UKRU

Бізнес-публікації

14 лютого 2013


10 секретів продажів Радмила Лукіча


Сьогодні ви дізнаєтеся про 10 головних секретів продажів, на думку Радмило Лукича, які відокремлюють відмінного продавця від звичайного. Він озвучив їх у книзі «10 секретів продажів». Поради корисні не тільки професійним продавцям, але і маркетологам та підприємцям.

1) Ви повинні продати тільки одну річ: свій статус


Якщо ви займаєтеся продажами в b2b, то статус експерта в певній сфері додасть вам додатковий імпульс і допоможе серйозно збільшити продажі. Іноді такі процеси продажу йдуть досить довго, а деякі клієнти і зовсім починають спілкування не з компанією, а з вами, як з експертом. Так що постарайтеся стати таким. Пишіть статті, книги, ведіть блог, влаштовуйте вебінари та семінари. Все це вам допоможе.

2) Працювати чесно - вигідно

Звичайно, дрібні хитрощі можуть допомогти в короткостроковій перспективі отримати додатковий прибуток. Але в довгостроковій вони призводять до розриву відносин з клієнтами. І ви не тільки втрачаєте дохід від них, але і рекомендації, які могли б послужити додатковою рекламою для вашої компанії.

3) Ви повинні продавати тоді, коли треба, а не завжди


Не варто бути занадто нав'язливим з клієнтами. Продавати потрібно саме тоді, коли вас готові вислухати. Тоді, коли клієнт думає про те, щоб купити щось подібне вашому продукту. Не варто нав'язувати його тоді, коли людина не потребує даного продукту. Ви не отримаєте позитивного результату.

4) Спочатку продажу всередині компанії. Тільки тоді зовнішні


Простий приклад з книги: «Ваша служба логістики дає вам право підписати контракт з терміном поставки один місяць. І потім великодушно надає вам можливість пояснювати клієнтові, чому термін склав три-шість місяців. Вам кажуть, що «нормальний» продавець повинен це відпрацювати. Схоже, спочатку вам треба «продати» дещо відділу логістики, а потім працювати з клієнтами ».

5) Ви повинні зробити так, щоб клієнт не міг порівняти вас з іншими. Позиціонуйте себе.


6) Ви повинні розуміти страхи клієнтів

І нівелювати їх. Або ж використовувати собі на користь при продажах. Зрозумійте, чого вони бояться і зробіть так, щоб ваша пропозиція позбавило їх від цих страхів.

7) Управляйте очікуваннями клієнтів


Ваша пропозиція має бути такою, щоб очікування клієнта виправдалися. Реклама, і те, як ви представите продукт, повинно відповідати реальному стану справ.

8) Управління проектами

Проблема багатьох менеджерів з продажу в тому, що вони ніяк не можуть освоїти ази управління проектами. Цю проблему потрібно якнайшвидше виправляти. Адже без цього досить складно організувати правильну координацію відділів, та й всю роботу.

9) Працюйте і більше, і по-іншому

Так, іноді здається, що для досягнення результату потрібно просто більше працювати. Це правда. Але лише частково. Бувають випадки, коли навіть сама напружена робота не дає результату. Не збільшує продажі. Спробуйте працювати не тільки більше, але й інакше. Інші підходи. Можливо, ви просто робите щось не так. Нехай і багато.

10) Посміхайтеся

Позитив допоможе і вам, і буде приємний клієнтам.

За матеріалами biztimes.ru