UKRU

Бізнес-публікації

8 листопада 2013

Донецьк зустрічав Академію Бізнесу

Академія Бізнесу від Райффайзен Банку Аваль набирає оберти і 31.10.2013 відбулася нова сесія у Донецьку. Безсумнівно дану сесію можна вважати наймасштабнішою, яка зібрала найбільшу кількість слухачів. І це не випадково, адже Донбас -  це регіон, в яку зареєстрована найбільша кількість підприємств малого та мікробізнесу. За багатьма дослідженнями підприємства Донбасу демонструють динамічний розвиток і збільшення оборотів виробництва.

Донецьк – третє місто, у якому пройшла сесія академії бізнесу. Перед цим успішно пройшли заходи у Львові та Вінниці. Як і обіцяв директор Департаменту малого та мікробізнесу, Славолюб Джорджевич, проведення академії бізнесу планується у всіх регіонах України. І вже цього місяця прийшла черга харківських підприємців отримати порцію корисної бізнес-інформації.

Відкрили зустріч виконуючий обов`язки директора Донецького макрорегіону Олександр Кононов та директор з питань роздрібного бізнесу Донецького макрорегіону Сергій Протасов, які розповіли про цілі та перспективи Академії Бізнесу, а також, про он-лайн проект банку: Інтернет клуб «Мій Бізнес». Разом ці проекти покликанні допомагати вітчизняним підприємствам розвиватися та досягати успіху. Також була заслухана історія успішного розвитку підприємницької діяльності, якою поділився директор компанії ДОРС «Еліт +» Ахунзянов Олександр, який є постійним та надійним партнером Райффайзен Банку Аваль.

 

Що потрібно знати кожному підприємцю?

Віталій Гавриш, представник компанії Baker Tilly, що надає консалтингові послуги, розповів учасникам донецької сесії  про важливість внутрішнього контролю підприємства, його елементи і стандарти. Грамотне ведення внутрішнього контролю підприємства, за його словами, мінімізує ризики підприємства і дозволяє їх спрогнозувати. А це в свою чергу, підвищує конкуренто здатність підприємства.

Не оминула донецьку сесію тематика і двох попередніх програм: маркетинг для малого та мікробізнесу та його сучасні підходи.  

Про те, що сайт може замінити відділ продажу, розповіла консультант з Інтернет маркетингу та Google AdWords Юлія Курилова. Як створити сайт, де правильно розмістити рекламу, як Інтернет допомагає продавати товар – теми, що не залишили байдужими слухачів.

Секретами регіонального маркетингу з учасниками семінару поділилася Юлія Савостіна, директор агентства Pillar PR. Матеріал актуальний і цікавий для підприємців. Доповідь про те, яку назву краще обрати для бренду, тонкощі успішного позиціонування товару на ринку і помилки, що заважають цьому, – байдужим не залишила нікого.

Традиційно, завершилася програма академії бізнесу у Донецьку святковим фуршетом, на якому підприємці могли в неформальній обстановці поспілкуватися з представниками банку та доповідачами.

Академія бізнесу Райффайзен Банку Аваль не є прибутковим проектом. Це новий виток у комунікації з клієнтами і крок назустріч їм.