UKRU

Бізнес-публікації

5 травня Клініка Заблоцького: стандарти і сервіс – як шлях до успіху.

Не лише готелі бувають п’ятизірковими. Ярослав Заблоцький, що заснував відому не тільки в країні преміальну мережу стоматологічних клінік Zablotskyy Clinic, або «Клініка Заблоцького», створив прецедент і розробив під нього стандарт. В нашій особистій розмові пан Ярослав розповів про те, як йому вдалося організувати бізнес вартістю понад 100 млн євро (за оцінкою однієї з інвестиційних компаній), маючи 100 євро на старті.

2 травня Ефективність на відновлюваній енергетиці.

Ринок відновлюваної енергетики в Україні починає поступово набирати обертів. Пов'язано це безпосередньо зі збільшенням вартості імпортного природного газу. Значного розвитку виробництво енергії на біомасі досягло в країнах ЄС, особливо в Нідерландах, де при мінімальних витратах на сировину і виробництво за допомогою технологій можливо досягати максимального результату.

27 квітня Як збільшити продажі в інтернет-магазинах на основі аналізу цін конкурентів.

Конкуренція – це війна, перемогти в якій неможливо без ретельного вивчення суперників, аналізу їхніх сильних і слабких сторін. Щоб збільшити власні продажі, необхідно зрозуміти, хто саме є вашим прямим чи непрямим конкурентом, які канали реклами вони використовують і в яких масштабах, на яку споживчу аудиторію орієнтовані, які ціни у них на товари, аналогічні вашим. Із такою інформацією ви зможете запустити власну якісну, ефективну кампанію.

25 квітня Чим живе франчайзинг в Україні: 7 ключових трендів.

Розвиток франчайзингу відкриває нові можливості для підприємців. В Україні і світі цей ринок стабільно зростає і викликає велику зацікавленість з боку малого та середнього бізнесу.

20 квітня Сезонна випічка. Як заробити на смаколиках.

Мода на авторські солодощі наразі на піці. Так звана штучна випічка витісняє традиційні цукерки. Особливо стрімко продажі смаколиків зростають на свята: Різдво, Великдень.

16 квітня Якщо у ФОП кілька банківських рахунків, який вказувати в звітності?

На початку своєї підприємницької діяльності підприємці не відразу розуміють, чи потрібен їм рахунок в банку, скільки їх можна відкривати, чи потрібно про них інформувати фіскальні органи, як з ними працювати. Якщо рахунків кілька, який вказувати в звітних формах? Допоможемо розібратися з цими питаннями.

12 квітня Їсти хочеться всім.

Локальні торгові мережі тіснять великих гравців. Хто формуватиме український ринок продуктового ритейлу в майбутньому?

10 квітня Невербаліка в перемовинах.

В процесі перемовин важливі не лише слова, але й невербальні ознаки. Останні іноді можуть розповісти більше, ніж вимовлені фрази. Детальніше про це розповів експерт з невербальної комунікації психолог Валентин Кім.

5 квітня Як вибудувати ефективний бізнес на деревопереробці?

Переробка дерева може стати не просто гарною бізнес-ідеєю, але і вельми прибутковою справою. Важливо тут - розрахувати ресурси і знайти власну нішу збуту, оскільки оброблена деревина користується попитом в промислових масштабах, серед приватних підприємців і у кінцевого споживача.

2 квітня Тонкощі пакувального бізнесу.

Упаковка – візитна картка для будь-якого товару. В компанії «Ферія» на цьому добре знаються – понад двадцять років тут займаються виготовленням гнучкої упаковки. Директор підприємства Володимир Стахняк розповів про нюанси пакувального бізнесу і тонкощі роботи з замовниками. А ще - про роль упаковки для підприємців, брендів і споживачів.

27 березня Помилковий платіж через термінал і повернення коштів.

Підприємці мають право розраховуватися з контрагентами як в готівковій, так і в безготівковій формі, і оплату проводять не тільки з розрахункового рахунку, але й з використанням платіжного терміналу. На жаль, іноді допускають помилки. На конкретній ситуації розглянемо, як їх можна виправити.

23 березня Плодоовочеве виробництво: тренди-2018.

У минулому агросезоні на ринку спостерігався надлишок овочів невисокої якості через відсутність достатніх потужностей для зберігання та були проблеми зі збутом овочів борщового набору попри їх низьку ринкову ціну. Тому українські сільгоспвиробники скоригували свої плани і в новому сезоні зменшили посадкові площі під картоплю та овочі борщового набору.

20 березня «Зелена» енергетика в Україні: де та скільки вітряків і сонячних панелей слід будувати.

У березні-квітні 2018 року НЕК «Укренерго» надасть детальний звіт про технічну можливість розвитку відновлюваних джерел електроенергії (ВДЕ) в регіонах країни. Як обіцяє в.о. директора компанії Всеволод Ковальчук, документ має впорядкувати спорудження об'єктів «зеленої» генерації відповідно до маневрених і передавальних можливостей енергосистеми. Це необхідно хоча б для того, щоб не обмежувати в майбутньому роботу вітрових електростанцій (ВЕС) заради сьогоднішнього спорудження самих же ВЕС.

