UKRU

Бізнес-публікації

13 грудня Піти, щоб залишитися.

Багато підприємців навіть не намагаються утримувати клієнтів, що йдуть, втішаючи себе тим, що це «не наші люди», «прийдуть інші», «клієнтів на всіх вистачить». Інші «борються» за кожного, іноді нав'язуючись і все одно втрачаючи. Чому потрібно утримувати клієнтів, що залишають вашу компанію, і як це робити правильно, пояснює Юлія Крівенцева, організаційний консультант, представник Kontekst HR International Group www.konteksthr.com.ua (Польща) в Україні.

12 грудня Експорт. Нові можливості Канади.

Кілька місяців тому набрала чинності Угода про зону вільної торгівлі з Канадою (CUFTA), яка фактично відкриває для значної кількості українських компаній цей величезний ринок. Скасовано 98% митних тарифів на українські товари. Потреби регіону – різноманітні і значні. Поговоримо про те, як вийти на ринок регіону та що йому потрібно.

11 грудня Як використовувати свої ресурси правильно.

Який ресурс для підприємця найголовніший - гроші, енергія, мотивація, час чи здоров’я? Іноді нам здається, що гроші вирішують всі наші проблеми і посідають перше місце серед ресурсів, які може використовувати підприємець. Але це лише здається. Чи не час є найголовнішим ресурсом, який треба використовувати найефективніше?

7 грудня Бізнес на спеціях: як досягти успіху?

Ідеї для аграрного бізнесу виникають щосезону, а аграрний сектор адаптується до змін на ринку і потреб покупців продуктів харчування. Хороший варіант - виробництво спецій і екстрактів трав. І цьому є сила-силенна причин.

6 грудня Завітайте на «Подарункові дні» у відділеннях Райффайзен Банку Аваль.

Напередодні новорічних свят запрошуємо взяти участь в акції «Подарункові дні» від Райффайзен Банку Аваль.

6 грудня Соляний бізнес: від виробництва до експорту.

Сіль сьогодні - один з найбільш затребуваних мінеральних продуктів у світі, який використовується як у виробничій, так і в хімічній індустрії. Все більше зростає попит на нього в сільському господарстві. Виробники солі щорічно заробляють мільйони доларів при мінімальних витратах: все, що потрібно, це робоча сила і трохи обладнання.

5 грудня Фермер і земельні питання.

Агробізнес цілком справедливо вважається одним з найперспективніших в Україні. Тепер у ньому можуть брати участь не тільки юридичні, а й фізичні особи - підприємці, створюючи фермерські господарства. А яке фермерське господарство без землі? Розглянемо деякі питання, пов'язані з землею у цьому бізнесі.

4 грудня Офіс, магазин, склад: настав час купувати?

Незважаючи на всю варіативність ведення бізнесу, наявність презентабельного офісу, зручних логістичних, складських і виробничих приміщень все-таки залишається однією з найбільш важливих складових успішного бізнес-проекту.

1 грудня Кейс. Кіно «паркського» періоду.

Ринок кінопрокату – динамічний і висококонкурентний. Змінюються технології, формати, онлайн-сервіси все більше приваблюють глядачів. Про те, як залишитися успішним у жорсткому бізнес-середовищі, ми дізнавались від керівництва харківського кінотеатру «Парк».

29 листопада Вікно можливостей: альтернативна енергетика для аграріїв.

Бізнес, який працює сам по собі, приносить гроші, не забираючи часу власника. Це утопія? Ні, це альтернативна енергетика. Сонячна енергія - найдоступніший і легко конвертований у гроші природний ресурс. При цьому найближчі два роки - оптимальний період для того, щоб вийти на енергоринок. Про нові можливості і їх фінансування розповідають експерти Райффайзен БанкуАваль.

27 листопада Головні помилки власників інтернет-магазинів.

Компанії, що займаються електронною комерцією, вкладають багато зусиль і коштів у залучення потенційних клієнтів в свої онлайн-магазини. Але достатньо всього однієї маленької помилки, і трафік не перейде в покупку. Щоб ваші покупці не йшли з вашого сайту до конкурентів, Talk Business рекомендує уникати п'яти поширених помилок у e-commerce.

23 листопада Як відкрити компанію в Литві.

У липні Нацбанк України спростив вимоги для видачі індивідуальних валютних ліцензій фізособам, що, за словами експертів, стимулювало український бізнес активніше придивлятися до можливості відкрити бізнес в країнах Східної Європи, які стали ще ближче після введення безвізового режиму.

22 листопада Маркетинг. 10 уроків від Apple.

