UKRU

Бізнес-публікації

16 квітня Краш-тест стратегії інтернет-маркетингу

Як перевірити стратегію інтернет-маркетингу та які кроки потрібно зробити, щоб було зрозуміло, що ваші онлайн-продажі рухаються у правильному напрямку? Секретами дієвого краш-тесту ділиться керівник академії онлайн-маркетингу WebPromo Experts Антон Воронюк.

16 квітня Гроші під музику. Історія успіху «інструментального» бізнесу

Компанія «Алегро-Мюзік» ще трохи, і подолає 20-річний рубіж. Вона - один з п'яти найбільших дистриб'юторів музичних інструментів в країні, а в майбутньому, можливо, і їх виробник. Засновник, Євген Устинов, розповів, як підліткове хобі стало справою всього його життя.

12 квітня Енергоефективність бізнесу стає фактором його успішності

Найдешевша енергія — та, яку у вашій компанії не спожили. Актуальність цього вислову беззаперечна для більшості вітчизняного бізнесу, бо витрати на її оплату вже давно перейшли в категорію вагомих, і чим далі, тим їх тягар збільшується. Як змінити ситуацію, читайте далі.

12 квітня Оренда нерухомості: особливості договірного процесу

Більшість власників бізнесу облаштовує свої офіси, шоуруми та виробництва в приміщеннях, взятих в оренду. Старший юрист юридичної фірми «Антіка» Василь Шеретько розповів про правові основи договірного процесу та важливі умови, які потрібно зазначати в договорі, щоб захистити свої інтереси.

11 квітня Нетворкінг. Вчимося налагоджувати контакти

Американський поет та есеїст Джон Перрі Барлоу писав, що раніше вважалося, ніби удача приходить до того, хто її планує. Тепер вона приходить до того, хто має широке коло зв`язків. Налагодити його допоможе вміння нетворкінгу. Опанувати це мистецтво до снаги кожному. Як саме - читайте в нашій статті.

5 квітня Що принесе бізнесу 2019 рік

2018 рік експерти назвали роком поміркованого зростання в економіці. Відносна стабільність курсу долара та прогнозований ріст ВВП на 3% дав змогу й українському бізнесу зберегти певний баланс та розвиватися. Проте проблеми, які турбували підприємців у попередні роки, все ще актуальні.

5 квітня Людина для людини, машина для машини

В чому перевага швидкісного інтернету та М2М для малого і середнього бізнесу

2 квітня Секрети підкорення Facebook 2019

Секрет правильного та успішного просування в соціальних мережах, зокрема й Facebook, - оперативне реагування на всі зміни, оновлення й алгоритми. Ми довідалися у експертів про основні секрети успішного підкорення в 2019 році однієї з найпопулярніших соцмереж.

1 квітня Тренди елеваторного бізнесу: інвестиції в технологічність

2019 рік - саме час інвестувати в елеваторні потужності. Причина тому - динамічний розвиток сільського господарства і валове зростання врожаю. Показники статистики свідчать про те, що потужностей зберігання на даний момент вистачає. Але основний акцент бізнес повинен робити на модернізації обладнання.

29 березня В Україні створили біоупаковку, якою можна годувати тварин та удобрювати землю

Новий світовий тренд – ряд міст і країн забороняють використання пластикових пакетів у торгівлі, заміняючи їх паперовими і багаторазовими сумками з тканини. Україна такі радикальні рішення ввести поки що не може, але наші підприємці винайшли альтернативу – упаковку, яка не поступається за своїми якостями звичайному пластику, але є дружньою до навколишнього середовища.

29 березня Кому доведеться робити аудит

Починаючи з 2019 року малі і середні підприємства зобов’язали оприлюднювати завірену аудитором звітність. Ці новації закладені у змінах до закону «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», що набули чинності ще рік тому. Отже, фінзвітність перестає бути комерційною таємницею і повинна бути опублікована суб’єктами господарювання на своїх офіційних сайтах.

27 березня Автомобіль для бізнесу: особливості придбання

У багатьох видах діяльності підприємцеві без автомобіля не обійтися. Хтось використовує вже наявний свій, хтось бере в оренду, хтось замовляє послуги перевезення. Рішення придбати транспорт спеціально для підприємницької діяльності також приймається нерідко. Поговоримо про податкові нюанси цього процесу.

26 березня Особливості упаковок для експортних товарів

«Обгортка» продукту – форма та дизайн його упаковки – має відповідати смакам та уподобанням споживачів. Особливо при просуванні продукції в інші країни. Проте на харчових ринках В2В та В2С цільова аудиторія суттєво відрізняється. Українським компаніям варто розібратися заздалегідь, які аспекти варто врахувати при пакуванні вироблених продтоварів на експорт.

26 березня Колаборація – нові бізнес-можливості

В жорстких умовах сучасних економічних реалій бізнес шукає нові можливості підсилення своїх позицій на ринку, збільшення впізнаваності бренду та зростання кількості клієнтів і їхньої лояльності. Одним із таких способів може стати комерційна колаборація з іншими гравцями ринку.

