UKRU

Бізнес-публікації

15 серпня 2013

7 причин почати торгівлю в Інтернеті


Про головні причини перейти в онлайн розповів Денис Горовий, директор з розвитку бізнесу Prom.ua

Де краще розвивати бізнес - у мережі інтернет чи в оффлайн? Багато підприємців не бачать цінності Інтернету для бізнесу, вважаючи, що він більше підходить для розваги. Однак у бізнесу в мережі є незаперечні переваги.

Бюджетність
Запустити інтернет-проект недорого і досить просто. Юридично онлайн-магазини оформляються як звичайна підприємницька діяльність, а для старту буде достатньо невеликого капіталу в 10-20 тис. грн. Є кілька варіантів створення власного сайту: - Звернутися до веб-студії або до фрілансера; - Взяти готовий безкоштовний або умовно-безкоштовний двіжок (наприклад, Drupal, Joomla або Magenta); - Створити сайт за допомогою конструктора сайту на торговому майданчику (наприклад, Wix, Shopify або Prom.ua).

Покриття
Інтернет-магазин може бути відкритий для покупців 24 години на добу. У ньому ви можете розмістити стільки товарів, скільки зможете продати. Та й "пропускна здатність" онлайн-магазину абсолютно інша. Якщо в оффлайн-магазині площею 100 кв. м може одночасно перебувати не більше ста покупців, то в інтернет-магазині таких обмежень немає - кількість користувачів визначається тільки потужностями хостингу. В інтернет-магазині немає обмежень і за розміром вітрин - викладка товарів, на відміну від звичайного магазину, не повинна займати строго певну площу або об'єм. Якщо фізичний магазин обмежений кількістю полиць, то в інтернет-магазині може бути і 10 і 100 тисяч товарних позицій.

Для інтернет-магазину не важлива і географічна прив'язка. У той час звичайний оффлайн-магазин може бути знайомий тільки невеликій кількості потенційних покупців у межах певного району міста. У місті з добре розвиненою транспортною системою дістатися до такого магазину просто, а якщо магазин розташований у віддаленому мікрорайоні невеликого містечка або селища, доставка і логістика можуть стати проблемою, особливо в негоду.

Безграничніть
Інтернет-торгівля не має кордонів - при налагодженій доставці ви зможете не обмежуватися межами однієї країни і розширюватися в будь-яких напрямках. Інтернет дозволяє торгувати скрізь, що відкриває для українського підприємця дуже великі можливості. Інтернет-комерція дає більше можливостей як для залучення відвідувачів, так і для просування товарів або послуг.

Вимірність
Ключовою перевагою онлайн-бізнесу в будь-якій країні є вимірність того, що відбувається. У мережі дуже легко простежується, які канали залучення покупців працюють ефективно, а які не працюють зовсім. Для цього є дуже ефективні інструменти, такі як Google Analitycs і Яндекс.Метрика. Підключити та налаштувати їх для потреб інтернет-магазину легко, але для ефективного аналізу та виведення закономірностей доведеться вникати в деталі.

Можливість прогнозувати
 В Інтернеті у вас є можливість спрогнозувати прибуток, який зможе принести один клієнт, і на підставі цього будувати подальші плани компанії.

Аналіз
Дуже великі можливості надає аналітика. Завдяки їй можна простежувати, які товари цікавлять споживача. Наприклад, з комп'ютером найчастіше купують аксесуари та периферійну техніку (колонки, стереосистеми, проектори, друковану техніку тощо), а також витратні матеріали. Таким чином, ви точно знаєте що потрібно вашому покупцеві і завжди зможете це йому запропонувати. Бізнес часто орієнтується на продаж не основних товарів, а комплектуючих та аксесуарів. Онлайн забезпечує безліч інструментів для супутніх продажів.

Таргетинг
Статистика показує, що ті, хто купують комп'ютер, часто купують велосипед - це гарний приклад супутніх товарів. Завдяки можливості таргетингу реклами в онлайні, можна показати оголошення для того, хто в даний момент зацікавлений в цій покупці. Зараз багато магазинів використовують послуги ретаргетингу і ремаркетингу - коли людина цікавиться певним товаром і протягом 30 днів йому адресується реклама товару, що його цікавить. Є і зовсім нові технології ставок у реальному часі, так звані RTB, коли продавці в режимі реального часу знають, що саме зараз шукає покупець. Якщо реклама якісно налаштована, клікабельність може досягати 30-40% від показів.

За матеріалами delo.ua