UKRU

Статті/поради використання ІТ технологій у бізнесі

Пропонуємо Вам огляд корисних публікацій та порад, як можна використовувати новітні ІТ розробки та додатки у Вашому бізнесі. Ця інформація допоможе Вам знайти необхідні знання для успішного розвитку бізнесу за допомогою можливостей Інтернету.
У сучасному світі Інтернет став рушійною силою для розвитку бізнесу, дозволяючи підприємствам легко та ефективно вирішувати головні для них задачі: збільшити продажі, знаходити нових клієнтів і постачальників, забезпечувати лояльність існуючих клієнтів, виходити на нові ринки та вибудовувати мережу продажів, збільшуючи, таким чином, свої доходи.

  Тренди digital-маркетингу 2018+
Від зміни підходів у просуванні брендів у соціальних мережах до акцентування на інтерактивному контенті. Від комунікації з клієнтом через месенджери до автоматизації цього процесу за допомогою чат-ботів. Більш детально про ці та інші інструменти digital-маркетингу, які будуть найбільш актуальними у 2018 році при комунікації зі споживачами в умовах обмежених чи нульових бюджетів на рекламу, розповів керуючий партнер digital-агентства DIEVO Іван Кучеренко.
   
  Сторінка товару на сайті – головніша за головну.

Рішення купувати чи ні клієнт приймає безпосередньо на картці товару (крім дуже знайомих товарів, таких як продукти або канцтовари, де з назви і ціни все й так зрозуміло). Як її оформити, щоб вона продавала?
   
  Онлайн торгівля на «чужих» майданчиках.

«Дідівський» спосіб торгівлі для багатьох підприємців став лише одним з інструментів продаж. Вони все впевненіше освоюють простори «онлайну». Торгівля в мережі набирає обертів, і за прогнозами, у цьому році її обсяг може зрости ще на 20-30%.
   
  Навіщо вашому бізнесу потрібен Instagram і як з ним працювати.

В даній статті ми розкриємо головні правила роботи в Instagram, а також основні секрети, за допомогою яких ви з легкістю зможете оперувати цим потужним інструментом з продажів.
   
  Практикум. Як організувати спільну роботу в онлайні.

Для спільної роботи в інтернеті існує низка рішень: Office 365, G Suite або Бітрікс 24. Як вибрати відповідний сервіс? Відгуки експертів.
   
  Актуально. 1С або НЕ 1С.
У багатьох українських компаній виникла необхідність заміни програмного забезпечення в зв’язку з забороною використання російських програм. Особливо гостро бізнес відчув санкції, що стосуються «1С». Безумовно, будь-який монополіст на ринку - це велика проблема, оскільки із його втратою необхідно швидко знайти альтернативні варіанти. Однак на вітчизняному ринку ПЗ є альтернатива.
   
  Нововведення. Податки зі смартфону.

В електронний кабінет платника тепер можна зайти зі смартфона і листуватися з податківцями.
   
  IT для бізнесу. Оптимізація логістичних процесів.
Коли мова йде про управління власними ресурсами, будь-який бізнес потребує ефективного управління логістикою. Для невеликих компаній є відповідні локальні логістичні рішення. Пропонуємо огляд продуктів, актуальних для МСБ.
   
  IT для бізнесу. Не екселем єдиним.
Про CRM-системи написано багато, і це програмне забезпечення далеко не нове для ринку. Однак, як і багато інших розробок, покликаних полегшити ведення бізнесу, Customer Relationship Management, або Система управління відносинами з клієнтами, використовується переважно великими компаніями. Хоча середньому і малому бізнесу користі від її впровадження може бути не менше.
   
  10 незаперечних інструментів пошукового просування сайту.
Перш ніж ми почнемо, у мене до вас запитання: що ви знаєте про SEO? Особисто я дотримуюся такої думки: немає людей, які б досконало знали SEO. Будь-яка інформація, знайдена вами в інтернеті, яка «змінить ваше уявлення про просування в мережі, — це не більш ніж припущення, які ґрунтуються на одиничних дослідженнях методом «тику».
   
  Програми суворої звітності.

Як вибрати програму для подачі звітів в фіскальні та контролюючі органи?
   
  Контент VS контекст.
Нерідко веб-агентства пропонують замовнику зосередитись на контекстній рекламі як одному з найбільш швидкодіючих інструментів цільового залучення трафіку на сайт компанії. З іншого боку, SEO-фахівці хвалять свій спосіб пошукового просування. Для чого і кому потрібен контент, як використовувати контент-маркетинг на різних етапах продажів, розповідає відомий інтернет-маркетолог, керівник prana.expert Наталія Прачук.
   
  Листи, що чіпляють. Повертаємо клієнта за допомогою тригерних розсилок.
У 2011 році лише 11% інтернет-магазинів у всьому світі використовували тригерні розсилки. У 2015-му ця цифра вже досягла 35%. Популярні тригерні листи серед малого і середнього бізнесу, в сегменті B2C і B2B, тому що приносять прибуток. Чим відрізняються тригерні листи від звичайних розсилок і як їх настроїти, розповідає Кристина Потоцька, керівник агентства Triggmine (http://triggmine.com/).
   
  Онлайн-бізнес. Що треба знати до запуску онлайн-магазину.
Створення інтернет-магазину на перший погляд може здатися легким завданням, враховуючи значно меншу кількість бар’єрів, ніж при відкритті фізичної торгової точки: не треба замислюватися щодо оренди або купівлі приміщення, наймати персонал, сплачувати комунальні послуги або встановлювати чіткий графік роботи. Але менша кількість перешкод тягне за собою і сильнішу конкуренцію на онлайн-полі, і треба бути до цього готовими.
   
