UKRU

Бізнес-публікації

16 листопада Запрошуємо відвідати форум «Ефективні технології ведення агробізнесу» від Райффайзен Банку Аваль.

21 листопада, 2018 року запрошуємо Вас відвідати форум «Ефективні технології ведення агробізнесу». Це спільний захід ТОВ "Агроскоп Інтернешнл“, SmartFarming та Райффайзен банк Аваль, на якому Ви отримаєте нові знання для ефективного управління земельними та фінансовими ресурсами вашого бізнесу.

2 листопада SMART-кредити для бізнесу

Багато підприємців у нашій країні починають діяльність буквально з нуля, з якоїсь ідеї. Зазвичай, їм потрібне фінансування, а «закласти» нічого. Інші працюють роками, і хочуть розширюватися, але так само не мають, що надати у заставу. А своє власне житло – для більшості це табу. Що ж робити? Начальник управління малого та мікробізнесу Райффайзен Банку Аваль Оксана Куцоконь знає відповідь на це питання: беззаставні кредити.

26 жовтня Пастки часу, або Які пожирачі часу знижують ефективність бізнесу

Займаючись бізнесом і весь час намагаючись стати більш ефективним, кожен з нас стикається з «пастками часу», через які ми витрачаємо його даремно. Ви, напевно, неодноразово перебували в таких ситуаціях, коли увечері мимоволі напрошувалося запитання: «А куди подівся мій час?». У тайм-менеджменті це явище називається терміном «Хронофаги» (від давньогрецького χρόνος - час і φάγομαι - їстиму; також поглиначі часу, пожирачі часу). Щоб впоратися з ними і підвищити власну ефективність, нижче наведемо список найпоширеніших «хронофагів», з якими стикається будь-який підприємець, а також опишемо способи їх подолання:

18 жовтня ProConCloud - нова теорія прийняття рішень

Чи часто ви вагаєтесь, приймаючи важливі рішення? Якщо так, ми йдемо до вас. Нещодавно створено і наразі поширюється новий підхід до прийняття рішень - ProConCloud, що дозволить більш ефективно вирішувати бізнесові питання.

10 жовтня 5 цифрових трендів для МСБ

Діджиталізація наступає з усіх боків. Українські підприємці приймають нові «правила гри» і підключаються до цих процесів. Розумні гаджети, хмарні системи і енергозберігаючі технології спонукають бізнес до стрімких змін. Від швидкості реакції на ці виклики часу залежить майбутнє малого і середнього бізнесу.

2 жовтня Біткоїни у бізнесі – українські реалії

Перспективи криптовалют обговорюються в усьому світі. Україна - не виняток. У наших читачів накопичилося багато питань, пов'язаних з юридичними нюансами використання біткоїнів та подібних інструментів. За роз'ясненнями з цієї теми ми звернулися до фахівців. Старший юрист компанії Alexandrov and Partners Олександр Ткачук розповів про законодавчі нюанси, які роблять «криптовалюту» досить сумнівною перевагою у бізнес-використанні.

20 вересня Пережити кризу і вийти з неї сильнішим

Андрій Здесенко, президент корпорації «Біосфера», виніс унікальний досвід з низки криз останніх років. У періоди, коли сотні компаній зникали з ринків, його - тільки міцніла. Завдяки чому це відбувалося і які дії варто здійснити саме зараз, в період зростання, - він розповів учасникам SUP DAY FORUM 2018, на якому ми побували. Далі - з його слів.

7 вересня Сонячна енергетика в Україні.

Сонячні електростанції, які ще кілька років тому можна було зустріти тільки на півдні країни, стають поширеним новим бізнесом практично в усіх регіонах. У 2017 році, за даними Держенергоефективності, загальна потужність введених в експлуатацію сонячних електростанцій (СЕС) склала 211 МВт. Це рекорд для материкової України. У нинішньому році розвиток триває.

30 серпня Ключові тренди логістики свіжих овочів та фруктів.

Логістика свіжих овочів та фруктів перебуває у перехідному періоді: раніше свіжі продукти розглядалися як сировинний товар, тож основна увага приділялася зменшенню витрат. Зараз ситуація змінюється, що зумовлено ростом попиту на продукцію високої якості та розширенням її асортименту. І хоча оптимізація витрат найближчими роками все ще відіграватиме значну роль, з’являться 4 основні вимоги до поставок свіжих продуктів: скорочення термінів, більша гнучкість, точність та прозорість.

