UKRU

Бізнес-публікації

23 квітня 2013

Що таке аутсорсінг


Що таке аутсорсинг і чим він корисний для вашого бізнесу, ви дізнаєтеся в цій статті.

Аутсорсинг
- це укладання договору між двома компаніями на передачу деяких функцій, завдань, бізнес-процесів. Організація, що приймає на себе певні функції, повинна професійно спеціалізуватися в даній сфері. Аутсорсинг має тривалий характер взаємодій, на відміну від разових послуг (наприклад, послуг сервісу).
Аутсорсинг передбачає наявність бізнес-процесу, окремих систем і інфраструктури, які передаються на базі контракту тривалого періоду іншій організації.
Аутсорсинг можна віднести до розряду стратегічних рішень. Основний принцип аутсорсингу - «Залишаю за своєю фірмою тільки те, що можу зробити краще, ніж інші. Зовнішнім компаніям віддаю те, що вони можуть зробити краще, ніж інші ». Найчастіше на аутсорсинг віддаються такі завдання: ведення бухгалтерського обліку, прибирання приміщень і прилеглих територій (або, як її ще називають, клінінгові послуги), організація харчування співробітників, навчання молодих співробітників, послуги переказів, автотранспортні послуги, обслуговування та ремонт обладнання, охоронні послуги , ІТ-послуги та інші. В принципі, передати на аутсорсинг можна будь-яку сферу діяльності, яка не є профільною для даної компанії.

Переваги аутсорсингу

1. Зменшення витрат компанії (як правило, послуги фірми-аутсорсера коштують менше, ніж ті ж послуги, але виконувані фірмою-замовником).
2. Скорочення штатного персоналу, і як наслідок, економія на податках на заробітну плату.
3. Вивільнення внутрішніх ресурсів компанії для виконання більш важливих функцій.
4. Концентрація фірми на головній меті.
5. Використання спеціалізованого професійного обладнання та технологій фірми-аутсорсера.
6. Мінімізація ризиків.
7. Моментальний доступ до кваліфікованих кадрів фірми-аутсорсера.
8. Швидкі терміни виконання: фірма-замовник отримує швидкий результат роботи, і не спостерігає за підготовкою до неї.

Вдаючись до аутсорсингу, компанія йде на обдуманий і розумний крок, оскільки це значно полегшить діяльність компанії. Але, природно, передача певних функцій на аутсорсинг передбачає і наявність деяких ризиків.

Недоліки аутсорсингу

1. Результат роботи фірми-аутсорсера може виявитися нижче за якістю, ніж потрібно фірмі-замовнику.
2. Недостатній вплив на фірму-аутсорсера, що може спричинити за собою додаткові збитки і витрату часу.
3. Ризик втрати конфіденційної внутрішньої інформації компанії, так як фірма-аутсорсер має доступ до важливої документації.
4. Аутсорсинг в багатьох випадках не працює в компаніях, в яких не устоялися бізнес-процеси.

За матеріалами businessidei.com