UKRU

Бізнес-публікації

3 жовтня 2013

Оплата відбитком пальця


Компанія Kroger , найбільша в США мережа супермаркетів , проводить в трьох своїх магазинах в штаті Техас тестування нового способу здійснення платежів - шляхом сканування відбитку пальця.

Компанія Kroger , найбільша в США мережа супермаркетів , проводить в трьох своїх магазинах в штаті Техас тестування нового способу здійснення платежів - шляхом сканування відбитку пальця. Як відзначають експерти , робити покупки таким чином надзвичайно зручно - не потрібно носити з собою ні готівку , ні кредитки , не доводиться побоюватися і грабіжників.

Машина сканує вказівний палець і використовує відбиток пальця покупця як його унікальний ідентифікатор , порівнюючи його з усіма внесеними в базу.

Описуючи нову технологію здійснення платежів , компанія уникає терміна "зняття відбитків пальців " , так як прихований у ньому підтекст перетинається з діяльністю правоохоронних органів. З тієї ж причини дана технологія використовує відбитки вказівного пальця , а не великого , як це роблять в поліції.

Покупці можуть за бажанням зареєструватися для участі в тестуванні нової технології - для цього їм достатньо надати водійське посвідчення , протягнути вказівний палець і вибрати спосіб оплати: кредитною або дебетовою картками , або ж за допомогою електронного чека.

" За першими відгуками , покупці доброзичливо сприймають нову технологію , тестування проходить успішно , а такий спосіб оплати економить і час , і гроші" , - зазначив Гері Хаддлестон ( Gary Huddleston ), менеджер по роботі з клієнтами південно - східного відділення Kroger .

Компанія тестує нову технологію " оплати вказівним пальцем" вже протягом 9 місяців в техаських містах Брайан (Bryan ) та Коледж Стейшн ( Сollege Station ) . Новий метод оплати випробували вже близько 10 тис. покупців. Студенти з довколишнього Техаського університету A & M особливо доброзичливо сприйняли таке нововведення ; добре поставилися до нього , на подив розробників , і покупці старшого покоління.

За словами представників Kroger , компанія поки не планує вводити новий метод оплати в інших своїх магазинах , так як технологія все ще перебуває на стадії тестування.

За матеріалами businessidei.com