23 серпня Нова GDPR-реальність

На зміну Data Protection Directive 95/46/EС у 2016 році була прийнята директива General Data Protection Regulation (GDPR). Вона набуде чинності 25 травня 2018 року. Згідно з нею, незалежно від свого місцезнаходження всі компанії, що обробляють персональні дані резидентів і громадян ЄС, мають стати GDPR compliant. Тобто відповідати новим нормам ЄС про зберігання, обробку і передачу персональних даних. Це стосується і українських компаній — як тих, що ведуть діяльність на території ЄС, так і тих, що продають товари та послуги громадянам і резидентам країн ЄС.

13 серпня РРО у єдинника: за гранню мільйона...

Всі підприємці платники єдиного податку знають, що якщо обсяг доходу в календарному році перевищує 1 млн грн, втрачається пільга в роботі без реєстратора розрахункових операцій (РРО). Згідно п. 296.10 ст. 296 ПКУ застосовувати РРО необхідно починаючи з 1-го числа найближчого кварталу, наступного за виникненням такого перевищення. Причому пільга в роботі без РРО втрачається практично назавжди.

27 липня Сузір’я бетону і плитки.

Вінницьку компанію «Торговий дім «Оріон» знають чи не в кожній будівельній компанії міста, а відповідно, використовують залізобетон та інші матеріали, що застосовуються в будівництві, які вона продає. Ще один привід пишатися - тротуарна плитка від ТМ «Авеню», якою оздоблено відому набережну «Рошен» та інші популярні локації міста. Ми поговорили з керівником компанії Богданом Соколянським про нюанси «бетонного» бізнесу. Було цікаво.

19 липня Бізнес навігація від Райффайзен Банку Аваль.

Група Райффайзен Банк Інтернаціональ - не тільки в Україні, а й по всій своїй мережі в Центральній та Східній Європі - запускає проект глобальної трансформації підходів до роботи з сегментом, який традиційно називається малим і середнім бізнесом. Клієнти Raiffeisen Business Banking отримають нові продукти, оцінять оновлення онлайн-додатків і отримають доступ до унікального для ринку країни сервісу «Бізнес навігація».

12 липня Органіка, на яку чекають в Європі.

BIOFARM ORGANIC з Вінниці ще зовсім «молодий» бізнес – він був заснований у грудні 2015 року. Це агрокомпанія нового покоління, що на засадах органічного землеробства вирощує і продає, переважно на експорт, нішеві та популярні органічні культури та ягоди. Співзасновник Світлана Віязловська розповіла читачам про досвід, можливості ринку і переваги органічного бізнесу.

9 липня Туристичний бізнес - у тренді.

За прогнозами експертів, протягом наступних п'яти років рівень щорічного приросту в туристичній галузі складе не менше 10% на рік. В Україні у сфері туризму працюють близько 4000 компаній і ФОП, і цей досить насичений ринок буде зростати й надалі. Як бути успішним на висококонкурентному ринку, розповідають експерти туристичної галузі.

26 червня Психологія взуття і продажів.

На хвилі захоплення українськими виробниками з'явилося багато майстерень, що шиють взуття. У різних містах України відкриваються магазини взуття українського виробництва. Але не всі ці проекти успішні. Що потрібно споживачеві, як налаштувати бізнес-процеси на виробництві, де продавати взуття - читачам розповів Віктор Прит, власник науково-виробничого об'єднання MIDA із Запоріжжя.

7 червня Як зміниться законодавче поле для власників ТОВ.

12 березня Президент України підписав Закон «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю», який набуде чинності через три місяці після офіційної публікації його тексту. Основною філософією документа є гнучкість і диспозитивність. Тепер ТОВ зможуть самостійно вибирати правила, за якими їм жити.

5 червня Бухгалтерія. Оплата праці фізичних осіб.

Ситуація: підприємець - платник єдиного податку не може тримати на ставці найманий персонал, та й обсягу робіт такого немає. При цьому він регулярно замовляє фіз особам виконання якихось робіт в рамках свого виду діяльності, оскільки сам не встигає. Чи може він залучати фізосіб? Як це оформити законно?

30 травня Чек-лист рекрутера: як виявити 1% талантів, коли отримуєш 6 тисяч резюме в рік.