Apple - один з найуспішніших брендів у світі. Ламаючи голову над тим, як просувати ваш продукт, ви цілком можете повчитися у яблучної компанії, як зробити так, щоб про ваші гаджети мріяли мільярди людей на землі.

21 листопада Як почати своє виробництво одягу.

В Україні з'являється все більше вітчизняних брендів одягу. Місцеві виробники поки не можуть повноцінно конкурувати з закордонним мас-маркетом навіть у своїй країні, але вже гідно виглядають на хендмейд-фестивалях і прилавках деяких київських магазинів.

17 листопада Яким має бути музичне оформлення в магазині.

70% відвідувачів вважають музичне оформлення магазину важливим. Яким має бути музичний контент в закладі торгівлі, щоб викликати позитивні емоції у відвідувачів і сприяти продажу? Про це у своїй колонці розповідає директор Market Music Ukraine Ольга Мандичева.

16 листопада Устриці і Україна: бізнес на делікатесах.

Устриці давно перестали бути якоюсь дивиною: їх часто подають в ресторанах. Вони володіють корисними властивостями і відмінним смаком. До слова, в Україні ціна на них стартує від 100 грн і до пари тисяч залежно від різновиду і кількості. По всьому світу аграрії розводять цілі устричні ферми, отримуючи колосальний прибуток.

15 листопада Секрети грамотного делегування.

Відомий експерт в питаннях тайм-менеджменту і управління, тренер Бізнес-студії BogushTime Юлія Бойко розповіла читачам «Мій Бізнес» про те, як правильно делегувати завдання.

14 листопада Огляд ринку. Інвестиції в мистецтво.

Які перспективи ринку арт-інвестицій, на що варто звертати увагу та як правильно вкладати кошти, ми поцікавилися в експертів.

10 листопада Онлайн торгівля на «чужих» майданчиках.

«Дідівський» спосіб торгівлі для багатьох підприємців став лише одним з інструментів продаж. Вони все впевненіше освоюють простори «онлайну». Торгівля в мережі набирає обертів, і за прогнозами, у цьому році її обсяг може зрости ще на 20-30%.

9 листопада Огляд ринку. Аквакультура раків.

Аквакультура раків - радше нішеве виробництво, проте може стати досить прибутковими видом бізнесу за правильного менеджменту та розподілу ресурсів.

8 листопада Шпаргалка для роботодавця.

Підприємцю, який здійснює діяльність у сфері роздрібної торгівлі (магазин продовольчих товарів), без найманих працівників не обійтися. Як оформити відносини з ними, не порушуючи закон і не виснажуючи бюджет - розповість наш консультант.

7 листопада Розумні технології. Як дрони допоможуть спростити ведення агробізнесу.

Дрони (БПЛА) за останні 5 років суттєво змінили не тільки світову економіку, а й сільське господарство, зокрема, вивели агробізнес на якісно новий рівень.

6 листопада Менеджмент. Як вирішувати конфлікти «підлеглий - начальник».

У будь-якій компанії, як і в будь-який іншій групі людей, що активно взаємодіє, періодично трапляються конфлікти. Юлія Крівенцева, організаційний консультант, фасилітатор, представник Kontekst HR International Group (Польща) в Україні www.konteksthr.com.ua, допомагає вивчати їх сценарії і уникнути складнощів, які в результаті виникають.

3 листопада Кейс. Житомирські шкарпетки: бізнес і бренд міста.

Житомирські шкарпетки цінувались ще за часів Радянського Союзу. Нині їх тут виробляють десятки фірм. Цей виріб став символом міста, як кава – Львова. Яким чином зберегти попит на продукцію в умовах великої конкуренції та втримати цей бізнес – розповідають власники ТОВ «Корпорація МайС» Сергій Майборода та Ігор Маслюк.

2 листопада Кейс. ZELENA розкіш.

Нелегко підшукати подарунок людині, у якої все є. Чим здивувати вимогливих, з витонченим смаком та/або особливим статусом? Саме цю проблему вирішує бізнес Віктора та Лариси Свінцових. Їхня галерея подарунків ZELENA – законодавець моди в сегменті Luxury.

1 листопада Основні правила створення логотипів.

Логотип компанії! Ми так багато про нього знаємо, то чому ж так мало цими знаннями користуємося? Сьогодні все змінюється настільки швидко, що часу на «розкачку» дуже мало. Вже завтра може з’явитися ваш конкурент: більш досвідчений, більш зухвалий та винахідливий!

31 жовтня Огляд ринку. Індиче м'ясо.

За прогнозами ФАО, світовий попит на м'ясо і м'ясну продукцію найближчими роками зросте. Тому перед виробниками стоятимуть нові виклики: вони повинні будуть виробляти більше продукції в умовах лімітованих ресурсів, більше піклуватися про тварин, поліпшувати умови їхнього утримання, при цьому мінімізувати негативний вплив виробництва на навколишнє середовище. Все це на тлі зростаючої конкуренції.