26 березня Власна електростанція

Цікавість бізнесу до альтернативних джерел енергії у 2019-му зростатиме. Наприкінці минулого року Верховна Рада прийняла ряд рішень, завдяки яким значно знизиться вартість обладнання, спростяться регуляторні процедури, знімуться «земельні» проблеми. Отже – увійти в енергобізнес для підприємців стане значно простіше.

25 березня YouTube для бізнесу: як «розкрутити» свій канал

YouTube є другою за величиною пошуковою системою в світі після Google, щомісяця через неї проходить понад 3 мільярди пошукових запитів. Якщо ви ще не використовуєте YouTube у своєму маркетингу, прийшов час зробити це та залучити мільярд його користувачів.

25 березня Практикум. Якщо поламався РРО

Контролери прагнуть знати реальний роздрібний товарообіг підприємців. У цьому їм допомагають РРО, які передають копії чеків через Інтернет в податкову. Та й законодавці поступово збільшують коло осіб, зобов'язаних застосовувати РРО, при цьому до певної міри послабляючи вимоги щодо їх використання. Сьогодні поговоримо про роботу без КОРО.

18 березня Виробництво нового століття. Роботи для бізнесу

Роботизація потроху проникає в усі сфери виробництва і агросектора, логістики та надання послуг. Зі зростанням вартості кваліфікованих робітників відбувається здешевлення і вдосконалення різних роботизованих пристроїв, тож при виконанні деяких операцій вони стають вигіднішими і ефективнішими за людину.

15 березня Річний ЄСВ-звіт для підприємців за новою формою

Для підприємців, які сплачують ЄСВ, встановлено звітний період, що дорівнює календарному року. Надають вони звіт у 2019 році за 2018-й. Готуючи звіт, необхідно використовувати нову форму звітності. Допоможемо підприємцям скласти його без помилок.

14 березня Різні кольори бізнесу

Щоб перетворити звичайну дистрибуторську компанію на регіонального лідера у кількох спеціалізованих товарних сегментах і пережити кризу зростання, треба постійно навчатися та не боятися помилятися. Історія полтавського підприємця Павла Рибки – тому яскраве підтвердження. Створені ним понад двадцять років тому компанії «Хімрезерв Полтава», «Палітра» та «Будавтохім» вступили наразі у нову фазу розвитку.

11 березня Нові виклики для бізнесу в 2019 році

Вести бізнес в Україні стає все дорожче. Це, мабуть, один з головних викликів, перед яким як невеликі, так і великі підприємства опиняться в новому році.

28 лютого Вітчизняні безпілотники для бізнесу

Безпілотники вже кілька років перемагають у боротьбі за серце аграріїв і перестають шокувати селян, літаючи над полями. Проте багато підприємців обирають імпортну техніку, незважаючи на широкий вибір вітчизняних апаратів.

26 лютого Продаємо через блог: чи потрібно це бізнесу

Багато підприємств навіть не замислювалися над тим, що їм потрібен власний блог. Багато хто вважає, що він займе надто багато часу і не вартий часових витрат, однак дослідження доводять протилежне – сайти, що мають власний блог, продають на 40% ефективніше. Тому це – корисний інструмент комунікації та шлях продажів.

25 лютого Єдиний податок - не на всі «вхідні!»

Багато підприємців, що працюють на єдиному податку, не знають, що платити його треба не з усіх «поголовно» надходжень. Які є винятки - розповіла нам консультант з податків і бухгалтерії.

22 лютого Бюджет експортера: як не припуститися помилок

Популярність експортної теми в Україні спонукає до розвитку цього напрямку представників малого та середнього бізнесу. Однак за фактом багато вітчизняних підприємців замість комерційного зиску отримують лише додаткові витрати. Причина - в незнанні особливостей експортного алгоритму, відсутності відпрацьованої стратегії і недостатній увазі до складання реального інвестиційного бюджету на експорт.

13 лютого Простий маркетинг для підприємців

Побутує думка, що маркетинг – прерогатива компаній-гігантів. Чи так це насправді та чи доступний маркетинг малому й середньому бізнесу, розповідає менеджер з маркетингових комунікацій BASF, голова комітету з маркетингу Європейської Бізнес Асоціації Дарія Корнійчук.

11 лютого Linkedin – дієвий бізнес-інструмент

Для просування своїх товарів чи послуг власники малого та середнього бізнесу зазвичай використовують Facebook та Instagram. А от Linkedin розглядається переважно як HR-ресурс. І дарма. Статистика свідчить, що ця мережа генерує більше трафіку для В2В-блогів та сайтів, ніж інші соціальні мережі (Linkedin – 64%, Facebook – 17%, Twitter – 14%).

