UKRU

Найкращі програми для керування акаунтами у соцмережах

Нині соціальні мережі стали для бізнесу обов’язковим щоденним ритуалом. Але робота з ними – це чимала витрата часу. Виявляється, все можна спростити, використовуючи спеціальні додатки.

Щоб якісно оновити статус, опублікувати фотографії, відповісти на коментарі у Facebook, Twitter, «ВКонтакте», YouTube чи Instagram, доводиться витрачати чимало часу. Саме для тих, кому необхідно одночасно вести кілька акаунтів своєї компанії в різних соціальних мережах, і були вигадані спеціальні сервіси, що допомагають впоратися з цим важливим завданням і економлять час, а отже і гроші. Їх чимало, у кожного є свої плюси і мінуси, аналізуючи які, можна вибрати саме той, який найбільше вам підходить.

HootSuite
hootsuite.com

HootSuite – найвідоміший сервіс для керування кількома акаунтами в різних соцмережах. Донедавна він працював лише з Twitter, Facebook та LinkedIn, але рік тому компанія вийшла на російський ринок, і до всесвітньо відомих соцмереж додалась «ВКонтакте».

Найзручніше в HootSuite – це можливість у реальному часі стежити за всіма оновленнями у корпоративних акаунтах: хто приєднався до друзів, що прокоментував, перепостив. Реагувати на всі події можна усередині самого сервісу. Він дозволяє відкрити доступ до акаунта декільком співробітникам, що може бути дуже зручно. Наприклад, на технічне запитання, що з’явилося в соцмережах, може відповідати один фахівець, а на питання, пов’язані, скажімо, з доставкою, – інший.

HootSuite також дозволяє, написавши пост, опублікувати його відразу в усіх мережах, скорочуючи при цьому посилання. Крім того, у ньому є система відкладеної публікації – пост може зберігатися в чернетках скільки завгодно, а в призначений вами час буде автоматично опублікований.

Ще одна корисна функція – цей сервіс є сертифікованим партнером Twitter, що дає низку переваг перед конкурентами. Так, окрім постингу за розкладом, HootSuite дозволяє відстежувати твіти за ключовими словами і нагадуваннями, що дуже корисно для маркетингових досліджень. Також він уміє добре інтегруватися з LinkedIn, Google+, Twitter, Myspace, Wordpress, Mixi.

За такий великий і зручний функціонал треба платити. Безкоштовна версія HootSuite дозволяє підключати не більше трьох профілів у соцмережах, не дозволяє додавати додаткових співробітників, і при цьому вам доведеться задовольнятися дуже обмеженою аналітикою. А ось у pro-акаунті для бізнесу статистика дуже різноманітна, там можна підключати від 1 до 9 співробітників, а також до 100 соцпрофілів.

HootSuite – найбільш відомий сервіс для керування кількома акаунтами на ринку. При цьому він має один з найпотужніших наборів інструментів для соціального маркетингу, надає повноцінну інтеграцію з усіма основними соціальними мережами, пропонує низку унікальних особливостей. Існує значно обмежена за функціоналом безкоштовна версія, вартість платної – від $8,99 в місяць.

Buffer
bufferapp.com

Buffer багато в чому дублює функціонал HootSuite, але він максимально «заточений» на бізнес-аудиторію і не підтримує «ВКонтакте».

Втім, дещо у Buffer виходить краще, і це робить його дуже популярним серед користувачів. Сервіс дозволяє збирати цікавий контент в Інтернеті (статті, відео, картинки) і планувати його автоматичну публікацію в соціальних мережах протягом дня. Тому він набагато гнучкіший, ніж його конкуренти. Buffer аналізує час активності ваших передплатників і пропонує найсприятливіший час для публікації твітів і постів. Якщо ви завантажите одразу 20 твітів чи постів, сервіс рівномірно опублікує їх у потрібний час. Також пропонується низка розширень для браузерів: є розширення для швидкої публікації контенту (посилання на сторінки, сайти) для Chrome, Firefox і Safari. Бонусом є досить цікавий блог співробітників Buffer, в якому пишуть багато корисного про те, як правильно вести корпоративні акаунти.

Buffer багато в чому дублює функціонал HootSuite і не підтримує «ВКонтакте». Втім дещо у нього виходить краще, наприклад, публікація запланованого контенту. Безкоштовної версії у сервісу немає, а вартість щомісячної передплати — від $50 до $250.

SocialBakers
socialbakers.com

SocialBakers дозволяє робити те саме, що і два попередні сервіси, зокрема, публікувати паралельні пости/твіти в різні акаунти в реальному часі і відповідати на коментарі.

Однак його головні переваги — це аналітика та моніторинг дій конкурентів. За допомогою розділу Analytics ви зможете зрозуміти, що приваблює до вас нових передплатників, який контент подобається користувачам найбільше, з’ясувати, яка частина вашої SMM-стратегії є найефективнішою. Можна оцінити об’єктивну популярність бренда, провівши порівняльний галузевий та регіональний аналізи, а також коригувати свої плани, спостерігаючи за тим, що роблять ваші конкуренти. SocialBakers може «підглянути», який контент конкурентів користується успіхом.

Сервіс також дозволяє збирати інформацію про користувачів, пов’язаних із вашим брендом, виявити ключових передплатників, знайти людей, які обговорюють вашу компанію на своїх сторінках.

Зараз сервіс вміє вимірювати статистику у Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Instagram. Повноцінно ним користуватися можна безкоштовно 14 днів, потім вартість одного місяця у найдешевшій «базовій» версії стартує від $120. Але навіть за ці чималі гроші ви зможете моніторити лише 3 сторінки і підключати не більше 5 співробітників. До речі, щоб підключити акаунт «ВКонтакте», треба безпосередньо звертатися до компанії, де визначать вартість цієї послуги за додаткову плату.

SocialBakers – відмінний, але дорогий сервіс роботи з соцмережами. Його головні переваги – аналітика та моніторинг дій конкурентів. Дозволяє працювати з «ВКонтакте», але за додаткову плату. Вартість одного місяця найдешевшої «базової» версії стартує від $120.

Addvocate
addvocate.com

Головна і унікальна особливість цього порівняно молодого сервісу – використання співробітників компанії для просування вашої компанії (бренда або послуг) у соціальних мережах. Addvocate дозволяє працівникам встановити у браузері простий плагін, завдяки якому вони щодня бачать пости своєї компанії (зазвичай з корпоративного сайту або блога), і пропонує перепостити їх у себе в соцмережах. Таким чином, самі співробітники стають «адвокатами» бренда, поширюючи серед своїх друзів різну інформацію про нього. Маркетолог, у свою чергу, може подивитися детальну статистику про те, коли і що постили співробітники, скільки їх пости отримали лайків і ретвітів, скільки вони привели нових фоловерів, і зрозуміти, що саме допомагає просувати бренд/послуги найкраще. Варто відзначити, що даний сервіс працює тільки з Facebook, Twitter і LinkedIn, але при цьому вартість користування ним стартує лише від $5.

Addvocate – сервіс, який дозволяє використовувати співробітників компанії для просування бренда в соцмережах. Встановивши у браузері простий плагін, працівники щодня бачать пости своєї компанії, і сервіс пропонує перепостити їх. Вартість користування сервісом стартує від $5.