UKRU

Бізнес-публікації

7 листопада 2013

Товари в міні -упаковці можуть стати альтернативою традиційній рекламі


Розповсюдження продукції в міні - упаковках в умовах кризи стає альтернативою традиційній рекламі. Так , в Європі продукти харчування в міні - упаковках стають лідерами продажів.

Хоча основна функція міні упаковок - популяризація виробника та його товарів.

Вартість трансляції 30 - секундного ролика на рейтинговому телеканалі доходить до 35 тис. грн у прайм - тайм. Середня по щільності показів рекламна кампанія обійдеться в 1-1,5 млн грн. щомісяця тільки на одному каналі. Безкоштовне розповсюдження упакованої в привабливу міні – упаковку продукції  з логотипом компанії , створює аналогічний ефект . Бренд компанії на міні упаковці побачать кілька людей. Але при цьому не буде ефекту набридання , який створює традиційна нав'язлива реклама. Крім того , споживач не просто побачить продукт. Він зможе його детально розглянути , вивчити склад і спробувати. Таким чином , використовуючи міні - упаковку , виробник може ефективно просувати свою продукцію за оптимальну вартість.

Так, кампанія за допомогою міні - упаковки є доступним рекламним інструментом для початківця в бізнесі, якому не по кишені багатомільйонні бюджети на традиційну рекламу. Крім того, поширюючи  продукцію в таких упаковках, набагато простіше потрапити в необхідну цільову аудиторію. Наприклад, продукти дитячого призначення поширюються поруч або на території магазинів дитячого профілю, кава або чай - в офісній зоні будь-якого міста.

Міні - упаковка підходить не тільки для рекламних цілей. Специфіка ресторанного бізнесу, харчування в літаках і залізниці, дистрибуція чаю та кави, фармацевтичний бізнес вже неможливі без міні - упаковки. Основні переваги мало порційного фасування продуктів - в максимальній гігієнічності, зручність в зберіганні, транспортуванні та реалізації, а також тривалих термінах зберігання без необхідності застосування консервантів, ефективний контроль витрати.

А сучасні технології виробництва гнучкої упаковки її будь-якого дизайну, будь-якої форми з будь-яким графічним оформленням. При цьому витратна частина буде мінімальною, оскільки з одного грама полімеру можна виготовити кілька міні - упаковок.

За матеріалами delo.ua