Щоб знайти ідеального співробітника, рекрутеру доводиться переглянути тисячі резюме. Head of Talent міжнародної EdTech-компанії Livingston Research Олександра Зелена розповіла, навіщо потрібен суворий відбір і як визначити кандидата, який залишиться в компанії надовго.

30 травня Кейс. Діти з «Альтернативи»: репродукція як бізнес.

За статистикою, кожна четверта пара в Україні має проблеми з народженням дитини. На щастя, сучасні медичні технології здатні подолати перешкоди на шляху до народження здорової дитини. Заступник директора львівської клініки репродукції людини «Альтернатива» Маріанна Качмарик розповідає, чому з кожним роком дітей, народжених за технологією in-vitro, більшає, як українцям відшукати справжніх фахівців для вирішення цього делікатного питання і як чи можливо знайти свою нішу в такому потрібному бізнесі.

5 травня Клініка Заблоцького: стандарти і сервіс – як шлях до успіху.

Не лише готелі бувають п’ятизірковими. Ярослав Заблоцький, що заснував відому не тільки в країні преміальну мережу стоматологічних клінік Zablotskyy Clinic, або «Клініка Заблоцького», створив прецедент і розробив під нього стандарт. В нашій особистій розмові пан Ярослав розповів про те, як йому вдалося організувати бізнес вартістю понад 100 млн євро (за оцінкою однієї з інвестиційних компаній), маючи 100 євро на старті.

2 травня Ефективність на відновлюваній енергетиці.

Ринок відновлюваної енергетики в Україні починає поступово набирати обертів. Пов'язано це безпосередньо зі збільшенням вартості імпортного природного газу. Значного розвитку виробництво енергії на біомасі досягло в країнах ЄС, особливо в Нідерландах, де при мінімальних витратах на сировину і виробництво за допомогою технологій можливо досягати максимального результату.

27 квітня Як збільшити продажі в інтернет-магазинах на основі аналізу цін конкурентів.

Конкуренція – це війна, перемогти в якій неможливо без ретельного вивчення суперників, аналізу їхніх сильних і слабких сторін. Щоб збільшити власні продажі, необхідно зрозуміти, хто саме є вашим прямим чи непрямим конкурентом, які канали реклами вони використовують і в яких масштабах, на яку споживчу аудиторію орієнтовані, які ціни у них на товари, аналогічні вашим. Із такою інформацією ви зможете запустити власну якісну, ефективну кампанію.

25 квітня Чим живе франчайзинг в Україні: 7 ключових трендів.

Розвиток франчайзингу відкриває нові можливості для підприємців. В Україні і світі цей ринок стабільно зростає і викликає велику зацікавленість з боку малого та середнього бізнесу.

20 квітня Сезонна випічка. Як заробити на смаколиках.

Мода на авторські солодощі наразі на піці. Так звана штучна випічка витісняє традиційні цукерки. Особливо стрімко продажі смаколиків зростають на свята: Різдво, Великдень.

16 квітня Якщо у ФОП кілька банківських рахунків, який вказувати в звітності?

На початку своєї підприємницької діяльності підприємці не відразу розуміють, чи потрібен їм рахунок в банку, скільки їх можна відкривати, чи потрібно про них інформувати фіскальні органи, як з ними працювати. Якщо рахунків кілька, який вказувати в звітних формах? Допоможемо розібратися з цими питаннями.

12 квітня Їсти хочеться всім.

Локальні торгові мережі тіснять великих гравців. Хто формуватиме український ринок продуктового ритейлу в майбутньому?

10 квітня Невербаліка в перемовинах.

В процесі перемовин важливі не лише слова, але й невербальні ознаки. Останні іноді можуть розповісти більше, ніж вимовлені фрази. Детальніше про це розповів експерт з невербальної комунікації психолог Валентин Кім.

5 квітня Як вибудувати ефективний бізнес на деревопереробці?

Переробка дерева може стати не просто гарною бізнес-ідеєю, але і вельми прибутковою справою. Важливо тут - розрахувати ресурси і знайти власну нішу збуту, оскільки оброблена деревина користується попитом в промислових масштабах, серед приватних підприємців і у кінцевого споживача.

2 квітня Тонкощі пакувального бізнесу.

Упаковка – візитна картка для будь-якого товару. В компанії «Ферія» на цьому добре знаються – понад двадцять років тут займаються виготовленням гнучкої упаковки. Директор підприємства Володимир Стахняк розповів про нюанси пакувального бізнесу і тонкощі роботи з замовниками. А ще - про роль упаковки для підприємців, брендів і споживачів.