8 лютого Роботи для вашої молочної ферми

Роботизація та автоматизація молочного тваринництва, ефективне налаштування процесів вирощування та годівлі корів – це той шлях, яким пішли європейські виробники молока і на якому українським фермерам допомагають перші у цій сфері консалтингові компанії «Чуб Агроконцепт» та «Ефективні системи у тваринництві».

7 лютого Як заробити на сонці і не отримати «удар»

Невеличка власна електростанція для бізнесу – можливість забезпечити себе безперебійним постачанням якісної, та ще й екологічної електроенергії, яка, до того ж, дає можливість бізнесу трохи заробити. Найпоширеніші в Україні – невеликі сонячні електростанції. Розповідаємо покроково, як і де отримувати дозвіл на встановлення малої електростанції і не втратити на нервах.

6 лютого 4 Пріорітети при створенні нового продукту в стислі терміни

Сьогодні виробники товарів повсякденного попиту (FMCG) стикаються з серйозним викликом: вони повинні вміти виводити нові продукти на ринок в стислі терміни. Який вихід існує в ситуації, коли виробники, з одного боку, повинні випускати новинки швидше, а з іншого - підтримувати їх високу якість і домагатися з ними стійких ринкових результатів? Пріоритезуйте чотири напрямки роботи.

5 лютого Процедура зміни цільового призначення землі

Бувають випадки, коли виникає потреба використовувати земельні ділянки з іншою метою, ніж це було раніше. В такому разі слід бути готовими до процедури зміни категорії землі.

4 лютого Як вести бізнес в Україні через Amazon

Багато хто з українських бізнесменів прагне розширювати ринки збуту своєї продукції. Одним із варіантів може стати платформа Amazon – один з найбільших у світі інтернет-майданчиків. Які підводні камені можуть спіткати під час реєстрації магазину?

1 лютого Як вплине на бізнес Закон «Про валюту і валютні операції»

Новий Закон «Про валюту і валютні операції», який був прийнятий Верховною Радою 21 червня 2018 року та набув чинності 7 липня, на наступний день після його підписання, буде введено в дію 7 лютого 2019 року. Він має на меті зменшити державний тиск на сферу валютного контролю в Україні.

31 січня Конструктори майбутнього від українського BitKit

Ринок іграшок в Україні стабільно зростає. За оцінками експертів, цьогоріч він піде в плюс майже на 15% та становитиме 633 млн доларів. Зростає попит на іграшки, спрямовані на навчання та розвиток дитини. Зокрема, конструктори. Про тонкощі виробництва та промоції якісних та доступних технологічних конструкторів розповідає співзасновник вітчизняного бренду BitKit Олександр Антоненко.

31 січня Українці стали їсти більше снеків

Продажі снеків збільшуються з кожним роком. За даними дослідження ритейл-аудиту компанії Nielsen, з квітня 2017-го по березень 2018 року в порівнянні з аналогічним періодом 2016-2017 років реалізація снеків в Україні зросла на 6,8% в натуральному вираженні. Торік також спостерігався тренд до зростання сегмента: продажі снеків збільшилися на 6,1%. У грошовому вираженні з урахуванням інфляції реалізація снеків зросла на 24,7% за квітень 2017-го — березень 2018 року і на 14,3% за аналогічний період 2016-2017 років.

29 січня Новий закон України про органічне виробництво

2 серпня 2018 року Закон № 2496-VІІІ «Про основні принципи і вимоги до органічного виробництва, обігу та маркування органічної продукції» нарешті набув чинності. І хоча діяти він почне лише за рік, Кабмін уже зараз має приступити до затвердження нових нормативно-правових актів та приведення наявних у відповідність до Закону.

28 січня Смартфон замість РРО: міф чи реальність?

Податківцям дуже не подобається, що підприємці на єдиному податку при розрахунках готівкою можуть працювати без РРО, дотримуючись певних вимог. Тому вони ініціюють експеримент, в результаті якого функції касового апарату нарешті перейдуть до смартфонів і планшетів.

25 січня Оскарження результатів закупівель через ProZorro

Чинне законодавство встановлює досить простий і прозорий шлях для оскарження рішень щодо державних закупівель. Керуючий партнер юридичної фірми «Антіка», д.ю.н. Олексій Кот розповів, як відбувається ця процедура.

4 січня ЕКЗОТИК ФЛОРА

Продовжуємо знайомити вас із цікавими клієнтами наших відділень та їхнім бізнесом. На черзі Андрій КУЦОВ, власник квіткових магазинів у Кропивницькому. Ми попросили його розказати про те, чим він займається, як йому вдалося стати успішним підприємцем та як йому допоміг у цьому процесі Банк.

26 листопада 2018Чотири кроки для зростання продажів

Відділ продажів - ключовий підрозділ компанії. Це локомотив, який веде її вперед, забезпечуючи її фінансові показники. Питання підвищення ефективності роботи цього підрозділу часто - одне з найгарячіших для керівника бізнесу. Юлія Бойко, старший бізнес-тренер компанії BogushTime, поділилася перевіреними рішеннями.