UKRU

Бізнес-публікації

6 березня 2013


Чому можна повчитися у Apple?


Компанія Apple славиться своїм маркетингом і унікальністю. Це одна з найбільш культових технологічних компаній в світі, що має величезну кількість затятих прихильників. Чому малий бізнес (і не тільки малий) може навчитися у Apple? Виявляється, є багато речей, які можна перейняти у цієї компанії. Більш того, більшу частину з них дуже легко реалізувати навіть в рамках маленької компанії.


1.Чудовий дизайн

Якщо говорити про дизайн, то Apple робить кожну дрібну деталь, починаючи від комп'ютерів Macintosh і комунікаторів iPhone, і закінчуючи коробками для них і простими брошурами. Все виконано першокласно. Малому бізнесу тут відкривається величезне поле для діяльності. Чому б не виділитися серед конкурентів тим фактом, що ваша компанія пропонує кращий дизайн продукції, ніж конкуренти? Почати можна з найпростішого - візиток.

2.Люди люблять великі фотографії
Якщо ви подивитеся на сайт Apple, то, напевно, згадаєте стару приказку про те, що краще один раз побачити, ніж 100 разів почути. На сайті компанії представлено безліч дійсно великих картинок, які притягують до себе увагу. Гарна картинка легко сприймається аудиторією, та й просто виглядає красиво. Якщо вам потрібні якісь нейтральні картинки, які будуть характеризувати ваш бізнес, то варто звернутися до таких ресурсів, як Dreamstime.com. Тут можна придбати величезну кількість фотографій.

3.Робіть прості повідомлення
Apple вже давно слідує тому, про що так наполегливо пишуть багато маркетологів-компанія робить прості повідомлення, які легко зрозуміти і запам'ятати. Наприклад, на сайті Apple комунікатор iPhone описується таким чином: «Революційний телефон. Широкоекранний iPod. Прорив серед інтернет-пристроїв ». Погодьтеся, що це повідомлення виглядає не тільки просто, але ще і виділяється серед маси інших. При цьому воно легко запам'ятовується і кидається в очі.

4. Дозвольте вашим клієнтам стати прихильниками вашої продукції
Малий бізнес, звичайно, навряд чи зможе стати таким же культовим для своїх клієнтів як Apple. Але дещо взяти на озброєння варто. Так, наприклад, в рекламі Apple упор робиться не на продукцію компанії, а на її клієнтів. Згадайте тільки серію роликів «Mac vs. PC ». По суті, нам пропонують не тільки протилежні один одному комп'ютери, але і користувачів цих систем. Будь-який клієнт Apple може зіставити себе з людиною-Mac і посміятися над PC. Можливо, що й іншим компаніям варто робити акцент на клієнтів?

5.Нехай медіа говорять про вас
Замість традиційної реклами Apple використовує вірусну Численні інсайд про майбутні продукти «фруктової компанії» на думку багатьох людей спровоковані. Тобто вони здійснюються самою компанією, щоб завести обговорення по всій мережі, створити чутки, які будуть підігрівати інтерес до новинки Apple. Складно сказати, чи так насправді, але це цілком реально. Малий бізнес теж може багато отримати від вірусного маркетингу. Принаймні, робота в тематичних спільнотах і блогах може цьому посприяти. І це дійсно потребує мінімальних затрат.

5.Створюйте унікальним споживання
Вся взаємодія споживачів з Apple відрізняється деякою унікальністю, починаючи від простого відвідування сайту або магазину компанії, і закінчуючи придбанням продукту, коли покупець розпаковує свою обновку. Всі найдрібніші деталі враховані компанією. Немає нічого дивного в тому, що потім на інтернет-форумах і блогах викладають фотографії коробок від продукції Apple, розповідаючи про те, які вони чудові. Після такого можна зрозуміти, чому ті люди, хто починає користуватися технікою Apple, стають шанувальниками компанії.

За матеріалами biztimes.ru