16 березня Пасажири замість вантажів.

Спостерігати за трансформацією бізнесу завжди цікаво. Особливо, якщо мова йде про підприємство, якому вдається займати лідерські позиції незалежно від зміни часу, устрою, економічної моделі і навіть ринкового сегмента, в якому воно працює. Майже півстоліття роботи миколаївської автотранспортної компанії «Оріон-Авто» доводить, що це можливо.

12 березня Віконні секрети. 5 важливих дій для зростання сімейного бізнесу.

Як досягти успіху на ринку металопластикових вікон і понад двадцять років втримувати зайняті позиції у висококонкурентній ніші, знають у миколаївській компанії «Адісем». Своїми рецептами, як не зійти з дистанції, поділилася заступник директора малого приватного підприємства Альона Максимук.

6 березня Від утеплення будинків до декору.

Відшукати вільну ринкову нішу одразу вдається не всім. Щоб віднайти свою «родзинку», власникові херсонської компанії «Тепло-Пласт» довелося пройти довгий шлях. Освоїти виробництво нових продуктів допомогли самі замовники і професійна спостережливість.

2 березня Топ-6 споживчих трендів.

Якщо ви розумієте, як змінюються люди, їхні потреби і бажання, можна максимально адаптувати послуги і продукти до майбутнього. Залежно від того, як змінюється споживач, змінюються бізнес-моделі, ланцюжки виробництва і доставка продуктів.

28 лютого Солодкі ілюзії. 7 випробувань для кондитера.

Ззовні кондитерський бізнес здається досить легким, адже попит на ласощі є завжди. Про свій тернистий «солодкий шлях» на регіональному ринку випічки розповідає Людмила Пилипенко, власниця малого підприємства «Єфремов двір» (ФОП Пилипенко) на Херсонщині. Її досвід корисний для тих, хто хоче «піднятися» на тортах та тістечках і при цьому «не прогоріти».

20 лютого Чистий бізнес. Як заробити мільйони на відходах.

Обухівський бізнесмен Армен Полатьян вже 15 років заробляє на вирішенні сміттєвої проблеми в невеликому райцентрі поблизу столиці. Під його керівництвом в Обухові працює приватне підприємство, на якому сортують і переробляють всі можливі види відходів.

16 лютого Тренди digital-маркетингу 2018+

Від зміни підходів у просуванні брендів у соціальних мережах до акцентування на інтерактивному контенті. Від комунікації з клієнтом через месенджери до автоматизації цього процесу за допомогою чат-ботів. Більш детально про ці та інші інструменти digital-маркетингу, які будуть найбільш актуальними у 2018 році при комунікації зі споживачами в умовах обмежених чи нульових бюджетів на рекламу, розповів керуючий партнер digital-агентства DIEVO Іван Кучеренко.

14 лютого Заморожена продукція: не ніша, а цілий сегмент!

Ринок заморожених овочів та фруктів в Україні поки що - відкрита ніша, однак в перспективі може стати одним з найприбутковіших сегментів серед продукції переробки.

12 лютого Продажі. Збільшуємо чек.

Розумний продавець не приймає замовлення покупця пасивно, просто проговорюючи замовлення, а використовує можливість активно стимулювати додаткові продажі. Про свої працюючі прийоми збільшення суми середнього чека розповіли власники декількох успішних інтернет магазинів.

8 лютого Контроль доходів.

Не рідкість, коли підприємці-єдинники, незалежно від групи, працюють без чіткого або бодай якогось фінансового планування. Про свої доходи/прибутки дізнаються з податкової декларації раз в квартал або рік. Все б нічого, якби надлишок надходжень не загрожував великими неприємностями.

30 січня Кейс. Ефективна бізнес-модель для дистриб’ютора.

На операційні показники будь-якого дистриб’ютора впливає безліч факторів. Якщо ж додати щоденну роботу із швидкопсувним товаром та заморозкою в південному регіоні України, то порівняти це можна хіба що з «ходінням по канату». Особливо у спекотний сезон. Кожен крок вперед має бути виваженим, продуманим та прогнозованим. Інакше отримати прибуток у дистриб’ютора не вийде.

29 січня «Растішка» для продажів: як збільшити прибуток компанії.

Ось начебто все добре: компанія працює в звичайному режимі, є клієнти, є замовлення. Штат заповнений професійними фахівцями. А приросту прибутку зовсім немає. Знайома ситуація? Підозрюємо, що так. Тому пропонуємо кілька корисних порад і кейсів для її вирішення.

26 січня Шопоголіки. Як змінюються споживчі настрої українців.

