UKRU

Бізнес-публікації

20 жовтня Тонування вікон у квартирах та офісах – актуальна та затребувана послуга.

Житлові та комерційні будівлі будуть потрібні людям завжди, як і завжди будуть потрібні послуги з ремонту та обслуговування таких приміщень. Природно, фахівці та підприємці, які працюють у цих сферах, ніколи не залишаться без роботи, а їхні послуги будуть користуватися підвищеним попитом.

19 жовтня Nielsen: В Україні індекс споживчої довіри зростає другий квартал поспіль.

Результати дослідження Nielsen Global Consumer Confidence and Spending Intentions Survey свідчать про зростання індексу споживчої довіри в 41 країні з 63, включно з Україною.

18 жовтня Кейс. Мікродобрива: на хвилі агротренду.

Попит на якісний посівний матеріал, засоби захисту рослин та різноманітні добрива в Україні залишається стабільним, однак і конкуренція з кожним роком тільки зростає. Компанія «Ювента-Агрохім» з міста Дніпро вдало працює на ринку України і активно продовжує розвиватися, насамперед тому, що з самого початку своєї діяльності компанія була орієнтована на професіоналізм.

17 жовтня Кейс. Ландшафтний дизайн: крокуємо в Європу.

Найуразливішими до економічних криз є ринки, спрямовані на естетичний напрямок. То ж у 2008 році руйнівна хвиля суттєво пройшлась і по ринку ландшафтного дизайну. Однак завдяки їй відсіялись слабкі гравці, а залишились професіонали. Серед них – і київське приватне підприємство «Крона».

9 жовтня Питання, які часто задають підприємці.

Розглянемо відповіді на питання, які ставляться найчастіше, без яких не обходиться жоден семінар, особливо якщо на ньому присутні підприємці, що працюють дуже давно.

27 вересня Огляд ринку. Приватні школи.

У Києві зростає кількість приватних шкіл. Збільшенню попиту на приватну освіту сприяє нестача місць в звичайних навчальних закладах, більш висока якість освіти і підходи в комерційних. Сегмент має хороші перспективи, але тільки в разі змін в законодавстві.

26 вересня Що робити, якщо вам відмовили в реєстрації податкової накладної.

Згідно з новими правилами, з 1 липня 2017 року реєстрація податкової накладної може бути зупинена, якщо така податкова накладна відповідає критеріям ризиків, визначених наказом Міністерства фінансів. На практиці зупиняється реєстрація до 1% податкових накладних. Що робити, якщо ви потрапили в число цих «щасливчиків»?

25 вересня Посадові обов’язки. Для кого і навіщо.

Останнім часом все більше менеджери, власники малого та середнього бізнесу звертають увагу на необхідність розробки посадових обов’язків. Як їх прописати? Хто це має робити? Чи повинні працівники діяти лише в рамках посадових інструкцій? Чи можуть відмовитися виконувати роботу, яка не входить до посадової інструкції? Йде голова обертом від цих питань? Все по поличках розкладає Олена Анатійчук.

18 вересня Огляд ринку. Вендінг. Вільна каса!

Натепер в Україні понад 10 тис. вендінгових автоматів, але експерти оцінюють перспективи зростання ринку до 30 разів.

15 вересня Навіщо вашому бізнесу потрібен Instagram і як з ним працювати.

В даній статті ми розкриємо головні правила роботи в Instagram, а також основні секрети, за допомогою яких ви з легкістю зможете оперувати цим потужним інструментом з продажів.

14 вересня Бізнес у сфері «зеленої» енергетики.

Тренд на екологію підсилюється суттєвим подорожчанням традиційних енергоносіїв, через що все більше людей звертають увагу на «зелену» енергію. Однак чи дійсно зараз вдалий момент для вкладання у неї?

13 вересня Оскарження держзакупівель в ProZorro: причини відхилення скарг.

Коли учасника держзакупівель в ProZorro не влаштовують вимоги тендерної документації, рішення замовника щодо його пропозиції або пропозиції конкурента, внесення замовником змін до тендерної документації після закінчення терміну подачі пропозицій, учасник може оскаржити цю закупівлю.

12 вересня Психологія в бізнесі. Загрожує - значить поважає.

Загрози клієнтів подати до суду, поскаржитися в товариство захисту прав споживачів чи написати в прокуратуру трапляються у будь-якого бізнесу, але всі реагують по-різному. Чому клієнти загрожують і як правильно виходити з таких конфліктних ситуацій, розповідає Юлія Кривенцева, експерт з розвитку персоналу, підвищення особистої ефективності та інновацій, організаційний консультант, фасилітатор, представник Kontekst HR International Group (Польща) в Україні www.konteksthr.com.ua.

