UKRU

Бізнес-публікації

1 листопада 2013

Поліпшення продуктивності - правило 3D


У процесі життєдіяльності, а особливо в процесі роботи, перед нами постійно виникають різного роду завдання, які необхідно вирішувати. Як підвищити продуктивність? Цим питанням часто задається багато людей.


Щоб знайти правильний підхід до вирішення завдань, спробуйте почати застосовувати правило 3D. Чому воно називається саме 3D? Бо в його основу лягли три слова - Do, Delegate, Delete ( дій, делегує , видаляй ). Перш, ніж приступати до вирішення конкретного завдання, його потрібно пропустити через фільтр цього правила, що і допоможе вам прийти до найбільш правильного і раціонального його виконання.


Правило 3D для підвищення продуктивності
1. Do ( Дій ).
Після появи проблеми, потрібно визначити , хто конкретно пов'язаний з її безпосереднім виконанням . Якщо це ви самі - дійте негайно. Якщо рішення поставленої задачі входить у ваші прямі функціональні обов'язки, то ви є суб'єктом її вирішення.
Наведемо простий приклад: ви бачите на своєму телефоні пропущений дзвінок від боса , або на вашу електронну пошту прийшов лист від партнера. Передзвін абоненту в першому випадку і відповідь на лист у другому - є безпосередньо вашими завданнями на даному етапі.

2. Delegate ( Делегуються ).
Однак не всі виникаючі завдання повинні вирішувати ви самі. Тут ми підходимо до другої частини правила 3D, яке полягає в делегуванні. Навіть якщо деякі завдання ви готові і хочете виконати самостійно, в деяких випадках це не буде максимально раціональним і ефективним, оскільки забере багато робочого часу і сил, які ви могли б витратити на виконання більш важливих завдань.
Наприклад , відбудеться конференція за участю вашої компанії, і необхідно створити презентацію, яка з найкращого боку представила фірму. У цьому випадку, більш ефективним буде передати обов'язки щодо створення презентації тому працівнику, який краще за всіх володіє програмою Power Point.

3. Delete ( Видаляй ).
Часто в процесі роботи з'являються завдання, які потрібно просто видаляти з робочого графіка . Це непотрібні проблеми, які ні на скільки не наблизить вас до мети, а часу і сил віднімуть достатньо.
Якщо ви отримали лист від рекламної компанії з пропозицією просунути ваш товар або послугу на регіональному ринку, а ви вже й так працюєте на всю країну - то навіщо вам це непотрібне повідомлення? Воно тільки засмічує вашу поштову скриньку і перемикає вашу увагу, яка має бути звернена на вирішення більш актуальних для вас питань - відповідно, відбувається зниження продуктивності.

Коли наприкінці робочого дня у вас залишилося ще декілька невирішених завдань, перед відправленням на відпочинок, їх теж можна прогнати через правило 3D. Непотрібні видалити, а інші розподілити між тими, хто виконає дану задачу найбільш ефективно, або залишити на самостійне виконання. У цьому випадку, прийшовши на роботу наступного ранку, вас не застане паніка, пов'язана з незнанням що робити і за що братися.

За матеріалами businessidei.com