  ІТ для бізнесу. Що треба знати про оптимізацію сайту для мобільних пристроїв.
Версії сайту компанії, оптимізовані під перегляд на мобільному пристрої, – норма сучасного бізнесу. По-перше, це зручно клієнтам. По-друге, впливає на результати пошуку. Перш ніж давати завдання веб-студії, треба самому зрозуміти механізм процесу: що треба робити і навіщо, передбачати результат. Тим більше що окрема мобільна версія зараз втрачає свої позиції, на її місце прийшов адаптивний дизайн.
   
 
Бізнес-інфографіка: інструменти та ефективність.

Інфографіка стала модним трендом у роботі піарників, прес-служб і маркетингових відділів. Про характерні риси бізнес-інфографіки, в яких випадках її доцільно використовувати, а також про переваги та недоліки безкоштовних онлайн-сервісів – у цьому матеріалі.
   
  Методи аналізу каналів продажів, найефективніші види каналів продажів.
Власники b2b-компаній постійно перебувають у пошуку шляхів по скороченню витрат у неприбуткових, здавалося б, підрозділах. Проте економія на розвитку і вдосконаленні каналів продажів, особливо в нинішній ринковій ситуації, не завжди себе виправдовує.
   
  Розрахунки через інтернет визнані безготівковими.

ДФС України в листі від 04.01.2016 р. №3/п/26-15-13-04-06-19 роз’яснила застосування реєстраторів розрахункових операцій при розрахунках через інтернет.
   
  IT для бізнесу. Як Big Data змінять e-commerce.
Ще 20 років тому у світі не існувало інтернет-торгівлі. Компанії не поспішали вкладати гроші у продажі онлайн, бо не знали, чи окупиться таке починання. Одним з першопрохідців, які все ж ризикнули, був Джеф Безос. У 1995 році він відкрив веб-сайт для книгарні, а до 2015-го оборот його імперії Amazon перевищив $80 млрд.
   
  Відмінності онлайн-маркетингу в Україні та за кордоном.
Для того щоб знайти партнерів за кордоном або налагодити експорт, зовсім не обов’язково емігрувати – цілком можна залишатися в Україні. Так, це може бути не так просто, як хотілося б. Але нерозв’язних завдань немає.
   
  Українська команда створила програму, яка значно скорочує логістичні витрати.
Іноді для того щоб знайти перевізника за хорошу ціну, доводиться витратити багато годин на телефонні переговори та обмінятися десятками повідомлень. Саме для логістики, здатної економити і гроші, і час, київська команда створила сервіс Sovtes. За рік вони зуміли заощадити одному клієнтові $1,8 млн, а загальний потенціал економії, за підрахунками, коливається між 5 і 30%.
   
  Торги на світовому ринку: топ-5 b2b-майданчиків світу.
Згідно з дослідженнями Frost & Sullivan, до 2020 року ринок електронної b2b-комерції буде вдвічі більший, ніж ринок b2c, – $6,7 трлн і $3,2 трлн відповідно. У звіті говориться, що b2b-ринок Китаю стане найбільшим у світі – $2,1 трлн. Ці цифри свідчать про глобальні перспективи, у тому числі й для нашого бізнесу.
   
  Інтернет для монет. Нюанси створення інтернет-магазинів за кордоном.
Власники інтернет-магазинів в Україні так само, як і виробники-експортери, поглядають на європейський ринок з надією пробитися до зарубіжного платоспроможного покупця. Тож чи можливо працювати на європейському ринку у звичному форматі інтернет-магазину?
   
  Треба йти на ринки, де бар’єри нижчі.
Ресурс рrom.ua знайомий багатьом підприємцям. Через нього можна знайти клієнтів і партнерів, продати послугу або товар. Як виявилося, цей ресурс допоможе також вийти на зовнішні ринки, в першу чергу – СНД і Середньої Азії.
   
  Як знайти нових клієнтів в інтернеті.
В останні роки світова торгівля демонструє чіткий тренд - все більша кількість угод купівлі-продажу здійснюється за допомогою інтернету. Втім, не лише сфера торгівлі - будь-який сучасний бізнес вже просто зобов'язаний бути представленим онлайн. Адже віртуальний пошук - шлях до реального клієнта. Цьому й був присвячений тренінг «Ваш бізнес онлайн», що пройшов за ініціативи «Райффайзен Банку Аваль».
   
  Ліки від тендерних бід. Що таке BID-менеджмент і навіщо він потрібен.
Провідні світові компанії давно використовують у продажах bid-менеджмент, розуміючи, що без цих фахівців втратять клієнтів і доходи. З розвитком електронної торгівлі, коли навіть держава поступово переходить на проведення тендерних конкурсів у електронній формі, bid-менеджери стають необхідними також малому і середньому бізнесу. Яку функцію виконують вони у компанії?
   
  Продати товар одним кліком.
У 2015 році ринок електронних закупівель знаходиться в стані активного зростання, він переважно підігрівається державними компаніями, які все частіше обирають онлайн-майданчики для здійснення закупівель і торгів. Як же влаштовані електронні b2b-майданчики в Україні, хто лідирує і як обрати кращі з них?
   
  Приклади найкращих IT-стартапів України.

Ця стаття стане натхненням для нових ідей та дій. Читати обов'язково майбутнім стартаперам та підприємцям, які бажають постійно вдосконалювати свій бізнес.