UKRU

Бізнес-публікації

26 вересня 2013

Як зробити сайт привабливим для клієнтів


Декілька простих порад, що допоможуть Вам у цьому.

 

Контактна інформація
На сайті має бути присутня контактна інформація , по можливості на кожній сторінці в самому помітному місці , наприклад , в "шапці" інтернет-магазину. Це пов'язано з тим , що більшість покупців зв'язується з магазином за допомогою телефону . Згідно зі статистикою Prom.ua , на 1 замовлення за допомогою кошика припадає 10 телефонних замовлень. Таким чином , розміщуючи контактну інформацію , переконайтеся, що дані про компанію , графік роботи і ваші контакти були актуальними, а відповіді на запити відвідувачів оброблялися швидко. А інформація про компанію , викладена простою мовою і стилем , додасть більше довіри покупцеві.

Характеристики товару
Варто пам'ятати , що крім фотографії товару на сайті повинна розміщуватись якісна інформація про нього. Точна назва товару і відповідний йому опис - додатковий плюс для здобуття довіри та прийняття рішення про покупку. У споживчих сферах , одязі, електроніці опис дуже важливий.
За дослідженнями експертів Prom.ua , більшість покупців , до 95 % , шукають не компанію , а конкретний товар . Майже стільки ж - до 90 % відвідувачів порталу Prom.ua - шукають товари через каталог сайту і активно користуються фільтрами. У 70 % випадків товарної позиції з узагальненою назвою користувачі ігнорують , а товари без опису 80 % користувачів зовсім не цікавлять. Саме тому експерти рекомендують власникам інтернет -магазинів уважно ставитися до інформації про продукт. Ваш опис товару має бути таким, щоб відчувався професіоналізм і знання про товарну групу та сферу до якої він відноситься , а компанія готова не тільки представити товар , а й проконсультувати покупця.
У B2B, де потенційний партнер вибирає не товар , а компанію -постачальника, де у товару немає коробки, це важливі умови , які потенційний партнер повинен побачити в першу чергу.

Грамотний і простий стиль викладу
Надавайте інформацію про ваш товар простою, ясною і чіткою мовою . Велика частина довіри відвідувача грунтується на сприйнятті вашої пропозиції . Ви можете пропонувати користувачу якісний , вигідний товар чи послугу за хорошою ціною , проте, якщо ви будете інформувати про пропозицію двозначною мовою , у відвідувача може скластися враження, що його хочуть обдурити . Якщо тексти на сторінці вашого інтернет -магазину мають орфографічні і граматичні помилки, вони справляють враження непрофесійності.

Привабливі ціни
У середньому для 70% споживачів ціна впливає на вибір товару , при цьому наявність знижок значимо лише для 13% відвідувачів. Переконайтеся , що вартість товарів і умови доставки на сайті інтернет -магазину актуальні і описані просто . При цьому ціна товару ні в якому разі не повинна змінюватись під час підтвердження замовлення. Мінімальне замовлення та оптові ціни можуть бути вказані при необхідності.

Умови доставки та повернення товару
Добре , коли потенційний покупець може знайти на сайті всю необхідну інформацію про можливі способи оплати та доставки. Для цього вам необхідно максимально докладно описати на сайті способи оплати , які ви приймаєте , як покупець може отримати товар і ваші умови повернення. Потрібно дати зрозуміти , як швидко він отримає товар і що робити , якщо він буде у неналежному стані. Рекомендацією експертів , найкраще розміщувати на видному місці інтернет -магазину - у верхній частині web -сторінки.
  
Фото і відео
Обов'язково повинні бути присутніми фотографії . Зйомка фото свого товару - досить витратний процес , особливо якщо у вас багато найменувань , але на покупця це має вплив. Красива візуалізація дозволить користувачеві швидше знайти найбільш підходящий йому товар .
  
За даними порталу Prom.ua , при купівлі нового товару 93 % покупців приймає рішення , грунтуючись на зовнішньому вигляді продукту . Всього для 6% важливі тактильні відчуття, і лише 1% бажає спробувати товар на смак або побачити його на власні очі. Товари з зображеннями  переглядають на 30 % частіше , ніж товари без картинки. При купівлі того чи іншого товару 85 % споживачів ставлять на перше місце колір. Після перегляду відеоогляду 52 % покупців більш впевнено приймають рішення про покупку. Таким чином , відео дозволяє усунути проблему продажу через інтернет - можливість доторкнутися і побачити товар на власні очі - і збільшує ступінь довіри до магазину.

Категорії
На сайті має дотримуватися певний порядок. Товари повинні бути розподілені за категоріями. Найбільш вигідні для продажу продукти , як правило , краще розміщувати на головній сторінці.

Пошук
Не варто забувати і про пошук на сайті: 10% користувачів користуються ним. Пошук повинен бути розташований на видному місці і правильно функціонувати для того щоб відвідувачі могли швидко і без зусиль знайти товар, що їх цікавить.

Структура сайту
Структура сайту повинна бути зрозумілою , не надто заплутаною, тобто без великої кількості підрозділів і складної багаторівневої структури . Бажано підключити функцію "кошика" для оформлення замовлення : статистика говорить про те , що кошик і кнопка замовлення підвищує довіру клієнтів , крім того , вона спрощує процес замовлення.
  
Форма для відгуків
Користувач повинен мати можливість залишити позитивний або негативний відгук , щоб інші покупці могли дізнатися про роботу компанії з перших вуст. Це чудова можливість дізнатися про те , що відбувається у компанії, особливо якщо у вас багато співробітників і ви хочете знати , наскільки швидко і якісно вони обслуговують клієнтів.
 


За матеріалами delo.ua