11 вересня Продавати в ТРЦ: мета чи даремні клопоти?

Чи чекають на невеликих ритейлерів та виробників у великих ТРЦ? Експерти дають ствердну відповідь. Торговельні центри завжди знаходяться в пошуках нових брендів, щоб відрізнятися від інших аналогічних об’єктів. А якщо ви вже маєте успішний досвід продажів і вже відомі ринку, то шанси «зайти» в цікавий ТЦ зростають пропорційно визнаності серед цільової аудиторії.

8 вересня Ефективність. ІКР для зростання.

Утримати цінних працівників, підвищити результативність середніх і спонукати слабких до зростання - все це може індивідуальна карта розвитку співробітника (ІКР). Цей козирний інструмент ейчара до того ж вирішує завдання мотивації і навчання персоналу.

7 вересня Як вийти на ринок побутових послуг.

Сегмент побутових послуг активно займає нішу в інтернеті. Він у стадії становлення і досить перспективний. То ж як проторувати дорогу до клієнта?

6 вересня Бізнес-план. Як відкрити хостел.

Відкриття хостелу важко назвати новим видом бізнесу. Час від часу він стає занадто популярним, як, наприклад, перед Євро-2012 чи Євробаченням. Правда, частина об’єктів швидко закрилася, адже припустилися ряду помилок.

5 вересня Огляд ринку. Як заробити на ліщині і мигдалю.

Промисловий горіховий бізнес щойно починає «розкручуватися» в Україні. І хоча підприємці найчастіше обирають для вирощування волоські горіхи, на інших культурах – фундуці (ліщині) та мигдалю – також реально непогано заробити.

4 вересня Ринок. Мікродобрива і засоби захисту рослин.

Кількість вітчизняних виробників мікродобрив і засобів захисту рослин останнім часом швидко зростає. Аграрії задоволені цим. Відкриття нових підприємств забезпечить гідну конкуренцію на цьому ринку і надасть сільгоспвиробникам вибір щодо співвідношення «ціна-якість».

31 серпня 5 галузей, в яких стрімко зріс експорт.

Не дивлячись на те, що у 2016 році показники експорту впали ще на 4,6%, Україна збільшила експорт у багатьох галузях та відкрила нові ринки збуту для сільськогосподарської продукції.

30 серпня Що можна включати до витрат ФОП - загальносистемника.

ФОП, які сплачують податки за загальною системою оподаткування, на відміну від єдинників зобов'язані вести облік не тільки доходів, але й витрат, оскільки об'єктом оподаткування у них є чистий дохід - різниця між загальним оподатковуваним доходом (виручки у грошовій та негрошовій формі) і документально підтвердженими витратами, пов'язаними з господарською діяльністю.

29 серпня Безмежні можливості. Кредитна картка для бізнесу.

Де терміново взяти грошей? Таке питання у підприємців виникає з певною періодичністю, і дуже часто від оперативності його вирішення залежить успішність бізнесу. Однак усім відомі рішення: овердрафт, кредитна лінія у банку та позичка у родичів – підходять не завжди, і кожен варіант має свою ціну. Втім, є продукт з безмежними можливостями - Кредитна картка для підприємців. Про них і розповідає Сергій Орел, менеджер з розвитку кредитних карток Райффайзен Банку Аваль.

28 серпня Кейс. Висока мода у спецодягу.

Вписатися у бізнесову нішу, «забиту «під зав’язку», на ринку непросто. Такою є ніша з виробництва спецодягу: майже в кожному українському місті діє мале чи середнє підприємство з його пошиття. Однак Олена Голосинська, власник приватного підприємства «Черкасипромстиль», міцно вписалася в цей сегмент насамперед тому, що дотримується правила: клієнтоорієнтованість і якість – передусім.

23 серпня Практикум. Як організувати спільну роботу в онлайні.

Для спільної роботи в інтернеті існує низка рішень: Office 365, G Suite або Бітрікс 24. Як вибрати відповідний сервіс? Відгуки експертів.

23 серпня Мистецтво перемов. Як стати майстром.

Коли йде мова про перемови, неможливо не пригадати вислів: «В житті ми отримуємо не те, що заслуговуємо, а те, про що можемо домовитися». Тож як вести перемови так, щоб отримати бажане, ділиться тренер з продажів та перемов міжнародного класу Олег Шаргородський.

