UKRU

Бізнес-публікації

4 листопада 2013

П'ять типових помилок при проектуванні магазину


Кожен підприємець, відкриваючи магазин, розуміє, наскільки важливими є висока якість пропонованої продукції та обслуговування хорошого рівня. Без цих складових домогтися успіху магазину буде дуже важко. Однак, не всі власники магазинів приділяють достатньо уваги плануванню торгової площі і просто нехтують важливістю проектування магазину. А для успішного і процвітаючого бізнесу це не менш важливо.


П'ять помилок , які не варто допускати при проектуванні магазину:

1. Поверхневий аналіз приміщення.
Отже, ви підібрали ідеальне, на ваш погляд , приміщення для майбутнього магазину. Однак, після проведення ретельного огляду і аналізу площі, воно може виявитися зовсім не таким чудовим, як здалося на перший погляд. Проблеми можуть виникнути з різних сторін - незручно і неправильно розміщені розетки , невдало спроектовані системи вентиляції та інше. Щоб усунути ці проблеми, вам доведеться витратити більшу суму , ніж вартість разових послуг хорошого архітектора, який допоможе вам провести аналіз приміщення. Тому виявляти будь-які проблеми з приміщенням краще ще до того, як ви підпишете договір довгострокової оренди.


2. Відкладання організації складу магазину на потім.
Те, що при будь-якому магазині повинен бути склад, розуміє багато, проте далеко не всі з них поспішають ці склади організовувати. Деякі вважають, що це дуже просто, тому не хочуть витрачати зайвий, на їх погляд, час на те, щоб відвести необхідну площу під склад і обладнати її належним чином.

Склад - не просто кімната, в якій знаходиться товар, це свого роду сховище, в якому мають бути створені всі умови для того, щоб товар якомога довше зберігав всі свої функції і товарний зовнішній вигляд. Навіть якщо ви тільки збираєтесь відкривати магазин, і закупівля великої кількості товару відразу ж не планується, то захаращення вітрин і полиць в магазині буде буде викликати у відвідувачів негативні емоції.

3. Неправильне освітлення.
Власник магазину повинен подбати про те, щоб його товар на вітринах виглядав якомога привабливіше в очах покупця. На цю привабливість дуже впливає освітлення, яке існує в магазині - від ступеня яскравості до ефективності енергії. Важливо пам'ятати про те, що будь-який товар, будь то весільні сукні або будівельна техніка, має свої нюанси і правила ідеального освітлення. Економити на освітленні не рекомендується - в «дешевому світлі» ваш товар буде виглядати набагато гірше, ніж він є насправді. А ваше завдання - зробити його кращим.
Наведемо приклад, не раз підтверджений багатьма ювелірними магазинами. Найкращим освітленням для магазинів даного типу є яскраво тепле, а не холодне. І продажі таких ювелірних крамниць, власники яких про це знають, значно вищі.

4. Невдале розташування каси.
Часто власники магазинів розміщують касу там, де вийде, де саме по собі утворилося вільне місце після розміщення всіх вітрин. Такий підхід до вибору місця розташування каси невірний. Поширена помилка - розміщення каси відразу біля входу або навпроти входу в магазин. При такому розташуванні відвідувачі в магазині будуть почувати себе некомфортно - їх не буде залишати відчуття того, що за ними постійно спостерігають.

Краще всього розмістити касу в ,так званих, мертвих зонах магазину. Це ділянки, в яких відвідувачі, як правило, довго не затримуються. Такі зони найчастіше утворюються біля виходу з магазину. Це пов'язано з тим, що покупці заходять і виходять з магазину з дещо більшою швидкістю, ніж переміщаються всередині нього.


5. Стихійне розміщення продукції в магазині.
Ваше завдання - розташувати товар так, щоб кожен, хто зайшов до магазину міг швидко і легко зорієнтуватися і знайти те, що йому потрібно. Відповідно, товар повинен бути викладений на вітрини в логічній послідовності - за типом, за розміром, за кольором, за матеріалом. Варіантів безліч, так як у кожного товару є свої особливості. Простіше кажучи, в магазині одягу не повинні бути підряд джинси, літні сукні і строгі брюки, а в магазині канцелярських товарів не повинні знаходитися на одній полиці картонні папки та авторучки.

За матеріалами businessidei.com