UKRU

Бізнес-публікації

16 жовтня 2013

Типи людей з якими не варто вести бізнес


Це добре, коли поруч з вами знаходяться віддані люди, які можуть підтримати вас у всіх справах, дати ділову пораду в бізнесі і допомогти. Знаходити і цінувати таких людей дуже важливо.


Однак, є деякі категорії людей, співпрацюючи з якими, побудувати успішний бізнес практично неможливо, і в якійсь мірі ризиковано. Вони будуть тягнути вас вниз, і перешкоджати новим досягненям. Вміти визначати таких людей і тримати їх якомога далі від своїх справ теж дуже важливо.

Пропонуємо вісім типів людей, з якими не вийде побудувати спільний та успішний бізнес.

1. «Адвокати диявола».
До цієї категорії відносяться люди, які вірять тільки собі, і не визнають інших точок зору. Вони довіряють лише своєму «голосу розуму» і спираються тільки на свої «реальні перспективи». Але на ділі найчастіше виявляється, що це ніщо інше, як відгомін незадоволених амбіцій людини, яка один раз спробувала домогтися успіху і отримала невдачу.

2. «Затяті фанати».
Це люди, чия позиція є прямо протилежною попередньому типу. Кожну вашу думку, ідею чи просто вдалу фразу вони сприймають із захопленням. Коли вас хвалять без явної на те причини, це іноді буває приємно, але користі від цього абсолютно ніякої.

Набагато простіше просто сказати, що хтось - великий молодець, і набагато важче - вказати на те, що ще можна поліпшити і вдосконалити. Зі своїми буйними шанувальниками поводьтеся стримано і шанобливо, проте не варто надто вірити їхнім словам.

3. «Корпоративні пліткарі».
Чутки та плітки виникають всередині кожної компанії, і повністю викорінити їх не вдасться жодному найталановитішому управлінцю. Адже людям так цікаво «перемивати кісточки» співробітникам і начальству, обговорювати їх ті чи інші дії.

Тут важливо зрозуміти тільки одне: ті, від кого ви почули якусь плітку про колегу, точно так само за вашою спиною обговорюють і вас. Тому впускайте до свого близького кола спілкування тільки тих, хто обговорює справи, що відбуваються в компанії лише на рівні своїх власних думок і міркувань.

4. «Вовки в овечій шкурі».
Таким людям абсолютно нема про кого піклуватися, крім самих себе. Та вони й не потребують цього. Вони живуть за принципом «Кожен сам за себе». Зближуючись з такими людьми, спочатку вони можуть здатися вам дуже милими, однак, ви ризикуєте, що у відповідальний момент вони «вдарять вам ножем у спину».
 
5. «Геоцентристи».
До відкриття, зробленого Миколою Коперником, багато хто вважав, що центром Всесвіту є Земля. Було б дуже непогано, якщо б до людей, які вважають, що всі планети обертаються тільки навколо них самих, приходив Коперник і робив нові відкриття особисто для них.


Переслідувати корисливі цілі в розумних межах - це нормально. А ось ті, хто є цілком і повністю егоцентричним, просто марна тяжкість для суспільства. Не потрібно намагатися їх змінити, у вас навряд чи це вийде. Просто дистанціюється від них і йдіть далі до своєї мети.

6. «Провісники проблем».
Ці, так звані «пророки», можуть за пару хвилин передбачити вам цілу купу труднощів і складнощів, з якими ви можете або не можете зіткнутися. Найчастіше ці надумані проблеми абсолютно безпідставні. Як відомо, сумнів - одна з головних перешкод у досягненні цілей.

Уявіть, якщо постійно з вами буде людина, що доповнює будь-яку вашу ідею довгим списком проблем, з якими можна зіткнутися при її реалізації? Тут вже не за горами і ваш сумнів у власних силах. Звичайно, кожен хоче заздалегідь знати підводні камені будь-якої розпочатої справи. Якщо людина розумно обгрунтовує причини, з яких краще не варто починати ту чи іншу справу, і радить як краще уникнути труднощів - слухайте її. Якщо ж ви від неї чуєте тільки сумніви, які нічим не підкріплені - краще попрощайтеся цією людиною.

7. «Звідники».
Звичайно, в бізнесі вкрай важливо вміти налагоджувати і підтримувати необхідні контакти. Однак, пошук і зміцнення бізнес зв'язків - це не результат, це всього лише щабель до досягнення результату. Людям, які відносяться до категорії «звідників» не важливий результат, їм подобається сам процес.

Неможливо побудувати ефективні і корисні взаємини з сотнями людей. Якщо будете гнатися відразу за всіма потенційно корисними контактами - не отримаєте нічого. Розставляйте пріоритети.

8. «Живі мерці».
Їх можна порівняти з героями популярного жанру - зомбі. Кожен день починається у них однаково, і так само однаково закінчується. У них немає мети, немає прагнень, немає амбіцій. Вони не знають, чого хочуть від життя, а просто пливуть за течією.

Коло спілкування успішної людини повинні становити ті люди, які мають свої бажання, мають мету, і знають, як її досягти. Головне - це мати позитивно заряджену енергію, яка буде підживлювати вас і рухати до нових звершень.

За матеріалами businessidei.com