UKRU

Бізнес-публікації

11 квітня 2013

Цікаві маркетингові ходи  для вашого бізнесу


Цікаві маркетингові ходи і маркетингові фішки, які можуть помітно підвищити впізнаваність вашого бренду і відповідно рівень продажів.

Маркетингова фішка № 1

  Цей маркетингових хід застосував у своєму бізнесі Федір Овчинников - підприємець з Сиктивкара, герой книги «І ботаніки роблять бізнес». Якщо говорити конкретно, то перед ним стояло завдання залучити більшу кількість покупців в свій книжковий магазин, що знаходився в безперспективному місці на 6 - му поверсі торгового центру. Маркетинговий хід Федора полягав у тому, що він взяв на себе сміливість вести блог в Інтернеті на тему створення його проекту, де він власне описував все в детальних подробицях, починаючи від отримання кредиту на бізнес, закінчуючи закупівлею стелажів, книг і роботи з постачальниками.
  Цей блог спочатку був розрахований на регіон республіки Комі, через що Федору вдалося досить швидко зібрати шанувальників, які з нетерпінням чекали відкриття його книгарні. У підсумку в перший день відкриття в магазин завітала велика кількість людей, причому в основному це були люди, які дізналися про магазин через блог Федора. Тут відразу стає ясно, що людей підкупив не стільки сам магазин, а скільки можливість допомогти, взяти участь у його створенні через коментарі на блозі і листування з Федором, крім цього, ця маркетингова фішка спрацювала як реаліті-шоу.
   Подібний хід буде актуальним, якщо ви зберетеся зайнятися бізнесом, що являє складну систему, яку необхідно будувати щоб вона працювала. Людям буде цікавим процес її побудови і вони не відмовлять собі в задоволенні насолодитися результатом вашої праці, оскільки частина їх власних переживань та емоцій так само вкладені в цей проект.      Іначе кажучи, ви можете сміливо скористатися даною фішкою в разі роботи вашого бізнесу в сегменті B2C. 

Маркетингова фішка № 2
   Інтересние маркетингові ходи, як відомо, залежать навіть не скільки від креативності, скільки від того, наскільки вони відповідають цільовій аудиторії. Отже, другий хід був розроблений російськими банками. Полягає він у тому, що для людей розробляється спеціальне мобільний або комп'ютерний додаток у вигляді гри, в якій при проходженні рівнів найбільш повно і барвисто прописуються послуги, товари та продукти фірми.
   Зокрема компанія «ВТБ. Страхування »зробила дуже цікаву річ: ними був розроблений додаток, в якому головний герой повинен врятувати своє житло від різного роду катаклізмів і аварій. Поки користувач грає в цю гру йому пояснюється яким чином продукти компанії можуть допомогти йому застрахувати будинок найбільш повно і найвигіднішим чином.
   Якщо ви, наприклад, володієте SEO-компанією або веб-студією, то чому б вам не зробити таку гру для телефону, гаджета чи комп'ютера, в якій можна було б докладно розповісти про всі послуги вашої компанії, про її конкурентні перевагаи і відповідальність перед замовником. На підсвідомому рівні споживач може почати довіряти вашій компанії, з огляду на те, що йому зрозуміла ваша діяльність і та користь, яку він отримає, працюючи з вам, а так само на свідомому рівні він побачить, що ваша компанія має можливість створити додаток і займатися його популяризацією, значить вона прибуткова і відповідно клієнти їй довіряють.

Маркетингова фішка № 3
   Золото будь-якого бізнесу - це постійні клієнти. Будь то продуктовий магазин або салон краси, в якому випадку результатом хорошої роботи є те, що людина повертається в ваш магазин, купує знову ваш товар або користується в черговий раз саме вашої послугою. У такому випадку необхідно стимулювати споживача до того, щоб він повертався саме до вас.
   Таким цікавим маркетинговим ходом є надання персональної знижки постійним клієнтам. Для цього необхідно виявити основні пристрасті таких відвідувачів, після чого запропонувати їм постійну знижку на товари, що часто купують. Така система реалізована в гіпермаркетах Kroger в США. Наприклад, клієнт постійно купує в магазині віскі, в такому випадку йому можна запропонувати індивідуальну знижку на новинки або ж просто в цілому на віскі його улюблених марок. Це помітно збільшить кількість покупок в магазині, оскільки в такому випадку клієнт буде щиро зацікавлений у тому, щоб купувати саме у вас.

Маркетингова фішка № 4
   Справа в тому, що в наші дні величезним попитом користуються програми для планшетів, комп'ютерів, телефонів, сматртафонів та інших гаджетів. Як і в фішці під номером 2 в даному випадку так само буде розглядатися цікавий маркетинговий хід, пов'язаний з додатком, тільки на цей раз не ігровим. Якщо ви володієте онлайн або оффлайн магазином, то чому б не випустити додаток, в якому був би відображений асортимент вашого магазину.
   При цьому ви можете влаштовувати конкурси, повідомляти про акції через додаток, висвітлювати новинки, надавати будь-які експертні думки щодо вашого товару чи послуги. Загалом така річ не тільки дозволить отримати постійних покупців, але знову ж та збільшить продажі, особливо якщо через цей додаток ще можна буде і відразу ж оформляти замовлення. Дана ідея вже була масштабно реалізована компанією IKEA в Європі.

За матеріалам brain-snob.ru