27 березня Помилковий платіж через термінал і повернення коштів.

Підприємці мають право розраховуватися з контрагентами як в готівковій, так і в безготівковій формі, і оплату проводять не тільки з розрахункового рахунку, але й з використанням платіжного терміналу. На жаль, іноді допускають помилки. На конкретній ситуації розглянемо, як їх можна виправити.

23 березня Плодоовочеве виробництво: тренди-2018.

У минулому агросезоні на ринку спостерігався надлишок овочів невисокої якості через відсутність достатніх потужностей для зберігання та були проблеми зі збутом овочів борщового набору попри їх низьку ринкову ціну. Тому українські сільгоспвиробники скоригували свої плани і в новому сезоні зменшили посадкові площі під картоплю та овочі борщового набору.

20 березня «Зелена» енергетика в Україні: де та скільки вітряків і сонячних панелей слід будувати.

У березні-квітні 2018 року НЕК «Укренерго» надасть детальний звіт про технічну можливість розвитку відновлюваних джерел електроенергії (ВДЕ) в регіонах країни. Як обіцяє в.о. директора компанії Всеволод Ковальчук, документ має впорядкувати спорудження об'єктів «зеленої» генерації відповідно до маневрених і передавальних можливостей енергосистеми. Це необхідно хоча б для того, щоб не обмежувати в майбутньому роботу вітрових електростанцій (ВЕС) заради сьогоднішнього спорудження самих же ВЕС.

16 березня Пасажири замість вантажів.

Спостерігати за трансформацією бізнесу завжди цікаво. Особливо, якщо мова йде про підприємство, якому вдається займати лідерські позиції незалежно від зміни часу, устрою, економічної моделі і навіть ринкового сегмента, в якому воно працює. Майже півстоліття роботи миколаївської автотранспортної компанії «Оріон-Авто» доводить, що це можливо.

12 березня Віконні секрети. 5 важливих дій для зростання сімейного бізнесу.

Як досягти успіху на ринку металопластикових вікон і понад двадцять років втримувати зайняті позиції у висококонкурентній ніші, знають у миколаївській компанії «Адісем». Своїми рецептами, як не зійти з дистанції, поділилася заступник директора малого приватного підприємства Альона Максимук.

6 березня Від утеплення будинків до декору.

Відшукати вільну ринкову нішу одразу вдається не всім. Щоб віднайти свою «родзинку», власникові херсонської компанії «Тепло-Пласт» довелося пройти довгий шлях. Освоїти виробництво нових продуктів допомогли самі замовники і професійна спостережливість.

2 березня Топ-6 споживчих трендів.

Якщо ви розумієте, як змінюються люди, їхні потреби і бажання, можна максимально адаптувати послуги і продукти до майбутнього. Залежно від того, як змінюється споживач, змінюються бізнес-моделі, ланцюжки виробництва і доставка продуктів.

28 лютого Солодкі ілюзії. 7 випробувань для кондитера.

Ззовні кондитерський бізнес здається досить легким, адже попит на ласощі є завжди. Про свій тернистий «солодкий шлях» на регіональному ринку випічки розповідає Людмила Пилипенко, власниця малого підприємства «Єфремов двір» (ФОП Пилипенко) на Херсонщині. Її досвід корисний для тих, хто хоче «піднятися» на тортах та тістечках і при цьому «не прогоріти».

20 лютого Чистий бізнес. Як заробити мільйони на відходах.

Обухівський бізнесмен Армен Полатьян вже 15 років заробляє на вирішенні сміттєвої проблеми в невеликому райцентрі поблизу столиці. Під його керівництвом в Обухові працює приватне підприємство, на якому сортують і переробляють всі можливі види відходів.

16 лютого Тренди digital-маркетингу 2018+

Від зміни підходів у просуванні брендів у соціальних мережах до акцентування на інтерактивному контенті. Від комунікації з клієнтом через месенджери до автоматизації цього процесу за допомогою чат-ботів. Більш детально про ці та інші інструменти digital-маркетингу, які будуть найбільш актуальними у 2018 році при комунікації зі споживачами в умовах обмежених чи нульових бюджетів на рекламу, розповів керуючий партнер digital-агентства DIEVO Іван Кучеренко.