UKRU

Бізнес-публікації

30 вересня 2013

Як колір впливає на купівельну активність


Знання того які кольори викликають ті чи інші асоціації у споживачів, дозволить багатьом виробникам, маркетологам, веб дизайнерам та іншим фахівцям краще скоординувати свою діяльність для отримання більш ефективного результату.

За допомогою сервісу KISSmetrics було встановлено , що майже у 85% споживачів при виборі того чи іншого товару значну роль відіграє його колір.

Колір - головний визначальний фактор покупки
На питання про те , що є основною причиною покупки саме цього , а не іншого аналогічного товару , 85 % споживачів вказують на його колір .
 
Як показало дослідження , візуальний елемент товару в цілому - головний фактор , котрий має вплив на купівлю того чи іншого товару. 93 % респондентів відзначили його як визначальний . На текстуру товару звертають головну увагу всього 6% , а на запах або звук ( наприклад , гучність динаміка смартфона ) 1 %.

За допомогою кольору можна підвищити впізнаваність торгової марки
Колір, що асоціюється у споживачів з конкретним брендом , може підвищити його впізнаваність на 80 %, отже, принести компанії додаткову популярність і продажі.

Середньостатистичний американський покупець онлайн -магазину має такі асоціації з кольором товарів :

Жовтий колір має стійку асоціацію з молодістю і оптимізмом. Часто за допомогою жовтого кольору маркетологи привертають увагу клієнтів .

Чи звертали ви увагу , що вивіски про різні акції і розпродажі найчастіше виконуються в червоному кольорі ? Це робиться не просто так. Червоний колір - це колір енергійності . Дивлячись на нього , у багатьох людей частішає серцебиття і створюється ефект терміновості і невідкладності виконання дії .

Синій і блакитний кольори не свідомо викликають у споживачів відчуття надійності, захищеності, стійкості. Тому вони часто використовуються в дизайні веб сайтів, а також в якості корпоративних кольорів різних фінансових установ - банків, страхових компаній і т.д.

Дивлячись на товар зеленого кольору , покупець відчуває розслабленість і спокій. Найчастіше використовується медичними установами, а також косметичними салонами.

Ще один «спокійний » колір - це пурпурний . Його використання в рекламних компаніях косметичних товарів також приносить гарні результати.

Найжіночніший колір - це рожевий . У багатьох представниць прекрасної статі він є улюбленим , і тому його використання в рекламних кампаніях товарів виключно для жінок буде дуже ефективним.
Як впливає колір на різні групи покупців
При виборі колірного оформлення товару або рекламної кампанії, варто також враховувати, на яку групу споживачів він буде направлений - на імпульсивних , економних або традиційних покупців.

Бажання негайно придбати товар в імпульсивних споживачів викликають такі кольори , як яскраво -оранжевий , червоний , яскраво -синій. Також ці кольори є мотиваторами до покупки фаст-фуду .

Економні покупці є « заручниками » синіх і синьо - зелених відтінків.

Якщо ставка робиться на традиційних покупців , то найбільш вигідним буде використання ніжно- блакитних і рожевих відтінків. Це найпоширеніші кольори оформлення онлайн магазинів одягу.


Значення дизайну сайту
При створенні інтернет ресурсу вашої компанії , не варто нехтувати дизайном. На 42 % відвідувачів веб-ресурсів впливає  те, як опрацьована дизайнерська складова сайту . Якщо дизайн сайту відвідувачам не сподобався (це може бути саме через неправильний підбір кольорів і відтінків), більше половини з них свідомо чи несвідомо на даний ресурс не повернуться знову .


І трохи про швидкість завантаження сайту
За результатами дослідження Amazon.com , 64 % споживачів відмовляться від здійснення покупки , якщо їм доведеться чекати , поки сайт повністю завантажиться. У середньому , з кожним збільшенням часу завантаження сайту на 100 мілісекунд продажі зменшуються на 1%.

За матеріалами businessidei.com