UKRU

Бізнес-публікації

11 листопада 2013

Критичні помилки в рекламі

Намагаючись створити ефективну рекламу багато підприємців марно витрачають час та гроші. Існує ряд стандартних помилок у рекламі , які здійснюють багато підприємців. Про них сьогодні і піде мова.


Перша помилка
Позиція бізнесмена «у мене є реклама, значить я крутий». Це зовсім не так. Гарна реклама завжди повинна працювати на нас, а ніяк не ви на неї. Витративши велику суму на створення модного ескізу реклами, який не зможе донести до клієнтів головну думку вашої компанії, ви просто намалювали листівку до дня вашого банкрутства.

Краса і привабливість реклами - це добре , але головна її цінність - це практичність . Перед створенням реклами ви повинні переконатися в тому , що вклавши в неї певну суму, в результаті ви отримаєте значно більше.

Друга Помилка
Відсутність плану дій. Перш , ніж запускати рекламну кампанію, ви повинні скласти план, який буде включати в себе: 1) кошти, які будуть вкладені , 2) період часу, за який ви повинні організувати всю підготовку до рекламного проекту, 3) кількість дзвінків, які необхідно здійснити, 4 ) розрахунок, скільки принесе вам грошей кожна ваша дія. Без точного і структурованого плану ваш рекламний проект, на жаль, з великою ймовірністю, потерпить невдачу.

Третя Помилка
Бажання всього і відразу. Цей діє абсолютно в усіх сферах нашого життя - неможливо перебувати на вершині тріумфу з першого дня і до останнього. Якщо ви постаралися, від вашої реклами спостерігається гарна віддача з перших же днів її старту , то не варто рано радіти і розслаблятися.
 
Саме по собі нічого не буде працювати. Щоб рекламний проект протримався якомога довше, його треба постійно «підживлювати» новими ідеями і, звичайно, грошовими внесками.

Формула успіху реклами
Припустимо, ви найняли фахівців або створили рекламу самостійно. Певний час вона уже розміщується і тисячі людей її споглядають. Однак, збут досі не підвищуюється і збільшення інтересу до вашої продукції не спостерігається? Можливо , у вашій рекламі не вистачає одного з вкрай важливих компонентів , без яких навіть найкрасивіша реклама не буде працювати. Ось вони:

1. Пропозиція. Коротке звернення , яке містить в собі певну мету. Воно повинно мати в собі таку інформацію , яка якщо не зацікавить, то ,принаймні , запам'ятається . Для будь-якого товару  можна створити рекламу , під впливом якої цим товаром зацікавляться ті, хто раніше про нього і не думав.

2. Створення « крайнього строку »  або дедлайну.  Якщо клієнти вже зацікавилися вашим товаром, не варто на цьому зупинятися. Людей необхідно постійно підганяти. Споживачі повинні хотіти купити товар до тих пір, поки це не зробить хтось інший і їм вже не дістанеться. Своєрідне створення поспіху - хороший хід у будь-якої рекламної кампанії. Пропонуйте людям скористатися знижками , які обмежені за часом , спеціальними пропозиціями , подарункові сертифікатами , які можна придбати «тільки тут і зараз».

3. Заклик до дії. Це таке собі гасло , яке послужить вам своєрідним закликом ,яке здатне створити бажання у споживача випробувати товар.  Створити по істині хороший заклик - ціле мистецтво. У цій справі краще довіритися фахівцям.

За матеріалами businessidei.com