UKRU

Правила безпеки користування платіжними картками

 
   

Зберігайте у таємниці дані Вашої картки.


Якщо Вам телефонують, не розголошуйте нікому, ким би вони не представилися:
• PIN-код картки
• термін її дії
• 3 цифри на звороті картки (CVV2/CVC2-код)
• паролі, що надходять в SMS

Не повідомляйте вказані дані стороннім, ким би вони не представлялися.

Для обслуговування Вашої картки у Банку є вся необхідна інформація.
 
 
 
 

Важливо!


Для отримання переказу коштів на Вашу картку достатньо повідомити лише номер картки (16 цифр) та Ваші П.І.Б.

Прохання будь-кого назвати термін дії картки, PIN-код, 3 цифри на звороті картки (CVV2/CVC2-код), баланс, будь-які паролі повинні викликати у Вас підозри.


Якщо Ви зателефонували до Інформаційного центру Банку, оператор проводить Вашу ідентифікацію та може запитати:
• номер картки
• слово-пароль до рахунку
• ідентифікаційні дані (П.І.Б., дату народження, паспортні дані)
 
 
 
 

Відразу після отримання картки підключіть її до послуг 3D-Secure та Мобільний банкінг в банкоматах Райффайзен Банку Аваль.

 
 
    3D-Secure: SMS-повідомлення з одноразовим паролем під час здійснення будь-яких Інтернет-платежів для підтвердження операції;     Мобільний банкінг: SMS-повідомлення після кожного зарахування або списання коштів із карткового рахунку.  
 
 
 

Використання PIN-коду


Введення PIN-коду потрібне лише при здійсненні операцій в:
• банкоматах
• центрах самообслуговування
• терміналах (при розрахунках в торгівельній мережі)
 
 
         
 
  ЗБЕРІГАЙТЕ

Ваш PIN-код в недоступному для сторонніх людей місці та нікому його не передавайте.
  НЕ ЗАПИСУЙТЕ

PIN-код на платіжній картці або паперових носіях, не зберігайте його поряд із карткою.
  НЕ ПРОСІТЬ

незнайомих людей допомогти Вам скористатися платіжною карткою чи Інтернет-Банкінгом.
  ЗМІНИТИ PIN-КОД

на будь-який інший зручний для Вас можна у банкоматах або касах відділень Райффайзен Банку Аваль.
 
 
 
 

Користування банкоматами

 
 
    Перед використанням банкомату уважно огляньте його зовнішній вигляд. Якщо Ви виявили підозрілі пристрої на клавіатурі або біля картоприймача (отвору для прийому картки), не використовуйте цей банкомат та повідомте про нього Інформаційний центр Банку, якому він належить.     При введені PIN-коду в банкоматі або торгівельній мережі слідкуйте, щоб його не помітили оточуючі. Для цього прикрийте клавіатуру рукою або гаманцем, або тримайте на клавіатурі обидві руки, щоб не було зрозуміло, які кнопки Ви натискаєте.  
 
 
 

Розрахунки та перекази в Інтернеті


Ніколи не вводьте PIN-код у мережі Інтернет!

З послугою 3D Secure під час здійснення будь-яких Інтернет-платежів Ви отримуватимете SMS-повідомлення з одноразовим паролем для підтвердження операції. Це забезпечує максимально високий рівень захисту Ваших платежів у Інтернеті.

Для оплати покупок в мережі Інтернет достатньо лише ввести:
• номер картки
• термін її дії
• CVV2/CVC2-код
• одноразовий пароль (якщо Інтернет-сайт підтримує технологію 3D-Secure)
 
 
             
 
  Використовуйте лише захищені та перевірені сайти, що починаються з https:// або відмічені зображенням закритого замочку біля Інтернет-адреси сайту.   Виконуйте операції оплати тільки на захищеному комп’ютері з обмеженим доступом до нього сторонніх осіб.   Своєчасно оновлюйте операційну систему та антивірусні програми.  
 
  Здійснюючи розрахунки у Інтернеті, остерігайтеся фішингових сайтів. Перелік відомих фішингових сайтів можна переглянути на сайті Української міжбанківської асоціації членів платіжних систем ЄМА.  
 
 
 

Оплата карткою в торгово-сервісній мережі

 
 
         
 
  Оплата карткою завжди має проводитися у Вашій присутності. Не дозволяйте нікому проводити оплату без Вас. При необхідності супроводжуйте продавця до POS-терміналу для здійснення оплати.   Перш ніж підписати чек по операції, переконайтеся, що вказані сума, валюта та номер картки є вірними.   У разі відмови від покупки або повернення товару пересвідчіться, що продавець дійсно скасував операцію та отримайте чек про скасування покупки.   Оплачуйте покупки платіжними картками з технологією безконтактних платежів Visa та MasterCard. Картка завжди залишається у Ваших руках, її не потрібно передавати касиру.  
 
 
 

Дії при втраті картки!


1. Терміново повідомте Райффайзен Банк Аваль про втрату (крадіжку) картки для її блокування за телефонами Інформаційного центру:
• 0(800) 50-50-45 (безкоштовно по Україні)
• 0(44) 490-88-88 (для Києва та дзвінків із-за кордону)
• 521 (безкоштовно для мобільного оператора Vodafone)

2. Заблокувати власну платіжну картку можна також у найближчому відділенні Райффайзен Банку Аваль.

3. Замовити випуск нової картки до Вашого рахунку можна:
• Під час звернення до Інформаційного центру Банку;
• На сайті банку;
• У відділенні Банку.