UKRU

Бізнес-публікації

3 липня 2013

Мистецтво впливу


«Лідерство спонукає людей слідувати за вами не тому, що вони повинні це робити, а тому, що вони цього хочуть». Ларі Вілсон

Зараз у бізнесі, та і в житті в цілому, дуже важливо вміти налагоджувати взаємини з іншими людьми. Якщо ти «один по життю», ти зможеш досягнути мало. Маніпуляція - теж не вихід, спочатку, можливо вона і буде діяти, але рано чи пізно вас «розкусять». По-справжньому домагатися того, чого ви хочете можна взаємодіючи з іншими людьми, і в цьому допоможе тільки мистецтво впливу на них.

Чотири кроки до вибудовування відносин і впливу


1. Вашою метою мають бути приголомшливі досягнення. Це не є одноразовою вправою з формування хороших ідей. Ви повинні зробити набагато більше, ніж від вас очікують інші люди, тим самим показуючи їм, де вони можуть бути, якщо працюватимуть разом з вами.

2. Навчіться виключати зі свого мозку "мертві зони". Щоб досягти високого рівня впливу, важливо пробиватися крізь «блокування», яке вам ставить ваш же власний мозок. Звільняйте від нього свій розум. Завжди будьте готові вчитися новому, а також важливо вміти спокійно приймати те, що якісь ваші дії можуть бути неправильними.

3. Втягуйте людей у межах їх реальності. За допомогою вміння слухати створюються зв'язки між людьми, а залучення тільки підсилює їх. Головне - завоювати аудиторію. По-справжньому впливова людина не використовуватиме будь-які хитрі методи маніпуляції аудиторії, завдяки яким вона зможе досягти своєї мети. Якщо це і буде мати ефект, то, як правило, недовгий.

4. Коли ви вже зробили багато, робіть ще більше. Мова йде не про те, що ви повинні уже зараз «зробити ще більше». Тут швидше потрібно робити наголос на сприяння тому, щоб справжні досягнення оточуючих вас людей змогли реалізуватися - як зараз, так і в майбутньому.

Як розповідає нам книга «Мистецтво впливу» Марка Гоулстона і Джона Уллмена, щоб стати по-справжньому впливовою людиною, дотримуйтесь тільки принципу взаємного впливу. На відміну від одностроннього, такий вплив передбачає ставлення до всіх людей, як до колег, незалежно від їх статусу; розуміння і прийняття заперечень і невдоволень інших людей; сприйняття всього, що відбувається навколо як передумови до майбутніх зв'язків.

За матеріалами businessidei.com