UKRU

Бізнес-публікації

20 серпня 2013

Використання QR-кодів для просування товарів і послуг


Дізнайтеся свіжі ідеї використання QR-кодів, які сприятимуть збільшенню продажів, як наслідок, і збільшенню вашого прибутку

Всі ми періодично зустрічаємося з QR-кодами, але не всі знають, що це і коли він з'явився. Перші QR-коди були винайдені японською компанією DENSO Corporation в 1994 році.

QR-коди незамінна річ і дозволяють миттєво, одним рухом руки, направити користувача до необхідної інформації. Потрібно тільки навести камеру мобільного телефону або планшета на сам код, і спеціальний додаток в гаджеті за секунду обробить його і видасть користувачеві всю необхідну інформацію, яку при бажання можна зберегти мобільному пристрої для подальшого застосування.

Де і як можна використовувати QR-коди? Кілька характерних прикладів.
Ви - дизайнер, копірайтер, юрист, художник, маркетолог, швачка, фотограф - та хто завгодно. У вас є свій сайт або онлайн-портфоліо для клієнтів і партнерів, яке ви і бажаєте показати клієнтам. Тоді можна просто поширювати посилання на свій сайт.

Але є більш креативний варіант - закодувати посилання на своє портфоліо в QR-коді, а сам графічний шифр, чорний квадратик, нанести на свою особисту візитку. Вам залишиться тільки презентувати свою візитку своєму потенційному клієнтові або партнерові. Він самостійно відсканує код своїм мобільним телефоном або планшетом в зручний час, перейде за посиланням у ваше портфоліо та ознайомиться з ним.

Також у QR-код на, що на візитці варто додати вашу ділову пропозицію, контактні дані, коротку розповідь про себе. На Заході такі візитки активно використовують. Відразу виникає ідея бізнесу: робити візитки з QR-кодом на замовлення, коштувати вони будуть в рази 2 дорожче ніж звичайні, але попит буде.

Можна так само нанести QR-код на свою сорочку або футболку, при цьому заздалегідь закодувавши опис своїх товарів або послуг. Свого роду «ходяча» реклама.

Ще один з варіантів використання QR-кодів - рекламування одного продукту або послуги шляхом нанесення графічних шифрів на інші товари. Про це детальніше.

Реклама туристичних турів за допомогою QR-кодів на ананасах.
Незвичним способом рекламують свої послуги туристичні компанії на Еквадорі. Це невелика держава один з найголовніших експортерів ананасів на світовому ринку.

Еквадор ще й дуже красива країна, з яскравими ландшафтами, дивовижними і древніми містами і дуже гостинними місцевими жителями. У місцевих маркетологів і виникла ідея рекламування туристичних компаній за допомогою ананасів що розходяться по всьому світу.

Вони і розмістили на поверхню цього солодкого продукту QR-код, який рекламує відпочинок і туристичні тури в Еквадор. Наклейки наносилися спеціальним автоматом на мільйони експортованих ананасів.

Це вельми креативний рекламний хід, який дає прекрасні результати. QR-код на ананасі - це дуже незвично, цікаво, креативно. Багато споживачів солодкого продукту захочуть дізнатися, що ж означає чорний квадратик на ананасі. Після сканування самого коду, покупець ананаса побачить невеликий відеоролик про Еквадор та адресу на сайт про визначні пам'ятки цієї країни.

Мобільні телефони та планшети є практично у всіх, і зчитувати код буде як мінімум 50% споживачів ананасів. Цього і добивалися маркетологи. Безумовно відгук на рекламу залежить ще й від якості самого ролика та сайту. Але це справа вже дизайнера. У даному випадку ми розглянули інструмент реклами. Ось так еквадорці практично за копійки залучають у свою країну нових туристів.

За матеріалами andreyelshin.ru