22 серпня Інновації. Нейромаркетинг.

Маркетологи вже навчилися впливати на мозок споживача і формувати рішення щодо купівлі задовго до того, як він побачив продукт. На арену виходить нейромаркетинг.

21 серпня Комунікації. Непрофесійні email-звички.

Засіб комунікації, який не здається під натиском месенджерів і чатів, особливо в корпоративному і бізнес-середовищі, — електронна пошта. Існують навіть правила складання ділових листів — email-етикет. Але сьогодні ми поговоримо не про те, як треба, а про те, як в жодному разі не можна.

19 серпня В пошуках зірок.

Успіх компанії залежить від команди, що в ній працює. Навіть найрозумніші, найбільш амбіційні керівники-стратеги не зможуть вивести бізнес на вершину самотужки. Він виростає із взаємодії з іншими, сягаючи своїм корінням до тих, хто оточує лідерів. Як сформувати зіркову команду, радить провідний світовий експерт у сфері лідерства та з підбору топ-менеджерів Клаудіо Фернандес-Араос.

18 серпня 10 книжок 2017 року від українських видавництв, що стануть у пригоді сучасному підприємцеві.

Постійний розвиток — це половина успіху. Можна дивитися вебінари, відвідувати семінари та конференції. Але чи може бути щось краще за книжки, особливо українською мовою? Зібрали для вас 10 нових видань, що побачили світ за останні 6 місяців.

16 серпня Експорт. Як вести бізнес з Єгиптом.

Ринок у більше ніж 90 млн мешканців не може бути нецікавим. Напрацьовані ще з часів СРСР та вже за роки незалежності бізнес-зв’язки створюють добре підґрунтя для їх продовження.

15 серпня Всі в сад. Ринок садових меблів.

Минулого року вітчизняний ринок дачних меблів виріс на 15%. Підприємці розповіли, за рахунок чого забезпечується це зростання і яка продукція користується попитом.

14 серпня Вірус демотивації. Як повернути співробітнику внутрішню зацікавленість у роботі.

Нові співробітники зазвичай внутрішньо замотивовані, сповнені бажання працювати на цій посаді і в цій компанії. Однак з часом вони вже не «горять на роботі», і справа нерідко не в грошах.

11 серпня Енергокооперативи для бізнесу.

Мати власну енергетичну інфраструктуру і не залежати від держави та енергогенеруючих компаній-монополістів - така маленька мрія типового українського підприємця.

10 серпня Автоматизація в агросекторі та виробництві.

Автоматизація виробництва стає однією з популярних тенденцій у багатьох секторах сільського господарства та харчової промисловості. Для галузей, які давно потерпають від нестачі кваліфікованої робочої сили, часткова або повна автоматизація деяких процесів є позитивною подією.

9 серпня Огляд ринку. Сонцезахисні пристрої: жалюзі та ролети.

Захист приміщень від перегріву та палючого сонця влітку дуже актуальний. Вирішити цю проблему допомагають виробники жалюзі та ролетів, попит на продукцію яких щороку зростає.

8 серпня Закон. Як український бізнес буде жити без печаток.

З 19 липня у бізнесу перестали вимагати завірені печаткою документи. Що ж очікує українських підприємців у найближчому майбутньому?

7 серпня Чим і навіщо підтверджувати статус ФОП.

Законом встановлено різні правила оподаткування при виплаті доходів звичайним громадянам і фізособам-підприємцям (ФОП). Розглянемо, якими документами слід заручитися, щоб уникнути проблем з податковою службою в залежності від застосовуваної ФОП-контрагентом системи оподаткування.

4 серпня Акцент на стилі.

Годинниковий салон «Акцент» в Запоріжжі працює вже понад 20 років, продаючи годинники, ювелірні прикраси та аксесуари шанувальникам. Своїми секретами успішного ведення стабільного luxury-бізнесу з нами поділилася власниця салону Наталія Федотова.

2 серпня Кейс. Школа віртуального майбутнього.

Тимофій Щербатих та Максим Опочанов - підприємці покоління Y. Вони будують бізнес, який не знає державних кордонів, але водночас глибоко патріотичний і виконує серйозну соціальну місію. У своїй Школі дизайну та архітектурної 3D візуалізації вони не просто навчають «дорогої» професії, а й відкривають нові можливості. Про те, де зариті мільйони, та чи може компанія просуватися без просування і що «працює» в новому світі - у прямій мові Тимофія.