UKRU

Бізнес-публікації

11 жовтня 2013

Академія Бізнесу Райффайзен Банку Аваль у Вінниці

27 вересня близько 100 підприємців - клієнтів Райффайзен Банку Аваль взяли участь у засіданні… академії! Саме так. Академія Бізнесу Райффайзен Банку Аваль - перший в Україні проект, спрямований на надання інформаційної підтримки представникам малого бізнесу, розширення їхнього доступу до сучасних підходів ведення власної справи та обміну досвідом. Отримати безкоштовну якісну бізнес-освіту мають можливість всі клієнти - учасники Інтернет-клубу «Мій бізнес».

Стартова сесія успішно відбулася 18 липня у Львові, Вінниччина ж зібрала представників 5 областей: Вінницької, Хмельницької, Тернопільської, Чернівецької та  Івано-Франківської.

Програма семінару була насичена і різнопланова. Відкривав зустріч директор Хмельницького макрорегіону Райффайзен Банку Аваль Микола Стельмах, який розказав про перспективи Академії бізнесу. Про стратегічну важливість лояльних взаємовідносин банку з бізнес-клієнтами оповів Славолюб Джорджевич, директор департаменту малого та мікробізнесу банку. Він розказав, що це тільки початок, заняття будуть організовуватися на постійній основі у багатьох регіонах, із січня проводитимуть майстер-класи.

Приємною несподіванкою для двох іменинників, котрі знаходилися в залі, стали привітання від організаторів семінару – подаровані їм чудові букети додали гарного настрою всім присутнім.

Не зосталася осторонь події і вінницька влада. Заступник міського голови Валерій Коровій як представник Вінницької міської ради присвятив свій виступ питанням стратегії розвитку «Вінниця 2020» та програмі розвитку малого бізнесу.

-          Саме бізнес міняє наше місто, – наголосив Валерій Вікторович. – на Вінниччині спостерігається позитивна динаміка його розвитку, і ми робимо все для стимулювання і підтримки його суб’єктів. Зрозуміло, що економічні процеси залежні від монетарних факторів, і в складний час саме банківські установи дають шанс для розвитку бізнес-структур. А це означає, що буде наповнюватися бюджет, створюватимуться робочі місця, Вінниччина зміцнюватиме свої позиції регіонального лідера.

-          До того ж , Райффайзен Банк Аваль як європейський банк, - продовжив він, -  сприяє інтеграції України в ЄС, привносить прогресивні тенденції в бізнес-середовище нашого міста.

Секрети управління оборотним капіталом

Основною ж частиною семінару стало, власне, навчання. Михайло Мішов, менеджер департаменту консультаційних послуг Ernst&Young, розповів про управління оборотним капіталом, адже на ньому на 100% сфокусований будь-який бізнес. Типові проблеми, з якими стикаються клієнти, і шляхи їх вирішення, новітні підходи до управління оборотним капіталом, можливі покращення процесу «від закупівлі до оплати» - теми, що були цікаві всім присутнім, адже це прямий шлях до оптимізації будь-якого підприємства.

Цікавою і повчальною була розповідь – історія успіху вінницького підприємства «Полімер».

- З Райффайзен Банком Аваль легко працювати, - розказав Сергій Холод, фінансовий директор підприємства. – І хоч ми «не зберігаємо яйця в одній корзині»: співпрацюємо з різними банками, проте саме з Райффайзен Банком Аваль наші відносини партнерські. Наш з братом бізнес, що починався колись з виготовлення обкладинок в підвалі і дотепер, коли у нас працює близько 115-120 працівників,  вимагає грошових вкладень, частину з яких беремо в кредит. І навіть світова криза, що накриває час від часу, для виробників - благо, адже це дає змогу знайти нові ринки збуту. Головне – бажання працювати і розвиватися.

Маркетинг для малого бізнесу – сучасні підходи

Про те, що сайт може замінити відділ продажу, розповіла консультант з Інтернет маркетингу та Google AdWords Юлія Курилова. Як створити сайт, де правильно розмістити рекламу, як Інтернет допомагає продавати товар – теми, що не залишили байдужими слухачів.

-          Раніше ривок в бізнесі давала інтуїція, а тепер Google, – слова, сказані Юлею хоч і напівжартома, але з ними важко не погодитись.

На завершення, секретами регіонального маркетингу з учасниками семінару поділилася Юлія Савостіна, директор агентства Pillar PR. Матеріал актуальний і цікавий для підприємців: яку назву краще обрати для бренду, тонкощі успішного позиціонування товару на ринку і помилки, що заважають цьому, – байдужим не зоставив нікого.

Продовженням програми став фуршет, на який люб’язно були запрошені всі присутні.

Хочеться наголосити, що Академія Бізнесу Райффайзен Банку Аваль не є прибутковим проектом. Це новий виток у комунікації з клієнтами і крок назустріч їм.