UKRU

Бізнес-публікації

21 травня 2013

Марк Цукерберг. Правила бізнесу.


Марк Цукерберг
- найвідоміший американський програміст, засновник соціальної мережі Facebook. Цукерберг знаходиться в списку найбагатших людей за версією журналу Forbes і є наймолодшим мільярдером в історії.

Ще в 2010 році його стан був 6,9 млд. доларів, а за рік він зміг його збільшити на 245%. Як і у кожного успішного бізнесмена, у нього є свої секрети успіху. Далі розробник Facebook про ідеї, фінансах і результати:

• Створюючи Facebook, я в першу чергу думав, що він повинен бути корисним, а потім вже кльовим.
• Результат роботи - це коли всього за одну ніч ти видаєш величезна кількість коду.
• Я створив Facebook для виконання соціальних потреб - я хотів зробити світ більш відкритим і доступнішим.
• Якщо ви використовуєте будь-що разом зі своїми друзями і близькими, ви звикаєте до цього набагато швидше.
• Не існує вибору між дружбою і соціальними мережами. Дружба триває в соціальних мережах.
• Фільм «Соціальна мережа» (2010, реж. Девід Фінчер) розповідає зовсім не ту історію, яка була насправді. У дійсності, ми всього-на-всього сиділи і писали коди протягом шести років.
• Найважливіший принцип бізнесу - зосередитися на створенні чогось значущого. Чим би ви не займалися, робіть це так, щоб самим захотілося цим користуватися.
• Якщо у вас не порожнеча в голові, ви просто зобов'язані працювати самі на себе. Навіщо віддавати свій час і результати своєї роботи начальнику? • Facebook - це як своєрідний маленький Всесвіт. Кожен наш працівник відчуває, що він важлива частина нашої команди.
• Ми не любимо рекламу, тим не менш, вона дає можливість платити за рахунки.
• Ми надали кожній людині голос, відповідно забезпечили певною владою. З тих пір стара система зникла, і з'явилася нова.
• Я не прагну зробити Facebook чисто американською компанією, і не хочу рекламувати цінності Америки по всьому світу. Взяти, приміром, таке поняття, як свобода слова. Ми на Facebook є прихильниками свободи слова і намагаємося всіляко її підтримувати, але розуміємо, що у представників різних країн - різне сприйняття цього. Наша мета - зробити Facebook доступним і зрозумілим для різних національностей і культур.
• Я вважаю, що мова не найкращий метод передачі ідей.
• Я впевнений, що в майбутньому всі люди будуть пов'язані з якимось елементами програмування, а не тільки програмісти.
• Я завжди намагаюся вийти за рамки можливого, і не маю наміру зупинятися.
• Я відчуваю потребу в серверах точно так само, як і в їжі. Але якщо я можу обійтися певний час без їжі, те сайт без потрібної продуктивності серверів загине.
• Створюючи компанію, необхідно мати сильну віру в щось.
• Для розвитку справи потрібні дві речі - можливість працювати з хорошими програмістами чи навчити ідейних, і можливість втілити в життя ідеї. • Я терпіти не можу рекламу. Особливо - тупу.
• Абсолютно будь-який бізнес скоро стане мобільним, це неминуче.
• Найбільший ризик, який ви можете здійснити - це не ризикувати. Не ризикуючи, ви в будь-якому випадку програєте.
• Я не розмірковую про те, як мені продати свій бізнес. Я думаю лише про те, як його удосконалити і зміцнити.

За матеріалами businessidei.com