UKRU

Бізнес-публікації

6 серпня 2013

Як зробити інтернет-магазин прибутковим


У статі корисні поради для тих хто створив інтернет-магазин, чи тільки задумується над цим питанням. Зробити інтернет-магазин прибутовим легко - читайте далі.

Отже, ви відкрили власний інтернет-магазин. І зробили ніби все, як потрібно, але клієнтів і замовлень чомусь не так багато, як хотілося б. Давайте розбиратися в питанні, як отримати найбільший дохід від інтернет-магазину.

Щоб зробити інтернет-магазин успішним, необхідно врахувати наступні фактори:
1. Величина вкладень у створення інтернет-магазину;
2. Правильність і розумність ідеології, яку ви обрали для свого інтернет-магазину і якість її здійснення;
3. Сума інвестицій на розвиток, підтримку та рекламу магазину;
4. Наявність товарів на складі фірми;
5. Конкурентоспроможність цін на товари, представлені в інтернет-магазині;
6. Кон'юнктура даного сегмента ринку;
7. Професіоналізм спілкування з клієнтами та відвідувачами сайту.

Таку обставину, як удача, ми нерозглядаємо. Адже її передбачити не можливо. Ми розглядає тільки ті моменти, які піддаються прогнозу і на які можна і потрібно вплинути.

Потенційні клієнти інтернет-магазину можуть відвідувати сайт, знаходячись при цьому в будь-якій точці світу. Погодьтеся, якщо інтернет-магазин зроблено непрофесійно, то чекати від нього великого числа відвідувачів і продажів навряд чи варто. І не треба дивуватися зауваженням від клієнтів якщо організація магазину була здійснена неякісно, а інформація про товари і послуг тільки залишає бажати кращого.

Щоб потенційний клієнт інтернет-магазину скоїв якісь активні дії на сайті (зателефонував, відправив лист або відразу ж оформив замовлення), його потрібно спонукати до цієї дії. А для цього він повинен отримати всю необхідну йому інформацію за певну кількість часу. Тобто, якщо інформація про представлений товар неякісна або її недостатньо, то відвідувач, швидше за все, залишиться нейтральним по відношенню до цього товару і утримається від угоди.

Поставте себе на місце клієнта і задумайтеся, а чому відвідувач повинен скористуватися саме вашим сайтом, а не будь-яким іншим? Для цього потрібно забезпечити для клієнта максимально сприятливі умови. Запропонувати найдетальнішу і точну інформацію про товари (послуги), в яку будуть входити технічні та споживчі характеристики, розміри, вага, можливі кольори, ціна, гарантії, рік виготовлення, країна і фірма-виробник, сертифікати якості. Фотографія товару повинна бути якісна, чітка. Якщо фото буде зроблено непрофесійним фотографом на звичайний фотоапарат, клієнт не захоче його придбати.

Так само покупцеві потрібно доступно описати порядок отримання, повернення або процес заміни товару. Ви повинні створити у покупця відчуття того, що до нього ставляться з повагою. У реальному магазині покупець може побачити товар на власні очі, розглянути його. Інтернет-магазин такої можливості не дає. Тому представити продукт потрібно так, щоб клієнт після знайомства з товаром у вашому інтернет-магазині задався тільки одним єдиним питанням: де взяти гроші на його придбання.


За матеріалами businessidei.com