UKRU

Бізнес-публікації

11 липня 2013

Як завоювати авторитет серед підлеглих


Людині, яка має повагу інших і користується авторитетом, можна багато чого, в тому числі і зробити помилку. Якщо ви авторитет для своїх підлеглих, вони будуть упевнені в тому, що ви ніколи не помиляєтеся. Але щоб завоювати такий авторитет, необхідно попрацювати над своєю поведінкою.

Давайте розберемося в самому понятті авторитету. Авторитет - це влада людини, за допомогою якої вона має можливіст
Людині, яка має повагу інших і користується авторитетом, можна багато чого, в тому числі і зробити помилку. Якщо ви авторитет для своїх підлеглих, вони будуть упевнені в тому, що ви ніколи не помиляєтеся. Але щоб завоювати такий авторитет, необхідно попрацювати над своєю поведінкою.
ь впливати на дії, думки та переконання інших людей. Авторитет утворюється з довіри до людини, з віри в те, що він завжди чинить правильно. Відповідно, чим вище рівень авторитету, тим вище можливість впливати на вчинки оточуючих. Керівник організовує роботу та завдання для своїх співробітників у межах своєї посади. Керівник, який користується авторитетом, може ще й впливати на поведінку, змінювати переконання і точки зору своїх співробітників не тільки формальними способами, але і силою свого авторитету.

Як же підвищити власний авторитет в очах підлеглих? Це можна зробити різними методами.

1. Особистісний авторитет.
Створити авторитет своєї особистості, значить переконати інших людей у своїх позитивних рисах характеру. Необхідно мати активну лідерську позицію. Щоб стати лідером, виключіть зі свого лексикону слова «довелося», «постараємося», «змушений». Активний лідер це той, хто показує всією своєю поведінкою, що нікому не підпорядковується, і ніхто ним не може керувати. Необхідно стежити за формою вираження своїх думок, за словами, які ви вимовляєте, за спілкуванням в цілому. Все це повинно виражати вашу впевненість у собі і створювати образ лідера, що твердо стоїть на ногах. Авторитетний начальник не повинен просити щось у підлеглих, він повинен пропонувати. Але сформулювати пропозицію потрібно так, щоб від нього не було можливості відмовитися. Слово «треба» при спілкуванні з підлеглими слід замінити на «хочу» і «вимагаю». Це також підвищить вашу впевненість у собі в очах людей. Прохання авторитетного керівника повинні сприйматися службовцями як цілком конкретні заяви. Але завоювати авторитет одними тільки словами навряд чи вийде. Якщо і вийде, то тільки на недовгий час. Тому ставте перед собою конкретні цілі, будьте відповідальними і точні в їх досягненні. Все це повинно підтверджуватися фактами, достовірність яких неможливо було б спростувати. Працюйте над своїми емоціями. Крики, агресивність, гнів, і решта негативні емоції передаються співробітникам і заважатимуть їх ефективній роботі. Тим більше, такого керівника будуть швидше ненавидіти, ніж поважати.

2. Посадовий авторитет.
Це авторитет займаної посади. Такий авторитет проявляється в технічній оснащенні вашого власного робочого кабінету, його оформленні та розмірі, обмеженні годин прийому відвідувачів, наявності свого службового автомобіля. Сюди ж відноситься відповідна висока заробітна плата.

3. Професійний авторитет.

 Такий авторитет пов'язаний з високим рівнем професійних знань, спеціальними уміннями і навичками в своїй сфері роботи. Щоб службовці не сумнівалися у вашій компетентності, необхідно відмінно знати кожен момент процесу роботи. Мало тільки створити авторитет. Його необхідно постійно підтримувати. А для цього потрібно не припиняючи працювати над собою і самовдосконалюватися.

За матеріалами businessidei.com