Індекс споживчих настроїв, який дослідницька компанія GfK Ukraine вимірює з 2000 року, вказує на пожвавлення купівельної активності. У жовтні 2017-го ІСН у порівнянні з вереснем піднявся на 3,6 пункту і становив 62,6. Це найвищий показник за минулі три роки. Найгіршими споживчі настрої українців були в лютому 2014-го на тлі обвальної девальвації гривні.

25 січня Ресурсоефективність. Сонце для фермера.

Про використання сонячних електростанцій для отримання додаткового доходу сільгоспвиробниками розповів Андрій Гладкий, експерт компанії Solar Systems, яка з 2008 року встановлює СЕС на полях і комунальних землях.

24 січня Як поставити цілі на рік, щоб компанія росла.

Плануєте одне, а виходить зовсім інше. Оточуючі не розуміють вас і ваші завдання. Підлеглі не виконують доручене якісно та вчасно. На роботі затримуєтесь допізна, а результату немає. Домашні взагалі вже не бачили вас протягом довгого часу. Як виправити ситуацію, розповідає Оксана Долгова, бізнес-тренер компанії BogushTime (bogushtime.com).

23 січня Тренди ринку сільськогосподарської техніки.

Нещодавно в Німеччині пройшла найбільша виставка сільськогосподарської техніки та технологій - Agritechnica. На заході щорічно представляють найсвіжіші новинки і прототипи, розумні рішення для агросектора, які допомагають підприємцям ставати прибутковішими. Автор статті особисто побував на виставці і побачив, що ж незабаром варто очікувати на ринку інновацій в АПК.

22 січня Що очікувати українському бізнесу в 2018 році?

Український бізнес продовжує розвиватися, а економіка тримається стабільно. Економісти сходяться на думці, що 2017 рік був досить успішним, наступний – 2018-й - тенденцію продовжить, але додасть складнощів: виробництво доведеться оптимізувати під прийдешні зміни.

19 січня Лабораторія успіху. Як заробити дистриб’ютору харчових продуктів.

Дистрибуцію продуктів харчування останнім часом називають «бізнесом, що затихає». Але цей тезис спростовують успішні приклади розвитку окремих компаній. Одеська «Альянс Фудс» - із таких.

17 січня Стосунки на виріст: як експортувати в Нідерланди.

Нідерланди — об'ємний і специфічний ринок, котрий потребує детального вивчення. Читайте практичні поради для компаній сектора легкої промисловості від Офісу з просування експорту. Що продавати, за якою ціною та де?

16 січня Майбутнє за 3D.

У світі тривимірні принтери з успіхом застосовуються у промисловості, архітектурі, будівництві, медицині, виготовленні продуктів харчування. Як сьогодні розвивається ринок 3D-друку в Україні?

15 січня Секрети залучення клієнтів за допомогою ділових івентів.

Як проводити успішні з точки зору маркетингу ділові заходи, які дозволять залучити тисячі клієнтів і партнерів, розповіла PR-менеджер компанії «Бітрікс24» Світлана Приступа.

11 січня Створення доданої вартості в агросекторі.

«Успішний розвиток малого та середнього аграрного бізнесу неможливий без формування ефективних ланцюгів доданої вартості. Саме тут прихований потенціал нарощування прибутковості сільськогосподарських виробників», - вважає заступник міністра аграрної політики та продовольства України Олена Ковальова. Ми дізналися у експертів, як такі ланцюги створювати та у яких напрямках шукати додаткові прибутки аграріям у 2018 році.

10 січня Аналітика Nielsen: які товари українці купують онлайн.

За даними звіту Nielsen What’s next in e-commerce, продукти харчування поки що не входять до звичного віртуального купівельного кошика практично в жодній країні світу. Найчастіше українці купують в інтернеті косметику, товари для догляду за будинком і дитячі товари.

9 січня Аліменти у єдинника.

Підприємці, як і всі люди, одружуються, заводять дітей, хворіють, розлучаються, вмирають... Але всі ці процеси для них мають особливі юридичні, фінансові та законодавчі нюанси.

29 грудня 2017Сторінка товару на сайті – головніша за головну.

Рішення купувати чи ні клієнт приймає безпосередньо на картці товару (крім дуже знайомих товарів, таких як продукти або канцтовари, де з назви і ціни все й так зрозуміло). Як її оформити, щоб вона продавала?

28 грудня 2017Як по Маслоу: як мотивувати співробітників за допомогою піраміди потреб?

Критиків піраміди потреб Маслоу вистачає – вона не була доведена емпірично безпосередньо в дослідженнях. Сам Маслоу говорив про те, що це не модель для кожної людини, що вона відображає потреби більшості людей. Це підтверджують багато непрямих досліджень, якщо розглянути їхні результати з точки зору піраміди.

27 грудня 2017Дослідження ринку. Українці переходять на натуральну каву.

Ринок кави у 2017 році демонструє зростання продажів проти падіння у 2016-му. Найбільше зростає споживання натуральної кави - на 12% в натуральному і 8% в грошовому вираженні.