30 жовтня Бджільництво в Україні: успіхи та перспективи зростання галузі.

Більшість українського меду експортується. Експорт зростає щороку і в 2016-му сягнув рекордних показників. Цьому сприяють низький попит на внутрішньому ринку та високий — на зовнішньому, де головна перевага нашого меду — низька ціна.

27 жовтня Жорсткі перемови з ключовими клієнтами.

Ключові клієнти приносять нам істотну частку прибутку. Але найчастіше характерна їм жорсткість у «продавлюванні» своєї позиції обумовлена безліччю інших пропозицій, і малому підприємцю, що бажає продати їм свій товар або послугу, треба навчитися вести перемовини грамотно, не поступаючись.

26 жовтня Систематизація та упорядкування роботи з товарним асортиментом.

Ефективна система управління запасами дає можливість в реальному часі відстежувати актуальну інформацію про стан складу і наявність продукції. Завдяки якісній системі обліку ви завжди будете знати, який товар є в наявності, коли очікується наступна поставка, а який тип товару швидко продається і необхідний жорсткий контроль за його своєчасним поповненням.

25 жовтня Купуй і біжи. Як оперативність допомагає продавати.

У наше століття швидкості людина може побачити вашу рекламу в транспорті, у черзі, в соцмережі – і одразу ж зі смартфона зайти на ваш сайт і зробити замовлення. Водночас бажання сучасного споживача досить швидко «переключаються» на щось інше. Він може захотіти купити товар, а за якийсь час забути про це. Або зробити замовлення і передумати. Як встигати за покупцями? Підказує Анастасія Овчаренко, керівник веб-студії TessLab http://tess-lab.com, експерт з аналізу та оптимізації бізнес-процесів.

24 жовтня 7 правил якісного управління персоналом.

Від чого залежить якість управління персоналом? Від фінансових можливостей керівника? Монопольної позиції на ринку? Оксана Долгова, експерт компанії BogushTime (bogushtime.com), розповідає про основні управлінські помилки, які консультанти виявляють під час роботи з численними українськими компаніями.

23 жовтня Які види бізнесу затребувані сьогодні в Польщі.

У пошуках нових ідей і бізнес-можливостей в 2017 році українські компанії все частіше звертають увагу на країни Центральної Європи, а саме на ринок Польщі. З послабленням візового режиму між Україною та Польщею багато українських компаній розглядають польський ринок для просування своїх товарів і послуг.

20 жовтня Тонування вікон у квартирах та офісах – актуальна та затребувана послуга.

Житлові та комерційні будівлі будуть потрібні людям завжди, як і завжди будуть потрібні послуги з ремонту та обслуговування таких приміщень. Природно, фахівці та підприємці, які працюють у цих сферах, ніколи не залишаться без роботи, а їхні послуги будуть користуватися підвищеним попитом.

19 жовтня Nielsen: В Україні індекс споживчої довіри зростає другий квартал поспіль.

Результати дослідження Nielsen Global Consumer Confidence and Spending Intentions Survey свідчать про зростання індексу споживчої довіри в 41 країні з 63, включно з Україною.

18 жовтня Кейс. Мікродобрива: на хвилі агротренду.

Попит на якісний посівний матеріал, засоби захисту рослин та різноманітні добрива в Україні залишається стабільним, однак і конкуренція з кожним роком тільки зростає. Компанія «Ювента-Агрохім» з міста Дніпро вдало працює на ринку України і активно продовжує розвиватися, насамперед тому, що з самого початку своєї діяльності компанія була орієнтована на професіоналізм.

17 жовтня Кейс. Ландшафтний дизайн: крокуємо в Європу.

Найуразливішими до економічних криз є ринки, спрямовані на естетичний напрямок. То ж у 2008 році руйнівна хвиля суттєво пройшлась і по ринку ландшафтного дизайну. Однак завдяки їй відсіялись слабкі гравці, а залишились професіонали. Серед них – і київське приватне підприємство «Крона».

9 жовтня Питання, які часто задають підприємці.

Розглянемо відповіді на питання, які ставляться найчастіше, без яких не обходиться жоден семінар, особливо якщо на ньому присутні підприємці, що працюють дуже давно.

27 вересня Огляд ринку. Приватні школи.

У Києві зростає кількість приватних шкіл. Збільшенню попиту на приватну освіту сприяє нестача місць в звичайних навчальних закладах, більш висока якість освіти і підходи в комерційних. Сегмент має хороші перспективи, але тільки в разі змін в законодавстві.