед тих , хто щодня виконує  злободенні завдання, повинен знаходитися хоча б один співробітник, який здатний мріяти про майбутнє компанії. І не просто мріяти, а передбачати її цілком реальне майбутнє. Якщо серед вашого персоналу є співробітник , який може концентруватися на стратегічних завданнях і пропонувати реальні варіанти їх виконання, то у вашої компанії є шанс завоювати одну з лідерських позицій. Неможливо висунути компанію вперед , якщо всі ваші дії будуть ґрунтуватися на вже неактуальних ідеях.


2. « Виконавець »
Одна з головних причин розпаду початківців підприємств - це те, що її керівники настільки сильно фокусуються на своєму суб'єктивному баченні подальшого розвитку , що зовсім не приділяють уваги рутинній повсякденній роботі. Планування і нестандартний розвиток компанії, безумовно, важливо. Однак, якщо ваші співробітники не будуть розбиратися в нудних розрахунках і цифрах, фірма завжди буде пасти задніх. «Провісник» і «Виконавець» вкрай рідко може поєднуватися в одній людині . «Виконавець » - той, хто робить рутинну щоденну паперову роботу , і робить це добре.

3. «Захисник споживчих інтересів»
Одна з основ успіху будь-якого бізнесу - це глибока зацікавленість і розуміння того, що хочуть клієнти. Ще одна поширена помилка підприємств - це концентрування уваги на потребах клієнтів з самого старту бізнесу, і недостатнє фокусування на цьому в період розквіту. Компанії потрібна людина, яка завжди буде стежити за зміною потреб, бажань ваших клієнтів.

4. «Боєць»
У великих компаніях рідко приносить хороший результат рівномірний підхід до виконання завдань. Організації, як повітря, потрібна людина , завжди готова кинутися в бій і відстоювати позиції компанії. Успіху можна досягти, тільки володіючи достатнім рівнем мужності і рішучості. Тут доречно згадати слова Олександра Великого, який говорив , що армія баранів під керівництвом лева набагато сильніша,  ніж армія левів під керівництвом барана.
 
5. « Той хто просуває»
Звичайний споживач щодня бачить і сприймає величезну кількість назв фірм, торгових марок, брендів. Якщо у вас працює людина, яка знає, як вивести ваш бренд в центр уваги споживачів - ви на правильному шляху. Завоювати увагу клієнтів - справа непроста , але й назвати її недосяжною не можна. Згадайте лідерів великих компаній, і вчіться їх принципам просування.

Організацію можна порівняти з футбольною командою. Щоб команда виграла , в ній повинні якісно попрацювати і захисники , і нападники , і воротарі , і тренер. У кожного своя роль , але успіху вони можуть досягти тільки всі разом. У бізнесі все так само. Вам пощастить , якщо ви знайдете людей, котрі  будуть поєднувати в собі кілька ролей. Але головне те , що ваша бізнес команда буде повністю укомплектована гравцями.

За матеріалами businessidei.com