UKRU

Бізнес-публікації

9 квітня 2013

10 правил ведення бізнесу від Сема Уолтона


Сьогодні ми хочемо поділитися з вами правилами ведення бізнесу, які сформулював і перевірив на власному досвіді Сем Уолтон - засновник мережі магазинів Wal-Mart і найбагатша людина Америки з 1985 по 1988 рік. Сподіваємося, що вони допоможуть вам зробити свій бізнес ще успішнішим.

 Правило № 1
Будьте віддані своїй справі. Вірте в неї більше, ніж інші.
Commit to your business. Believe in it more than anybody else.

Правило № 2
Діліться своїми прибутками з співробітниками і поводьтеся з ними, як з партнерами. У відповідь вони стануть ставитися до вас так само, і разом ви досягнете таких висот, про які навіть і не мріяли.
Share your profits with all your associates, and treat them as partners. In turn, they will treat you as a partner, and together you will all perform beyond your wildest expectations.

Правило № 3
Стимулюйте своїх працівників. Постійно, день за днем, шукайте нові методи стимулювання своїх співробітників і підтримки суперницького духу в колективі.
Motivate your partners. Constantly, day by day, think of new and more interesting ways to motivate and challenge your partners.

Правило № 4
Діліться будь-якою доступною вам інформацією зі своїми співробітниками. Чим більше вони знають, тим більше розуміють. Чим більше вони розуміють, тим більше будуть зацікавлені в успіху справи.
Communicate everything you possibly can to your partners. The more they know, the more they'll understand. The more they understand, the more they'll care.

Правило № 5
Високо цінуєте все, що роблять ваші співробітники. Ніщо не замінить декількох щирих слів похвали, виголошених вчасно. Вони обійдуться вам даром, а принесуть ціле багатство. Appreciate everything your associates do for the business. Nothing else can quite substitute for a few well-chosen, well-timed, sincere words of praise. They're absolutely free - and worth a fortune.

Правило № 6
Відзначайте свої успіхи. Вмійте посміятися над своїми помилками. Не приймайте себе занадто серйозно. Celebrate your success. Find some humor in your failures. Don't take yourself so seriously.

Правило № 7
Прислухайтеся до всіх, хто працює у вашій компанії. Люди, що працюють на передньому краї, ті, хто спілкується безпосередньо з клієнтами, - дійсно знають, як йдуть справи. Listen to everyone in your company and figure out ways to get them talking. The folks on the front lines - the ones who actually talk to the customer - are the only ones who really know what's going on out there.

Правило № 8
Випереджайте очікування своїх клієнтів. Дайте їм те чого вони хочуть, і ще трохи більше.
Exceed your customer's expectations. Give them what they want - and a little more.

Правило № 9
Слідкуйте за своїми витратами більше, ніж за своїми конкурентами.
Control your expenses better than your competition.

Правило № 10
Пливіть проти течії. Знайдіть свій власний шлях. Не керуйтеся чужими істинами.
Swim upstream. Go the other way. Ignore the conventional wisdom.

За матеріалами life-is-good.org